Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט סטילו


byaniv
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעשה,נכון לעכשיו יש בעיות עם פיתוח התיבה האוטומטית.

 

המטרה הראשונית היתה לרכוש תיבה מאייסין וורנר (שמייצרת גם לטויוטה וייצרה את התיבה של הבאבה) או לסירוגין מפוג'י תעשיות כבדות (סובארו-ייצרה עבור הפונטו)שהציעה תיבה רציפה.אבל רכישה בסדר גודל כזה מחייבת עלויות מטורפות של מחקר ופיתוח (זה לא בדיוק דבר ש"מדביקים" על מנוע).

 

נכון לעכשיו ברמה הגלובאלית,קונצרן פיאט העולמי ממתין לחילופי הידע עם GM ע"מ להתאים לסטילו תיבה של אופל כלשהיא.

 

הבעייה היא שבגלל מכירות מדולדלות באירופה והתחלפות של הנהלה והחדרת תכנית שיווקית חדשה,החברה מעדיפה להשקיע משאבים בתכנון של פרוייקטים עתידיים (בעיקר מכוניות קטנות כדוגמת הג'ינגו) מאשר להשקיע במו"פ בגירסה של רכב שדורשת השקעה של מיליוני יורו עבור שוק מזרח תיכוני שכוח אל שקונה בשנה בערך את הכמות שמוכר דילר שכוח אל בפאתי בולוניה .

 

אומנם,נכון להיום,ההנהלה באיטליה בהחלט פתוחה להצעות חדשות,גם מדילרים קטנים במזרח התיכון (לא מזמן היה כאן ראש אגף המזה"ת של קונצרן פיאט והמנכ"ל החדש)-אבל בהחלט לא ברמה של השקעה של מיליונים בשביל גירסה אקסקלוסיבית לישראל ולקומץ נכים.

 

כשהינו בספרד בהשקה של הסטילו,הוקדשה לנו כחצי שעת שיחה עם צוות מחקר ופיתוח ובין שאר השאלות שהמשלחת הישראלית שאלה,היתה השאלה המתבקשת על גיר אוטומטי.המתורגמנית הכוסית לא ציינה בפני ראש מו"פ שמדובר בישראלים (והוא גם ממש לא ידע אפילו איפה זה ישראל וזה לא עיניין אותו) והפנים שלו אמרו הכל כשהוא נשאל על גיר אוטומטי...היה לו מבט של "מה הם עןד רוצים..כנפיים?".ואז המתורגמנית (הכוסית) הסבירה לו שאנחנו מישראל.לקח לו דקת התאפסות מהשאלה המטומטמת בעליל על הגיר האוטומטי והוא שאל אותה משהו באיטלקית.

המתורגמנית פנתה אלינו ושאלה - "do you have many wars in israel?" בהתחלה זה קצת פוגע-כי סה"כ אף אחד לא הסתכל עלינו כישראלים,יהודים או השד יודע מה -ואז ,הבנו.הוא מתכוון שבגלל זה אנחנו דורשים גירים אוטומטיים.הרבה מלחמות,פירושן הרבה נכים,פירושו צורך במכוניות אוטומטיות.

 

מיותר לאמר שמאותו רגע לא שאלנו יותר על אוטומט,אבל זה גם ממחיש את הצורה שבה רואה הקונצרן את החשיבות של מכוניות אוטומטיות בליין המוצרים,מה גם שבאיטלקים עסקינן ובמנטאליות שלהם כנהגים לא קיים המונח אוטומט-מה שמשפיע עליהם כאנשי שיווק ועל השוק הישראלי.

עדיין-אחרי נסיעה של יומיים בסטילו 1600 ואבארט,היתי שמח אם היו רואים אותה בישראל גם עם תיבה ידנית בלבד.גם בשביל ליין מוצרים עשיר יותר וגם מכיוון שמדובר ברכב שנותן פייט רציני ל307 (הם מאוד דומים) ולמגאן החדשה (אין משהו שדומה לדבר הזה,אבל עדיין-זה שווה).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תודה על התגובה תומר. אם זאת זה מוזר לי קצת שפיאט החליטה במכונית החשובה שלה לא לשים גיר אוטומטי. הרי כמעט אין יצרן אחד שבמכונית המשפחתית שלו אין גרסה אוטומטית , וזה כולל הרי הרבה מכוניות ארופאיות כדוגמאת המגאן, הפוקוס פג'ו 307, הגולף וכו'....

לכולם יש גם אופציה לגיר אוטומטי , ואני משער שגם באירופה ה"נאורה" נוהגים גם בגיר אוטומטי (למרות שאני מעדיף ידני). ציפיתי שקונצרן מכובד כמו פיאט יפתח גיר אוטומטי גם כן, שהרי הוא אחד מהיצרנים הגדולים באירופה. בנוסף חבל שלמרות הכל היבואן לא מביא אותה מפני שלפי הביקורות שקראתי מדובר במכונית מצוינת , עם רמת אבזור גבוהה מאוד, ודי סקסית לדעתי בגרסאת ה 3 דלתות .

 

בידידות,

יניב

פורסם

כמו שתומר הסביר , פיאט מדממת מזומנים כרגע. לכן הוחלט לא להשקיע לעת עתה בפיתוח גיר כזה , שיימכר בכמויות זעומות עפ"י חישובי אנשי החברה.

פורסם
תודה על התגובה תומר. אם זאת זה מוזר לי קצת שפיאט החליטה במכונית החשובה שלה לא לשים גיר אוטומטי. הרי כמעט אין יצרן אחד שבמכונית המשפחתית שלו אין גרסה אוטומטית , וזה כולל הרי הרבה מכוניות ארופאיות כדוגמאת המגאן, הפוקוס פג'ו 307, הגולף וכו'....

לכולם יש גם אופציה לגיר אוטומטי , ואני משער שגם באירופה ה"נאורה" נוהגים גם בגיר אוטומטי (למרות שאני מעדיף ידני). ציפיתי שקונצרן מכובד כמו פיאט יפתח גיר אוטומטי גם כן, שהרי הוא אחד מהיצרנים הגדולים באירופה. בנוסף חבל שלמרות הכל היבואן לא מביא אותה מפני שלפי הביקורות שקראתי מדובר במכונית מצוינת , עם רמת אבזור גבוהה מאוד, ודי סקסית לדעתי בגרסאת ה 3 דלתות .

 

בידידות,

 

מילים כדורבנות.

 

העיניין הוא שכמו שציינתי קודם-עלויות הפיתות של ת"ה אוטומטית עומדות על מיליוני יורו,קנייה של תיבה מן המוכן תלויה בחילופי ידע עם GM והמנטאליות האיטלקית מונעת פיתוח של גיר אוטומטי מתאים-מה גם,שבגלל הזילזול באוטומטיות,הם לא מקדישים לנושא את מיטב המשאבים,מה שמסתיים לרוב בפלופים שיווקיים בנוסח האונו סלקטה (גיר מפיתוח עצמי) או הטמפרה האוטומטית (גיר של ג'טה 1600).אני נחרד לדעת שאפילו היום,בעידן המיזוג הגלובאלי בין יצרני רכב ויישומים של בקרות איכות מטורפות בהיקפן,חברה עדיין מסוגלת לפתח תיבה לא מושלמת-בגלל חשיבה שגויה וזילזול.

 

כל החברות שציינת נמצאות בחשיבה שיווקית שמתבססת בעיקרה גם על רה-חדירה לשוק האמקריקאי.פיאט לא מתכננת כל חדירה כזאת בעתיד הנראה לעין-כך שאין להם כל טעם בפיתוח תיבה שכזאת.

 

לגבי הסטילו-אני מסכים איתך.אחלה אוטו.היתה לי אבארט 2400 (לקחתי אותה כמעט בכוח כלשהוא מנציגים של פיאט PRESS במקום את הJTD) עם גג זכוכית נפתח לכל האורך. ליסוע על הרכב הזה בכבישים (ובמסלול) של קטלוניה זו פשוט חוויה.מצד שני..גם ליסוע על פיאט 500 בקטלוניה זה חוויה.....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

נ.ב-

הרגע טילפן אלי ערן S .הם עולים על המטוס.לחודש.ירח דבש.

לונדון (מגזינים),ארה"ב,קאריביים....

 

 

בן זונה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...