Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני הרכבים האלה

גולף גנרשיין

איביזה טורבו

 

לפי מה שאני יודע הנתונים של שני הרכבים האלה דומים מאוד

מבחינת התנהגות בכביש,כוח וכו'..

לא יצא לי לנהוג על אף אחת מהם לכן אני שואל מה אתם אומרים על שתי המכוניות?

אם למישו יצא לנהוג באחד מהם שיכתוב מה הוא חושב עליו..

תודה!

19jl6oc.gif
פורסם

דבר ראשון האיביזה היא מנוע 1.8 טורבו...

 

שנית ההתנהגות כביש של הגולף...

 

זאת השילדה הכי לא ספורטיבית שיש, התתי היגוי שלה מפחידים לגמרי , ובדיוק לפני כמה ימים נהגתי על גולף GTI .. זאת שעשיתי איתה רייס שהבאתי את הסירטון :)

 

האיבזור הרבה הרבה יותר מכובד מאשר האיביזה...

 

אם אתה מחפש פה פתיחות מהירות וכד' תיקח את האיביזה כי היא שוקלת פחות.

 

לגבי השיפורים , שניהם עם אותו מנוע פוטנציאלי ומצויין לשיפורים... שניהם סובלות מערך שיורד ויורד כל הזמן...

 

אם אתה שואל אותי , קח את הגולף רק בגלל האיבזור ואישית אני אוהב יותר את היופי שלה :-)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
דבר ראשון האיביזה היא מנוע 1.8 טורבו...

 

שנית ההתנהגות כביש של הגולף...

 

זאת השילדה הכי לא ספורטיבית שיש, התתי היגוי שלה מפחידים לגמרי , ובדיוק לפני כמה ימים נהגתי על גולף GTI .. זאת שעשיתי איתה רייס שהבאתי את הסירטון :)

 

האיבזור הרבה הרבה יותר מכובד מאשר האיביזה...

 

אם אתה מחפש פה פתיחות מהירות וכד' תיקח את האיביזה כי היא שוקלת פחות.

 

לגבי השיפורים , שניהם עם אותו מנוע פוטנציאלי ומצויין לשיפורים... שניהם סובלות מערך שיורד ויורד כל הזמן...

 

אם אתה שואל אותי , קח את הגולף רק בגלל האיבזור ואישית אני אוהב יותר את היופי שלה :-)

לא האבזור הוא זה שקובע חח

אני רוצה אוטו אמין שיהיה חזק ויעשה כמה שפחות בעיות.

19jl6oc.gif
פורסם
לא האבזור הוא זה שקובע חח

אני רוצה אוטו אמין שיהיה חזק ויעשה כמה שפחות בעיות.

 

אכן חח.

 

אז קנה קורולה עם גיר ידני. היא די חזקה ומאוד אמינה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא האבזור הוא זה שקובע חח

אני רוצה אוטו אמין שיהיה חזק ויעשה כמה שפחות בעיות.

 

כנראה הבנת הנקרא זה החלק הפחות חזק אצלך, אז אני אנסה שוב.

 

גם לגולף וגם לאיביזה יש את אותו המנוע.

 

שניהם חולקים את המנוע 1.8 טורבו

עם ה 156 כח סוס , וכן הלאה והלאה...

 

מבחינת מהירות וכדו' הגולף קצת יותר כבדה , והאיביזה פחות מן הסתם.

 

אז אם בשביל ה חצי שניה לפה חצי שניה לשם אתה מעדיף לוותר על איבזור מצויין + +

 

אז לך על האיביזה ותהנה :?

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
אכן חח.

 

אז קנה קורולה עם גיר ידני. היא די חזקה ומאוד אמינה.

 

רוני

האמת חשבתי על האופציה הזאת רק שקצת קשה למצוא קורולה ידנית.ועוד אחת במצב טוב..

 

לפני יומיים ראיתי גם למכירה אופל טיגרה 1.6 ידני

נראה אוטו נחמד רק שאני לא יודע כלום עליו

מישו יודע אולי קצת נתונים?כוח סוס וכ'ד..

19jl6oc.gif
פורסם
כנראה הבנת הנקרא זה החלק הפחות חזק אצלך, אז אני אנסה שוב.

 

גם לגולף וגם לאיביזה יש את אותו המנוע.

 

שניהם חולקים את המנוע 1.8 טורבו

עם ה 156 כח סוס , וכן הלאה והלאה...

 

מבחינת מהירות וכדו' הגולף קצת יותר כבדה , והאיביזה פחות מן הסתם.

 

אז אם בשביל ה חצי שניה לפה חצי שניה לשם אתה מעדיף לוותר על איבזור מצויין + +

 

אז לך על האיביזה ותהנה :?

הבנתי שהנתונים של הרכבים זהים

אני פשוט מחכה לשמוע מאנשים שנסעו ברכבים זמן רב ולא כמה נסיעות קצרות כמוך

כדי שיגידו מה דעתם.

19jl6oc.gif
פורסם

לגולף ולאיביזה אותו מנוע אמנם, אבל זה של האיביזה מכויל לטיפה יותר ביצועים - 156 כ"ס לאיביזה מול 150 לגולף.

 

באופל טיגרה אל תגע - זאת קורסה בתחפושת, והיא נכשלת בכל סקרי שביעות רצון אפשריים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בין גולף GTI או איביזה טורבו לאופל טיגרה או לטויוטה קורולה- יש תהום גדולה מאוד.

 

אולי במקום לזרוק מוכניות לאויר פשוט תגיד מה אתה מחפש ,מה הדרישות שלך ומה התקציב שלך ונעלה רעיונות ביחד??

 

אמיר.

פורסם
בין גולף GTI או איביזה טורבו לאופל טיגרה או לטויוטה קורולה- יש תהום גדולה מאוד.

 

אולי במקום לזרוק מוכניות לאויר פשוט תגיד מה אתה מחפש ,מה הדרישות שלך ומה התקציב שלך ונעלה רעיונות ביחד??

 

אמיר.

כעקרון אני מתלבט בין הגולף לאיביזה

הטויוטה והטיגרה זה סתם רעיונות שעלו תוך כדי

תקציב של עד 80 אלף

דרישות

אוטו מהיר יציב וחזק

בגדול זהו..

חשבתי גם על הA3 אבל לא נראה לי שיספיק לי כסף..

19jl6oc.gif
פורסם
כעקרון אני מתלבט בין הגולף לאיביזה

הטויוטה והטיגרה זה סתם רעיונות שעלו תוך כדי

תקציב של עד 80 אלף

דרישות

אוטו מהיר יציב וחזק

בגדול זהו..

חשבתי גם על הA3 אבל לא נראה לי שיספיק לי כסף..

ב- 80 אלף

נכנסת לך גולך GTI שנת 2000

 

ואיביזה טורבו שנת 2002 שעולה אם אני לא טועה 68 אלף,

 

אז יישאר לך כסף לעוד כמה ממתקים נחמדים :-)

 

או לאיזה קורס לנהיגה מתקדמת , שתכין את עצמך לא להיכנס עם העגלה לאיזה קיר או עמוד...

 

A3 גם תיכנס אבל לא בטוח שמנוע ה 1.8 טורבו ייכנס לתקציב ...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

דרישות

אוטו מהיר יציב וחזק

בגדול זהו..

 

אתה חייב להתאפס על עצמך. אתה רוצה אוטו מהיר יציב וחזק או אוטו אמין וזול לתחזוקה שיעשה כמה שפחות בעיות? כי אלו דברים שלא הולכים כל כך טוב ביחד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה חייב להתאפס על עצמך. אתה רוצה אוטו מהיר יציב וחזק או אוטו אמין וזול לתחזוקה שיעשה כמה שפחות בעיות? כי אלו דברים שלא הולכים כל כך טוב ביחד.

 

רוני

מה שלא הולך עוד טוב ביחד

 

זה ההקשר בין גולף GTI ואיביזה לחלק היציב כפי שהוא רשם :-P

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
אתה חייב להתאפס על עצמך. אתה רוצה אוטו מהיר יציב וחזק או אוטו אמין וזול לתחזוקה שיעשה כמה שפחות בעיות? כי אלו דברים שלא הולכים כל כך טוב ביחד.

 

רוני

מה שאני מחפש זה אוטו מהיר יציב וחזק.
19jl6oc.gif
×
×
  • תוכן חדש...