Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם/ן, אני יצרתי קשר השבוע עם בן אדם לגבי רכב מסוג פיג'ו 208, תת דגם active pro 1.2 טורבו, שנת 2015, ולאחר בדיקה קצרה שלי, לקחנו את הרכב למכון לבדיקה לפני קנייה של הרכב.

מצורף לשרשור מסמך של הליקויים ברכב הזה, חלקם משמעותיים וחלקם פחות.

השאלה שלי היא: האם כדאי לי לרכוש את הרכב למרות הליקויים האלה, עבור אדם שאינו עובד כרגע ולומד באקדמיה, ומהו פחות או יותר המחיר שמסתכם בתיקונים אלה, והאם הליקויים האלה יכולים לחזור מתישהו בעתיד הרחוק או הקרוב?

תודה מראש לעוזרים. 20220605_175049.thumb.jpg.aa9e9c6ff8ab76bd6c2d0c3ff6dde079.jpg

פורסם

לרכבים הללו בתחילת הדרך הייתה רצועת טיימינג שיכלה להתפורר ולגרום לבעיות כמו צריכת שמן ובמקרים מסוימים החלפת מנוע.

לכן זה שחסר שמן מדליק נורה אדומה.

לכן הייתי מוותר במיוחד אם אינך עובד.

הרכה עצמו מעולה, זריז, מעוצב ונח, אך הייתי מתמקד ברכב פחות מהנה אך אמין יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מים רגילים ברדיאטור זה פסילה מיידית לכול רכב. אני לא מאמין שעדיין יש אנשים שעושים את זה. 

 

ובלי קשר במידה ותפסול את הרכב הזה(מקווה שכן) ,חוסר שמן במנוע זאת יכולה להיות הערת כיסוי תחת ויכולה להיות הערה אמיתית. במקרה של הדגם הספציפי הזה, הייתי לוקח את זה מאוד ברצינות.

 

לרכב יש עניינים עם רצועת הטיימינג שאם לא הוחלפה מוקדם, יכולה לעשות מגוון צרות שיגמרו במנוע גמור. אחד מהתסמינים המוקדמים זה צריכת שמן. רכב ללא היסטורית טיפולים שמראה בוודאות קילומטראז והחלפת רצועת טיימינג, לא הייתי מתקרב עם לייזר. 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

מים רגילים ברדיאטור זה פסילה מיידית לכול רכב. אני לא מאמין שעדיין יש אנשים שעושים את זה. 

 

ובלי קשר במידה ותפסול את הרכב הזה(מקווה שכן) ,חוסר שמן במנוע זאת יכולה להיות הערת כיסוי תחת ויכולה להיות הערה אמיתית. במקרה של הדגם הספציפי הזה, הייתי לוקח את זה מאוד ברצינות.

 

לרכב יש עניינים עם רצועת הטיימינג שאם לא הוחלפה מוקדם, יכולה לעשות מגוון צרות שיגמרו במנוע גמור. אחד מהתסמינים המוקדמים זה צריכת שמן. רכב ללא היסטורית טיפולים שמראה בוודאות קילומטראז והחלפת רצועת טיימינג, לא הייתי מתקרב עם לייזר. 

 

 

האמת היא, עכשיו שאתה אומר את זה, הטופס טיפולים שלו היה מבולגן, ולא ראיתי שהחליפו לו בטיפולים האחרונים (הרכב היה אצלו שנתיים וקצת) את הרצועה הזאת.

תודה על התגובה, אני אקח זאת לתשומת ליבי בהמשך.

לפני 12 שעות, yulianx כתב:

לרכבים הללו בתחילת הדרך הייתה רצועת טיימינג שיכלה להתפורר ולגרום לבעיות כמו צריכת שמן ובמקרים מסוימים החלפת מנוע.

לכן זה שחסר שמן מדליק נורה אדומה.

לכן הייתי מוותר במיוחד אם אינך עובד.

הרכה עצמו מעולה, זריז, מעוצב ונח, אך הייתי מתמקד ברכב פחות מהנה אך אמין יותר.

הבנתי אותך, תודה על העזרה.

יש לך הצעות כלשהן לרכב יותר אמין, אך במחיר סביר במחירון רכב שלו?

פורסם

הרצועה אמורה הייתה להיות מוחלפת בריקול בסוף 2020.

מה התקתיב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, yulianx כתב:

הרצועה אמורה הייתה להיות מוחלפת בריקול בסוף 2020.

מה התקתיב?

בטופס טיפולים שלו, לא נראה שבוצעה החלפת רצועת טיימינג בשנת 2020, אז כנראה זה גם צריך להדליק נורה אדומה לגבי מצב המנוע.

התקציב שלי בעקרון הוא 40 אלף.

לפני 5 שעות, llaavvii כתב:

חפש לך סוזוקי ספלאש, סה"כ אמינה מאוד, חסכונית ומרווחת יחסית (תא מטען קטנטן).

אני מחפש את האמת משהו בסגנון של האצ'בק/ משפחתיות קטנות ולא קומפקטי, כי זה האוטו הראשון אצלנו במשפחה, אני עם שתי אחיות ואמא שלי.

פורסם

אפשר לחפש קיה ריו, תהיה מרווחת מאחור, פחות חזקה ונוחה מהפיגו, לא יקרהה לאחזקה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, llaavvii כתב:

הונדה ג'אז תהיה מרווחת אמינה וחסכונית,
סחיבה בינונית, וקצת רועשת במאמץ.

להונדה ג'אז יש מחירון ממש גבוה, לא חשבתי על לחפש רכב מהסוג הזה את האמת.

האם ניתן לחשוב על פולקסווגן למשל? פולו או גולף, מהשנים 2010-2013, האם יש להן בעיות או ליקויים כלשהן? ולגבי עלויות הטיפולים ואחזקתן?

לפני כשעה, yulianx כתב:

אפשר לחפש קיה ריו, תהיה מרווחת מאחור, פחות חזקה ונוחה מהפיגו, לא יקרהה לאחזקה.

 

אין כמעט אפשרות למצוא קיה ריו במודעות של יד 2, הן נחטפות תוך יום או יומיים מקסימום ואין לי אפשרות אפילו לדבר עם הבן אדם שמוכר את הרכב הזה כי הוא כבר מכר

עריכה אחרונה על ידי Benzi555
פורסם

צריך סבלנות, במיוחד בשוק של היום, תוסיף גם את i20, ביצועים ותריכת דלק דומה לקיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא כתבת תקציב. אבל אם אהבת פז'ו לא הייתי פוסל בגלל רכב גרוע אחד (מי ששם מים רגילים ברדיאטור אי אפשר לסמוך עליו בכלום). ה-308 לא רכב אהוד כמו ה-208 אבל יש גם מפרטיים במצב סביר (כרגע 147 יחידות ביד2, הרוב מגרשים).

ביד 2 יש כרגע 117 רכבים שהם: יד 1 או 2, עד 150KKM, שנה 2015 ואילך, עד 30K ש"ח. אחד מהם יתאים לך. 

פורסם
לפני כשעה, אבנר.אלקיים כתב:

לא כתבת תקציב. אבל אם אהבת פז'ו לא הייתי פוסל בגלל רכב גרוע אחד (מי ששם מים רגילים ברדיאטור אי אפשר לסמוך עליו בכלום). ה-308 לא רכב אהוד כמו ה-208 אבל יש גם מפרטיים במצב סביר (כרגע 147 יחידות ביד2, הרוב מגרשים).

ביד 2 יש כרגע 117 רכבים שהם: יד 1 או 2, עד 150KKM, שנה 2015 ואילך, עד 30K ש"ח. אחד מהם יתאים לך. 

רוב המכוניות של הדגם הזה הם בתצורת סטיישן, התקציב שלי הוא עד 40k, ברכב הזה יש שדה ראייה ממש מוגבל 

פורסם

על הפיג'ו יש שרשור ארוך בפורום הכללי. לא צריך לקרוא את כולו, רק להתרשם.

 

מניסיון אישי - חפש סוזוקי SX4 מהדור של 2010-2013.  קיים בתצורת האצ' עם תא מטען קטן ובתצורת סדאן עם תא מטען גדול ונוח יחסית לתצורה. רכב אמין מאוד, ויתאים לארבעה. לא חסכוני במיוחד, אבל זה לא משמעותי אם לא צפויה נסועה גבוהה, וקיימת קורה A המפוצלת שלא אהובה כאן. אם תמצא אקזמפלר טוב בהחלט יתאים לדרישות.

 

יש עוד כמה יפאניות וקוריאניות שיתאימו לדרישות, לא אמליץ בגלל חוסר היכרות אישית שלי איתן.

 

והערה טכנית - אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך. זה רק מכביד על זרם הקריאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...