Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נכה ללא רשיון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לחמי יש בן עם נכות %60 (שכלי) ואין שם לאפחד רישיון, תכלס הם מתניידים הרבה עם מוניות בגלל קושי להתמודד בתחב"צ עם הילד.

האם הוא יוכל לרכוש רכב על שמו ושאישתי תנהג עליו כדי לנייד את הבן (גרים קרוב) .השאלה בעיקר אם הוא יוכל לקבל הנחה בטסט?  אין הכוונה לנצל חניות של נכים, רק הנחה בטסט או בביטוח אם יש.

עריכה אחרונה על ידי ארי62
פורסם

קודם כל שיוציא תו נכה (אפשר לשייך בשלב ראשון את הרכב שלכם)

וכן אם הרכב יהיה על שם הנכה והוא יהיה זכאי לתו נכה, אגרת הרישוי תהיה 26 ש"ח - אין הנחה בביטוח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 32 דקות, zvit כתב:

קודם כל שיוציא תו נכה (אפשר לשייך בשלב ראשון את הרכב שלכם)

 

קודם כל תודה

הרכב שלי רשום על שמי-זה לא משנה אם זה לא הבת שלו?

 

 

לפני 32 דקות, zvit כתב:

וכן אם הרכב יהיה על שם הנכה והוא יהיה זכאי לתו נכה, אגרת הרישוי תהיה 26 ש"ח - אין הנחה בביטוח.

הוא האפוטרופוס,אז אני מניח שגם על שמו זה בסדר? אפילו שאין לו רשיון,הבנתי נכון?

אם יש לו נכות 60%(נראה לי 70 אבל בטוח שלפחות 60)זה לא מקנה אוטומטית תו נכה?

פורסם

 לא מקנה אוטומטית. הרכב יכול להיות גם על שם האפוטרופוס החוקי.

 

תו נכה אפשר להצמיד לכל רכב בלי קשר לזהות הבעלים של הרכב, בשביל הנחה באגרת רישוי הרכב צריך להיות רשום על-שם הנכה או האפוטרופוס שלו.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, Moshe c כתב:

60% מקנה תו חניה לנכה שניתן לשייך אותו לעד 2 רכבים לקרובי משפחה מדרגה ראשונה 

דווקא דרגה ראשונה או כל רכב? נענזוב את האגרה, רק תו,למי משייכים?

פורסם
לפני כשעה, ארי62 כתב:

דווקא דרגה ראשונה או כל רכב? נענזוב את האגרה, רק תו,למי משייכים?

כל רכב ששיך לקרוב משפחה מדרגה ראשונה עד שני רכבים. 

התו עצמו הוא ע"ש הנכה 

פורסם

אפשר לשייך כל רכב שהוא דרך האיזור הממשלתיהאישי של בעל התו. אין משמעות לקרבה של בעלי הרכב לבעל התו. המספר מעודכן בקובץ תוך יום יומיים.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, zvit כתב:

אפשר לשייך כל רכב שהוא דרך האיזור הממשלתיהאישי של בעל התו. אין משמעות לקרבה של בעלי הרכב לבעל התו. המספר מעודכן בקובץ תוך יום יומיים.

אכן כך ראיתי באתר  הביטו"ל.תודה

עריכה אחרונה על ידי ארי62
×
×
  • תוכן חדש...