Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב חדש (בן כשנה) שלאחרונה במקרה גיליתי שבמשך רוב חייו עד כה, כ-12 אלף ק"מ, נסעתי עם מכסה פילטר אוויר שלא סגור עד הסוף (באשמתי).

מה שמחמיר את המצב עוד יותר הוא שגם טיילתי קצת עם הרכב ונסעתי גם במדבר עם פודרה והכל.

המנוע מנוע בנזין אטמוספרי.

הרכב עבר לאחרונה טיפול שכלל החלפת שמן ופילטר שמן, וכרגע אין שום בעיות נראות לעין מבחינת פעולת המנוע.

המחדל עם המכסה תוקן מאז והוא סגור כמו שצריך.

מה אני עושה עם זה כרגע?

האם בעקבות טעות זו קיצרתי את חייו בצורה משמעותית?

האם גם לאחר תיקון המחדל + החלפת שמן ופילטר שמן יש כנראה גרגירים בבוכנות שממשיכים לעשות נזק ולשרוט את הבוכנות והצילינדרים?

פורסם (נערך)

התפקיד של הפילטר הוא לסנן, הכיסוי הוא בעיקר לקבע אותו במקום ולמנוע מאוויר חם להיכנס למנוע (אוויר יותר חם = יותר דחוס = פחות חמצן = בעירה פחות אפקטיבית).

 

כל ערס בעל סיאט לאון שם את השטות הזו שנקראית בארץ "פילטר פתוח" שכוללת הסרה של הכיסוי. הם משאירים אותו אותו זרוק בתוך תא המנוע, איפה שהוא יכול לזוז בקלות,

מסנן הרבה פחות טוב והכי גרוע - מכניס אוויר חם למנוע. הכל נטו בשביל הפוזה וכדי להגביר את הרעש שהמנוע שלהם מפיק (הרעש הזה של אוויר שנכנס למנוע).

 

Air filter heat shield

 

אם כך, אני חושב שאתה במצב בסדר גמור :) 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • מצחיק 1

2016 BMW M235i.

פורסם

יכול להיות שנכנס לכלוך למנוע, ויכול להיות שלא. תלוי כמה הפילטר סיפק אטימה עם המכסה המשוחרר.

עכשיו כבר אין לך מה לעשות עם זה.. מה שהיה היה.

לפני 54 דקות, chop כתב:

האם גם לאחר תיקון המחדל + החלפת שמן ופילטר שמן יש כנראה גרגירים בבוכנות שממשיכים לעשות נזק ולשרוט את הבוכנות והצילינדרים?

 מה שנכנס למנוע עף ממנו החוצה מזמן

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 31 דקות, Fraysa כתב:

התפקיד של הפילטר הוא לסנן, הכיסוי הוא בעיקר לקבע אותו במקום ולמנוע מאוויר חם להיכנס למנוע (אוויר יותר חם = יותר דחוס = פחות חמצן = בעירה פחות אפקטיבית).

 

כל ערס בעל סיאט לאון שם את השטות הזו שנקראית בארץ "פילטר פתוח" שכוללת הסרה של הכיסוי. הם משאירים אותו אותו זרוק בתוך תא המנוע, איפה שהוא יכול לזוז בקלות,

מסנן הרבה פחות טוב והכי גרוע - מכניס אוויר חם למנוע. הכל נטו בשביל הפוזה וכדי להגביר את הרעש שהמנוע שלהם מפיק (הרעש הזה של אוויר שנכנס למנוע).

 

Air filter heat shield

 

אם כך, אני חושב שאתה במצב בסדר גמור :) 

המצב אצלי לא בדיוק כזה. פתח היניקה שאחרי הפילטר נמצא במכסה הזה. לכן לדעתי האוויר שהמנוע ינק נכנס בחלקו הגדול מהפתח שבין המכסה לתיבה, כלומר ללא סינון.

פורסם

מה שהיה כבר היה בעקרון אז בכל אופן עדיף שתחליף את הפילטר ל INBOX או מקורי, יעשו עבודה הרבה יותר טובה מכל השטויות האלו.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...