Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם!

רכב סקודה ראפיד 2015 המזגן בתחילת הנסיעה מקרר ואחרי כמה זמן מפסיק ומוציא אוורור.

במחשב תקלה b10a911, הוחלף מדחס, הוחלף שסתום, הוחלפה unit, יש גז.

לא מצליחים לפתור את התקלה.

אשמח לעזרה.

פורסם
לפני שעה, ba323f כתב:

מהיכן אתה?

התקלה לא כ"כ פשוטה יתכן וקיימת בעיית חיווט.

 

 אזור המרכז..

מה יכול להיות בחיווט?

פורסם
לפני 6 דקות, ba323f כתב:

יתכן והחיווט של שסתום הספיקה במדחס מקצר.

המחדס שהוחלף חדש?

המדחס מקורי משופץ.

יכול להיות שזה חיישן מזגן ברכב או עדכון תוכנה?

פורסם (נערך)

הקוד תקלה מצביע על שסתום מדחס מקצר/חיווט.

לכן לפני שממהרים להחליף חלקים בודקים שמגיע מתח(עם נורת לד) ושהחיווט תקין.

שלב שני כאשר קיים מתח לחיווט של הסתום בודקים התנגדות, לרכבך יש שסתום מדחס שזהה חיצונית לדגם מדחס מרכב אחר(נתקלתי בזה), אני חושד שהשתמשו בשסתום מדחס לא מתאים בעל התנגדות שונה והמחשב לא יודע לעבוד איתו.

השתסום יראה חיצונית זהה לגמרי, אבל ההתנגדות שלו שונה והתפקוד שלו שונה.

 

קודם תבדוק חיווט, ושלב שני נסה להחליף שסתום מדחס שפורק ממדחס מקורי לצורך בדיקה.

כדאי מאוד לפנות לבעל מקצוע מומלץ שמכיר את התקלות האלה.

 

בעזרת סורק תקלות ניתן לבדוק כמעט את כל הרכיבים שהחלפת כולל הUNIT שלמעשה זה חיישן לחץ קרר, משווים את הפרמטרים לפי הלחץ בפועל עם שעון.

לבדיקת שסתום מדחס צריך ציוד מקצועי וספציפי, אך על פי קוד התקלה נתתי לך כיוון.

 

בשיטת "מצליח" שעד כה בוצעה אתה תחליף את כל הרכב והבעיה תישאר.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, ba323f כתב:

הקוד תקלה מצביע על שסתום מדחס מקצר/חיווט.

לכן לפני שממהרים להחליף חלקים בודקים שמגיע מתח(עם נורת לד) ושהחיווט תקין.

שלב שני כאשר קיים מתח לחיווט של הסתום בודקים התנגדות, לרכבך יש שסתום מדחס שזהה חיצונית לדגם מדחס מרכב אחר(נתקלתי בזה), אני חושד שהשתמשו בשסתום מדחס לא מתאים בעל התנגדות שונה והמחשב לא יודע לעבוד איתו.

השתסום יראה חיצונית זהה לגמרי, אבל ההתנגדות שלו שונה והתפקוד שלו שונה.

 

קודם תבדוק חיווט, ושלב שני נסה להחליף שסתום מדחס שפורק ממדחס מקורי לצורך בדיקה.

כדאי מאוד לפנות לבעל מקצוע מומלץ שמכיר את התקלות האלה.

 

קודם כל תודה על העזרה ועל התשובה המהירה.

הייתי אצל שני אנשים מומלצים בכל מיני אתרים רלוונטיים. הוחלף שסתום לחדש מקורי ועדיין לא הסתדרה התקלה.

בנוסף, האוטו עמד מחובר למכשיר הגז מונע עם מזגן והראה מדדים תקינים כלל כמות גז תקינה.

הדבר היחיד שלא נעשה זה בדיקת חיווט בצמה החשמלית.

פורסם (נערך)

אני משער שאתה מתכוון שהמזגן מקרר הלחצים תקינים, ולאחר נסיעה שהבעיה מופיעה האם הרכב חובר למכשיר לבדיקת לחצים?

מאמין כי כאשר המזגן מפסיק לקרר הלחצים לא יהיו תקינים עקב שסתום מדחס שמפסיק את פעולתו ע"פ קוד התקלה.

לכן יש לבדוק את החיווט היטב, אולי תמצא נתק או קצר בחיווט?

 

האם התופעה הייתה כך בדיוק לפני שהתחיל הכל?

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
לפני 4 דקות, ba323f כתב:

אני משער שאתה מתכוון שהמזגן מקרר הלחצים תקינים, ולאחר נסיעה שהבעיה מופיעה האם הרכב חובר למכשיר לבדיקת לחצים?

מאמין כי כאשר המזגן מפסיק לקרר הלחצים לא יהיו תקינים עקב שסתום מדחס שמפסיק את פעולתו ע"פ קוד התקלה.

לכן יש לבדוק את החיווט היטב, אולי תמצא נתק או קצר בחיווט?

 

האם התופעה הייתה כך בדיוק לפני שהתחיל הכל?

אתה צודק, כאשר מזגן מקרר מדדים תקינים וכשהוא לא מקרר המדדים אינם תקינים.

כשהגעתי למוסך המזגן היה תקול וישר חובר למכשיר הבדיקה ואכן נראו מדדים לא תקינים.

לאחר מנוחה של 30-45 דקות התנענו את הרכב והמזגן קירר והמדדים והמזגן היו תקינים.

התקלה מתרחשת לאחר כמה זמן המזגן פועל (זמנים משתנים).

פורסם
לפני 9 שעות, ba323f כתב:

והקוד תקלה במחשב חוזר?

קוד התקלה חוזר אחרי נסיעה, לא מיד אחרי שמניעים

פורסם

בדוק חיווט לשסתום.

יתכן ובזמן נסיעה כשהמנוע מותח את התושבות מנוע קדימה ואחורה בהתאם להאצה/האטה צמת חוטים זזה ויש נתק/קצר.

×
×
  • תוכן חדש...