Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני גם.. אבל אני רוצה שאבא ישלם עם הכרטיס שלו , איך אני יוצר איתם קשר?

בפעם הראשונה חשבתי שזאת בדיחה... :shock:

זה בסדר, צריך פשוט להתרגל ואז זה נעלם.

יו נואו, הפעם הראשונה תמיד כואבת.

:lol:

MCS 2008

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון

בהנחה שעושים הזמנה מרוכזת נניח 5 יחידות יש סיכוי לקבל הנחה קטנה ולהוזיל את עלות המשלוח, אבל וזה אבל גדול הסיכוי שלא נשלם מכס קטן מאד.

עלות המכס והמע"מ תהיה משמעותית גדולה ממהנחה שאולי נקבל ומההוזלה בעלות המשלוח.

 

מה שכדאי לנסות הוא לפנות בטלפון ל-r-tec ואני לוקח את זה עליי ולהסביר שאנחנו רוצים להזמין מספר יחידות ולבקש הנחה כלשהי.

המשלוח והתשלום יהיה אישי וכמו כן יש לתאם עם r-tech ציון של מחיר נמוך מ-50$ כולל עלות המשלוח וזאת כדי לחמוק מתשלום מיסים כלשהם

בשאיפה שיסכימו, הבריטים מניסיון אישי מאד מרובעים בנושא זה.

 

אני צריך לדעת מי באמת מעונין להזמין, אני משער שהמחיר ינוע סביב ה-800-900 ש"ח כולל משלוח בהנחה שנחמוק מתשלום מס.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני מעוניין.

זה נשמע רעיון טוב כל עוד זה לא הופך לסכום בן ארבע ספרות.

 

(איזה מזל לפני חודש וחצי ביקשתי מאבא שלי ITG מאנגלייה ולא הסתדר לו להביא לי)

פורסם

פיג'ו ספורט ייצרו את הקיט לראשונה.

ecosse ייצרו רפליקה במחצית מהסכום.

באו r-tec ראו כי טוב וייצרו ram-air ב-2/3 ממחיר ה ram-air של ecosse.

 

לקנות את ה ram air של פיג'ו ספורט זה לא חכם.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

לגבי האפקטיביות של דחיסת האויר במהירות גבוהה.

 

בעבר נהגתי (צריך להגיד רכבתי במקום נהגתי?) לקרוא מוטו, ושם ציינו באופן קבוע לגבי אופנועים המצויידים בראם-אייר מהיצרן שהוא נותן עוד 5-10% במהירויות כפולות שלילה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
לגבי האפקטיביות של דחיסת האויר במהירות גבוהה.

 

בעבר נהגתי (צריך להגיד רכבתי במקום נהגתי?) לקרוא מוטו, ושם ציינו באופן קבוע לגבי אופנועים המצויידים בראם-אייר מהיצרן שהוא נותן עוד 5-10% במהירויות כפולות שלילה.

 

העניין הוא ש RAM-AIR איכותי חייב להיות מצוייד בכונס אויר מתאים לרכב.

באם אין כונס אויר, לא תתקיים דחיסת אויר (רצויה) ואז אתה בעצם על תקן "סעפת יניקה קצרה" שמייעלת ומקטינה את התנגדות היניקה אך לא דוחסת יותר אויר למנוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לגבי האפקטיביות של דחיסת האויר במהירות גבוהה.

 

בעבר נהגתי (צריך להגיד רכבתי במקום נהגתי?) לקרוא מוטו, ושם ציינו באופן קבוע לגבי אופנועים המצויידים בראם-אייר מהיצרן שהוא נותן עוד 5-10% במהירויות כפולות שלילה.

 

העניין הוא ש RAM-AIR איכותי חייב להיות מצוייד בכונס אויר מתאים לרכב.

באם אין כונס אויר, לא תתקיים דחיסת אויר (רצויה) ואז אתה בעצם על תקן "סעפת יניקה קצרה" שמייעלת ומקטינה את התנגדות היניקה אך לא דוחסת יותר אויר למנוע.

 

איציק

 

איציק, אני חושב שזה חלק מהמערכת :

 

attachment.php?s=&postid=208270

פורסם
לגבי האפקטיביות של דחיסת האויר במהירות גבוהה.

 

בעבר נהגתי (צריך להגיד רכבתי במקום נהגתי?) לקרוא מוטו, ושם ציינו באופן קבוע לגבי אופנועים המצויידים בראם-אייר מהיצרן שהוא נותן עוד 5-10% במהירויות כפולות שלילה.

 

אין מה להשוות ל-ram air's שמוצעים כ-aftermarket לרכב.

באופנועים בהם מותקנת ram-air יש תיכנון from scratch ,מערכת כזאת גם מגובה בתכנון של אלפי שעות בדיינו,מנהרת רוח ו-air flow meters ע"י היצרן.

 

לאופנועים אלו יש תמיד תיבת אוויר גדולה ואפילו ענקית ביחס לגודל המנוע משולבת לרוב ברביעיית מצערות או קרבורטורים שיכולים למצל את נפח האוויר המוגדל.

 

האימפלנטציה של suzuki ל- ram air

Suzuki Ram-Air Direct (SRAD) Induction

 

srad.jpg

וככה זה נראה ב-Honda CBR1100XX

xx1.jpg

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

קראתי את כל מה שדיברתם ועלה לי רעיון בראש :idea:

תראו זה הכל תאורטי ואני מבקש שלא תתקפו אותי אם זה לא אפשר רק תסבירו למה זה לא אפשרי במידה שזה ככה ..

אי אפשר למקם (יש מכוניות שאפשר ויש כאלו שלא רק באלו שאפשר) במקום שקרוב לפילטר מאורר קטן שעובד על 12Vיותר קטן מהמאוררים על הלהבים הכחולים שהיו פעם על הדשבורד למי שזוכר (מאורר שיופעל עם מתג שיהיה ליד ההגה כמובן)

אותו מאורר יהיה מכוון לאזור הפילטר ויזרים לו אויר קר יחסי האחורה של המאורר יהיה באזור הנגדי של המנוע כך שהוא גם ירחיק אויר חם מהמנוע "שרוצה" להגיע לפילטר וגם יזרים אויר קר מבחוץ אל הפילטר כמובן שבתור תוספת אפשר למקם מעל המאורר גם כונס קטן שישלים את העבודה ..

 

 

אני רוצה תגובות בבקשה !!! :D

חתימה עד שלוש שורות בלבד!

פורסם

המאורר צריך להיות ממש ממש ממש ממש חזק כדי ליצור את האפקט של יניקת אוויר הדומה לאפקט הנוצר באמצעות ram-air במהירות נסיעה.

 

מה שכן תוכל לעשות, זה להתקין מדחס+טורבינה קטנה המסתובבים באמצעות גזי הפליטה של המנוע!

:screwy:

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d


×
×
  • תוכן חדש...