Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אז מכון הרישוי, הכשילו לי את הרכב על נקישות בהגה.

המוסכניק שלי (אני סומך על המקצועיות והאמינות שלו), אמר שיש להחליף מסרק הגה.

התעצבנתי על עצמי שאולי נסחפתי עם המדרכות והחניונים הסופר משובשים לאחרונה, ואז עברנו לפסים פרקטיים.

 

הצעת המחיר היא:

רכב: פיג'ו 108 1.2, 

מפרט: מסרק משופץ + עבודה + כיוון פרונט + העברת הטסט 3000 (המחיר כולל מעמ).

נשמע סביר?

 

תודה.

 

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

לפםני שנה, החלפת מסרק הגה חדש(לא מקורי) ביונדאי I30 עלתה 1400 שקל- חלק+עבודה. 

 

3000 למשופץ כולל כיוון פרונט והעברת טסט(העברת טסט זה לנסוע לשם, להכנס ללא תור ושיראו פיזית שהחלפת- עניין של 2 דקות) , נשמע לי גבוה מאוד. 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 11.6.2022 בשעה 12:59, ליפיגו כתב:

 

אז מכון הרישוי, הכשילו לי את הרכב על נקישות בהגה.

המוסכניק שלי (אני סומך על המקצועיות והאמינות שלו), אמר שיש להחליף מסרק הגה.

התעצבנתי על עצמי שאולי נסחפתי עם המדרכות והחניונים הסופר משובשים לאחרונה, ואז עברנו לפסים פרקטיים.

 

הצעת המחיר היא:

רכב: פיג'ו 108 1.2, 

מפרט: מסרק משופץ + עבודה + כיוון פרונט + העברת הטסט 3000 (המחיר כולל מעמ).

נשמע סביר?

 

תודה.

 

 

תפנה לדיסקל ברחוב תושיה 17 בת״א יש להם משופצים במלאי. 

בנוסף לא צריך כיוון פרונט אחרי החלפת הגה (אם היית מחליף משולש אז אכן אין מנוס מכיוון) לעומת הגה ששם מודדים את ההגה לפני פירוק התפוחים, מאמין שבסך הכללי תוכל לחסוך לא מעט אם תקנה את החלק לבד ותלך למוסך נורמאלי (לא מאמין יותר מ300-400 לעבודה + אישור מוסך)

בנוסף הייתי נותן למוסך אחר לבדוק האם זה הגה או קצה הגה ואם כן תוכל להחליף רק זרוע בכמה שקלים

עריכה אחרונה על ידי אסף22
פורסם

חייב כיוון פרונט.

אבל המחיר נשמע יקר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...