Jump to content

Pocahuntas

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Pocahuntas

  1. היי בן קיבלתי אותו דוח רק שאצלי היה שביל לבניין ולא ראיתי שזה שבעל גישה גם לרכבים חשבתי רק הולכי רגל כשחזרתי קיבלתי גם דוח וגם פי צרו לי 4 גלגלים! תוכל בבקשה לכתוב מה כתבת במכתב ערעור? ממש תודה
×
×
  • תוכן חדש...