Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קיבלתי שבוע שעבר דו"ח על חניה בכניסה לחניה של בנין, 250 ש"ח, יש לציין שמדובר באיזור במצוקת חניה.

כפי שמופיע בתמונה (המצורפת) הם ציירו את הסימון בכביש באיסור חניה ממש בתוך האיוזר שמיועד לחניה ציבורית, ועוד דבר שלא הפרעתי לאף רכב לצאת מהחניה,

האם ניתן לטעון שהקווים לא מסומנים דיים?

האם ניתן לבטל דו"ח כזה או להפחיתו בטענות כאלו?

 

אשמח לתשובה 

20220908_094555.jpg

20220908_094614.jpg

WhatsApp Image 2022-08-31 at 13.46.28.jpeg

Inked717812ea-0718-46b7-8fbe-38bfb4bdeb21.jpg

Inked7d588ac1-7118-4bfe-99de-7672d58211bb.jpg

עריכה אחרונה על ידי בן מיכאל
פורסם (נערך)

הסימון תקין. לקוחים מטר נוסף מכל צד כי רכב לא מסוגל לפנות ב-90 מעלות.

גם אם לא חסמת לגמרי, חנית על סימון מעטפה (עבירת בפני עצמה)  והפרעת לרכבים לצאת ולהכנס בצורה נוחה ובטוחה כפי שהתכוון המחוקק. צמצמת להם את רוחב הפניה ואת שדה הראיה.

מצוקת חניה זה תירוץ של בית ספר, לא בית משפט.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, Be roo כתב:

הסימון תקין. לקוחים מטר נוסף מכל צד כי רכב לא מסוגל לפנות ב-90 מעלות.

גם אם לא חסמת לגמרי, חנית על סימון מעטפה (עבירת בפני עצמה)  והפרעת לרכבים לצאת ולהכנס בצורה נוחה ובטוחה כפי שהתכוון המחוקק. צמצמת להם את רוחב הפניה ואת שדה הראיה.

מצוקת חניה זה תירוץ של בית ספר, לא בית משפט.

האם זה נמצא מוסדר בחוק לקיחת המטר הנוסף? בהרבה מקומות זה נמצא מדוייק מול הכניסה לחניה.

שטח הכניסה לחניה הוא די גדול בערך פי 3 גודל של רכב כשהגחון שלו ליציאה, אני לא חושב שיש כאן כ"כ הפרעה אולי נוחות, וע"ז הודעתי שהאיזור סובל מחוסר נוחות.

עריכה אחרונה על ידי בן מיכאל
פורסם

המעבר מיועד ל2 כלי רכב על פי התמונה, אחד נכנס , אחד יוצא. המזדה חוסמת שדה ראייה לרכבים היוצאים מחניון  וגורמת סיכון מיותר. כפי שכבר ציינו, אין הגדרה כזו "מצוקת חניה". תנסה לכתוב בקשת ביטול הקנס  לרשות המקומית. אם יבטלו זכית. אם לא, שלם ולמד להבא. הדוח מוצדק.

  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, fatboy1340 כתב:

המעבר מיועד ל2 כלי רכב על פי התמונה, אחד נכנס , אחד יוצא. 

האם יש בטאבו או במקום רישום אחר כמה נתיבים אמורים להיות בכניסה לחניה ולמה כל אחד מהם משמש?

בעיקר השאלה שלי זה על הסימון בכביש על חניה אסורה, כי בקלות אני מוצא מקומות שבהם הסימון צמוד לכניסה לחניה, כך שקצת לא הגיוני בעיני שקבלת הדו"ח שלי מותנת ביכולת הציורית של עובד העירייה בסימון איסור חניה.

עריכה אחרונה על ידי בן מיכאל
פורסם

יש הנחיות להצבה וסימון של תמרורים, אלה הנחיות למהנדסי תנועה והן לא מחייבות כי בכל מקום יש את הבעיות המיוחדות שלו.

ההנחיות אומרות לסמן כך, כאשר ניתן. כדי שהכניסה והיציאה יהיו חלקות ובטוחות.

אתה נובח על העץ הלא נכון. זה הסימון, הוא אושר בועדת התמרור (נדיר שלא, אם בא לך לבזבז זמן וכסף כדי לבדוק, אתה מוזמן) ובוצע בפיקוח אנשי מקצוע.

ֿ

הדו״ח שלך לא מותנה ביכולת הציור של עובד עיריה אלא בשאלה האם חנית על תמרור רשמי ותקין.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 שעות, בן מיכאל כתב:

האם יש בטאבו או במקום רישום אחר כמה נתיבים אמורים להיות בכניסה לחניה ולמה כל אחד מהם משמש?

בעיקר השאלה שלי זה על הסימון בכביש על חניה אסורה, כי בקלות אני מוצא מקומות שבהם הסימון צמוד לכניסה לחניה, כך שקצת לא הגיוני בעיני שקבלת הדו"ח שלי מותנת ביכולת הציורית של עובד העירייה בסימון איסור חניה.

גם אם תמצא שהסימון אמור להיות בקו הכניסה (ואתה לא תמצא כי אין דבר כזה), הרי שהרכב המצולם היה בולט לתוכו בכל מקרה (אמנם קצת, אבל בולט). 

הייתי מצטרף להמלצה על שיטת מצליח לנסות בקשה לביטול הדו"ח. 

אם לא יבטלו הייתי משלם ולא נשפט, שכן השופט אינו כבול לקנס המקורי ועלול להחמירו (מה גם שרק נסיעה ובזבוז של יום עבודה שווה יותר מהדו"ח). 

שבת שלום.

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תגיש ערעור

תטען למצוקת חניה

שלא קופחה זכותם של הנכנסים והיוצאים מהחניון

לא היתה הפרעה לתנועה או להולכי הרגל ושמדובר בזוטי זוטי דברים.

 

הכי הרבה יגידו לא...

גם לטעמי אכיפה מיותרת

  • רעיון טוב! 3
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כל שנאמר נכון.

סימון המעטפה הוא הסימון הנכון והחוקי לעניין.

הסימון, על פי התמונה, אינו סובל מתנאי שחיקה חריגים באופן שלא ניתן להבחין בו.

בדרך של שגרה, הסימון מאושר בועדת התמרורים המקומית (עירייה).

וכן, התמונה מעידה שחנית על הסימון.

עם זאת, זה לא האישום נגדך.

לכן, ייתכן ותוכל לפנות לתובע בבקשה לביטול הדו"ח. טען שלא חנית באופן המתואר בדו"ח. כחיזוק לדבריך, טען שבכניסה לחניה מסומן תמרור 820 (מעטפה), וכי לא הואשמת בגין אי ציות לתמרור זה (שים לב שאינני ממליץ לשקר ולטעון שלא חנית על הסימון, אלא לטעון שלא הואשמת בכך).

אם בקשתך תתקבל - זכית; אם תדחה, הייתי ממליץ לשקול בכובד ראש האם כדאי לבקש להישפט. בירור עמוק שתצטרך לעשות הוא האם העבירה צולמה. אם צולמה - ייתכן והשופט ימצא את בקשתך להישפט חסרת כל טענת הגנה של ממש, גחמתית, ככזו שמכבידה על בתי המשפט לחינם, ואולי אפילו שיקרית או מיתממת, ולפיכך, לא יסתפק בגובה הקנס המקורי (הוא לא מחוייב לו). אם לא צולמה או תועדה, אולי יש סיכוי כלשהו (כנראה נמוך) לזכות. ושוב, אם תפסיד, השופט יכול לגזור קנס כבד יותר מזה הרשום בדוח, אז שקול היטב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, Keyser Söze כתב:

לכן, ייתכן ותוכל לפנות לתובע בבקשה לביטול הדו"ח. טען שלא חנית באופן המתואר בדו"ח. כחיזוק לדבריך, טען שבכניסה לחניה מסומן תמרור 820 (מעטפה), וכי לא הואשמת בגין אי ציות לתמרור זה (שים לב שאינני ממליץ לשקר ולטעון שלא חנית על הסימון, אלא לטעון שלא הואשמת בכך).

אם בקשתך תתקבל - זכית; אם תדחה, הייתי ממליץ לשקול בכובד ראש האם כדאי לבקש להישפט. בירור עמוק שתצטרך לעשות הוא האם העבירה צולמה. אם צולמה - ייתכן והשופט ימצא את בקשתך להישפט חסרת כל טענת הגנה של ממש, גחמתית, ככזו שמכבידה על בתי המשפט לחינם, ואולי אפילו שיקרית או מיתממת, ולפיכך, לא יסתפק בגובה הקנס המקורי (הוא לא מחוייב לו). אם לא צולמה או תועדה, אולי יש סיכוי כלשהו (כנראה נמוך) לזכות. ושוב, אם תפסיד, השופט יכול לגזור קנס כבד יותר מזה הרשום בדוח, אז שקול היטב.

זהו עכשיו אני רואה שלא דייקתי, הפקח רשם בעבירה "עבירה מס' 28 - החנית את רכבך במקום כניסה לשטח המיועד לכלי רכב המסומן 820 על פני הכביש" וכו'.

א"כ העבירה על חניה על איזור המסומן, הלא?

וגם העבירה צולמה.

מה דעתך?

עריכה אחרונה על ידי בן מיכאל
פורסם

אז האישום תואם את העבירה, והיא צולמה ותועדה.

פנה לתובע בשיטת מצליח, אין מה להפסיד. אבל גם לא רואה המון סיכוי להצלחה...

העלה צילום הודעת הקנס, עם הסתרת פרטים אישיים. אולי יהיה שם עניין טכני, פרטי פקח, וכאלה

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי בן

קיבלתי אותו דוח רק שאצלי היה שביל לבניין ולא ראיתי שזה שבעל גישה גם לרכבים חשבתי רק הולכי רגל 

כשחזרתי קיבלתי גם דוח וגם פי צרו לי 4 גלגלים!

 

תוכל בבקשה לכתוב מה כתבת במכתב ערעור? 

ממש תודה 

פורסם

תעלה לכאן צילום הדו״ח וצילומי העבירה (רצוי אלה שצילם הפקח). טשטש פרטים מזהים.

 

לגבי הנזק שנעשה לרכב - תגיש תלונה במשטרה, בידיעה שהיא תעבור מיידית לתיק ״עבריין לא נודע״ או ״חוסר עניין לציבור״.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...