Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הידרדרות MCU


arik100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נדבר קצת על דברים חשובים באמת, חוץ מרכבים.

 

הסרטים האחרונים של הMCU ממש מאכזבים.

זה התחיל עם ETERNALS שהיה קטסטרופלי יחסית,

המשיך עם Doctor Strange in the Multiverse of Madness

ועכשיו Thor: Love and Thunder, שהרגיש כמו סרט שניסו להתאים במיוחד לילדות בנות 16.

 

נעלם לו העומק-העלילתי-מחשבתי שאפיין את הסרטים האחרונים בסדרה, המון פרטים מוכמנים.

האפקטים מרגישים ממוחזרים, הטובים מנצחים, בואו ניתן לכם קצת אקשן בדיחות רמה 3 ועירום של PG-13 שיקרוץ קצת לנוער היותר מבוגר.

 

ולמי שתוהה מה צופה העתיד, הוא לא מבשר טובות לפי הרשימה הזאת:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Marvel_Cinematic_Universe_films#The_Multiverse_Saga

 

 

פורסם

אף פעם לא היה עומק(להוציא סרט אחד או שניים). היה קאסט טוב, היו קומיקסים טובים להתבסס עליהם, והיה יחסית מקוריות באפקטים הויזואלים ובבימוי(בטח שלעומת סרטי קומיקס טרום העידן הנוכחי של מארוול שהם פשוט היו פח מוחלט) 

 

עכשיו נגמרו החוזים עם הקאסט שליווה את הפרנצ'ייס במשך כמעט 15 שנה, וגם בלי קשר הוא התחיל להזדקן,

הקאסט הנוכחי יותר מנסה לקרוץ לדור הצעיר שחייב לדחוף אישה/הומו/טראנס/ מיעוט אתני לכול מקום בערך, גם אם זה לחלוטין לא מתאים. 

הקומיקסים הטובים יותר נגמרו, אז מתחילים לעבוד עם המעפנים יותר. 

והדבר האחרון והכי חשוב, קשה להמציא את עצמך מחדש כול פעם. אנחנו מקבלים פחות או יותר את אותו דבר שכבר ראינו, וזה פחות מעניין

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

סוף סוף המגפה הזאת של סרטי קומיקס בכמות תעשייתית מתחילה לדעוך.

 

לא יכול לסבול את כל השטויות של מארוול/DC כבר, לפחות הקורונה גרמה להם לעשות קצת הפסקה עם זה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

@vadim6385 הפוך, עם כל הסדרות הם רק מתרחבים.

מצאתי לזה פתרון יעיל - רואה רק את הטריילר הראשון ולא רואה שום ניתוח של הטריילרים, היום יוצאים 30 טריילרים ולא מפסיקים לנתח ככה שמגיעים לסרט כשכבר יודעים הכל.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, arik100 כתב:

שהרגיש כמו סרט שניסו להתאים במיוחד לילדות בנות 16.

זה באמת מה שהם מנסים לעשות.
הסרטים שאנחנו מחשיבים כטובים היו מתאימים לגיל שלנו. אני מניח שרוב המגיבים פה באזור גיל 30 +-.
הסרטים האלה אף פעם לא היו מתוחכמים או עמוקים, זה פשוט בידור זול וקליל ברוח התקופה.
במילים אחרות, אתה מזדקן. 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 שעות, arik100 כתב:

נעלם לו העומק-העלילתי-מחשבתי שאפיין את הסרטים האחרונים בסדרה, המון פרטים מוכמנים.

שו עומק?

 

אין לי משהו נגד סרטי קומיקס (אדרבא: בהתחלה גם אני עפתי על הנוסטלגיה כמו רובנו..), אבל כבר הרבה שנים שהסרטים מעוד לעוסים וצפויים.

הסרט היחיד שהיה בו משהו מפתיע היה infinity wars, וגם הוא חטף git rebase סרט אחד לאחר מכן. לקחו נוול מורכב ורידדו אותו חזרה לקרטון, meh.

 

כמעט כל פרנצ׳ייז שהתחיל טוב (X Men, XM First Class, Deadpool, Ironman) התדרדר עם סרטי ההמשך, אפילו נולאן דפק את הבטמן השלישי. הפרנצ׳ייז היחיד שהצליח להשאר טוב לדעתי זה ספיידר-מן באיטרציה האחרונה שלו. כמו כן כמעט כל הטובים - לטעמי - בכלל לא בMCU...

 

קיצר, 

מחכה לדיון הבא.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לפני שעתיים, oryo כתב:

אפילו נולאן דפק את הבטמן השלישי.

לגמרי. נתתי לסרט הזאת עוד הזדמנות ועוד אחת,

אבל אפילו בתור מעריץ גרופי שרוף חבר כת סוגדי נולאן - לדעתי זה הסרט הכי רע שלו. בזבוז של שחקנים נהדרים.

 

לגבי mcu - אני די אוהב את מה שנעשה בשלבים 1-3. בידור טוב בסך הכול, עם הברקה בדמות רוברט דאוני ג׳וניור -

כריזמה שסוחפת את כל שאר הסט בכל פעם שהוא בסביבה.

אבל לכל דבר טוב יש סוף, וזה מזמן הפך למסחטה / סמטוחה טיפוסית לדיסני,

בדומה לסוס המת שנקרא star wars.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 16 שעות, יובל .מ. כתב:

לא רק הזדקנות, פשוט הציפייה עכשיו היא כל סרט ברמת אינפיניטי וור. 

מסכים לגמרי, מבחינתי ה MCU נגמר באינפיניטי וור, אפילו האנדגיים היה כבר משעמם.

אין מה לעשות, טרגדיה מרגישה טוב יותר מקומדיה.

  • מצחיק 1

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

infinity war  סרט פשוט מעולה, הכי טוב בלי שום צל של ספק בMCU. גם עומק גם אקשן גם הומור גם טרגדיה וגם הצלחה

 

פורסם
לפני 21 שעות, oryo כתב:

הפרנצ׳ייז היחיד שהצליח להשאר טוב לדעתי זה ספיידר-מן באיטרציה האחרונה שלו. כמו כן כמעט כל הטובים - לטעמי - בכלל לא בMCU...

 

מה ?

אתה מתכוון לכל סרטי טום הולנד הילד כאפות שבא לך לנגוח בו עם D9 ברגע שהוא על המסך?

סרט אחר סרט,כשלון גמור,דמות כזו מעצבנת (בלי קשר שעשו את ספיידרמן ילד חצ'קונים שעוד שניה מחטט באף)

רק בגללו (וגם קצת חוסר זמן) אני לא רואה את הסרטים האחרונים של מארוול מאז אינפינטי וור (אם כבר DUNE על הכוונת המון זמן עם עוד כמה)

אטרנלס רציתי לראות ופספסתי בגלל אנג'י כפרעליה,עוד נגיע לזה.

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 53 דקות, ezuf כתב:

אתה מתכוון לכל סרטי טום הולנד הילד כאפות שבא לך לנגוח בו עם D9 ברגע שהוא על המסך?

יאפ

זה הגילום ספיידר-מן, ילד, לא מבוגר בכיין ולא צעיר שרמנטוש, ילד מצחיק וחביב.

טום הולנד לגמרי nailed it, אם כבר באגים - אז יש דפקות עם הsupporting cast בסרטים.

גם הנוולים שהם עשו שם היו אחלה, והסרט האחרון נתן קצת נוסטלגיה מדליקה. סרטים חביבים.

 

אם לא ראית dune, אז לא יודע מה אתה עושה כאן בכלל, לך תראה. מסך גדול וסאונד חזק - חובה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לדעתי הסרטים של ספיידרמן הילד המצחיק והחביב פחות טובים כסרטים, גם אם הדמות שלו יותר נאמנה למקור. 

לא שאני חושב שטום הולנד שחקן גרוע, פשוט לא נהניתי מהסרטים האלה. לא מתחבר לדמות, לסגנון, לקצב.

כנער ב2002 זה עבד מעולה עם טובי מגוויר, היום אני מסוגל להנות מהסרטים האלה שוב. אבל כ grumpy old man ב2019 עם טום הולנד, לא ממש.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...