Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, Benzi555 כתב:

רוב המכוניות של הדגם הזה הם בתצורת סטיישן, התקציב שלי הוא עד 40k, ברכב הזה יש שדה ראייה ממש מוגבל 

 

זה לא נכון.

הייתה לי 208 בעבר וכרגע אני נוהג ב308.

זה נכון של208 יש שדה ראיה מעולה בזכות שמשה גדולה שממשיכה עד התקרה והשדה ראיה בכל רכב אחר אחרי ה208 נראה מוגבל.

אבל ל308 כשלעצמה אין שום בעיה של שדה ראיה ושדה הראיה בה סטנדרטי לגמרי.

 

חוץ מכך ה308 זה רכב עדיף כמעט בהכל על ה208 למשל המזגן ב208 דיי חלש ומתקשה להתמודד בימים חמים, ב308 הוא פשוט פצצה.

המושבים ב308 יותר גדולים ונוחים, ההיגוי מתקשה עם המהירות ובעל משקל יותר נכון, איכות ההרכבה טובה יותר, בידוד הרעשים משמעותית טוב יותר ובלימת הזעזועים יותר מוצלחת ותא המטען גדול יותר.

וגם מבחינת אמינות ל208 יש בעיה עם החלונות האחוריים ועם המדחס מזגן ועם הרצועה כמובן והפנסים שלה נוטים לדהות בשמש בזמן של308 יש רק בעיה עם הרצועה.

 

 

ההיתרונות היחיד שאני רואה ב208 זה שבנסיעה עירונית ההיגוי הקל מאפשר תמרון זריז והשמשה הגבוהה עוזרת מאוד כשאתה עומד מתחת לרמזורים או מתמרן בעיר אבל חוץ מכך ה308 טובה יותר.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

@roy007 , המחירון של הרכב, בייחוד הרמת גימור דינאמיק שהזכרת, הוא ממש גבוה, לא שווה לי להביא רכב כזה, כשהוא עולה בתקציב שלי, בשנתון של אולי 2010 או 2011, כי זה מה שלוח המודעות ביד 2 מציע לי, באזור המגורים שלי, מעבר לשנתונים אלה, יש קפיצה משמעותית במחיר.

@Gavrik , האם לרכב הזה (פיג'ו 308) יש באופן כללי בעיות אמינות?

פורסם

כן ל308 יש את הבעיה הידועה עם רצועת התזמון שבגללה ללא מעט אנשים נהרסו מנועים.
יש שרשור ענק בנושא אתה מוזמן לחופש בפורום (תעשה חיפוש על המילים רצועת תזמון) בגדול כיום אין הבחנה חד משמעית איך להימנע מהבעיה הזאת, יש אנשים שאומרים שטיפול קפדני יותר יכול לפתור את הבעיה אבל זה לא בטוח ב100% וזאת בעיקר השערה ולכן הייתי ממליץ לחקור את העניין ולהגיע למסכנה בעצמך.

בגדול אם אין לך כוח או זמן לטיפול קפדני ולחקר העניין הייתי ממליץ להימנע מרכב עם המנוע הזה (סיטרואן או פיג'ו 1.2), הוא יכול להיות תמורה מצויינת לאנשים שמוכנים להשקיע וללמוד אותו אבל זה ממש לא רכב של שים דלק וסע.

פורסם
לפני 54 דקות, Benzi555 כתב:

המחירון של הרכב, בייחוד הרמת גימור דינאמיק שהזכרת, הוא ממש גבוה, לא שווה לי להביא רכב כזה, כשהוא עולה בתקציב שלי, בשנתון של אולי 2010 או 2011, כי זה מה שלוח המודעות ביד 2 מציע לי, באזור המגורים שלי, מעבר לשנתונים אלה, יש קפיצה משמעותית במחיר.

הוא גבוה מסיבה מסויימת.

תפשפש קצת בפורום ותגיע למסקנה הברורה שעדיף לרדת בשנתון ולקנות רכב שישרת אותך נאמנה, ולא רכב עם רצועה מתפוררת..

הכסף הזה יחזור אליך במכירה כי הרכב שומר על הערך השוק שלו.

 

×
×
  • תוכן חדש...