Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מה מצב הגב שלך?

(ומצב הגב של חברך?)

אם יש לך גב חזק ועמיד אז לא צריכה להיות בעיה מיוחדת .

מדובר ברכב עמיד בצורתו המקורית, אבל לא הכי נוח  במעבר על שיבושי כבישים.

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

לא יודע איפה בדיוק נהנים מהדרך עם רכב לא יציב, קופצני, רועש ולא בטיחותי. וזה עוד סיוויק, רכב משמעותית יותר נעים לנהיגה מהאיגניס.

 

 

את הלילה האחרון ביליתי בנסיעות ארוכות באוקטביה 2018 אחרי תקופה ארוכה שלא ירדתי מהרכב שלי שהוא יפני מאותו דור של הסיוויק שהייתה לך רק צעיר ב3-4 שנים.

עליתי על האוקטביה ואחרי כמה דקות שאלתי את עצמי באכזבה: זהו? זה כל ההבדל? ברור שהרכב יותר נח במידה מסוימת אבל ההבדלים הרבה פחות גדולים ממה שציפיתי ובטח שלא שווים אפילו מחשבה על כדאיות השדרוג.

בשיוט הרכב שלי היה אפילו חלק יותר לעומת הווברציות של המנוע 1.0 3 ציל' בסקודה.

וואלה לא היה לי קשה בכלל לחזור ל"טרנטה" שלי. עשיתי איתה לא מעט נסיעות וטיולים של 300 400 ואפילו מעל 600 ק"מ ביום בלי שום בעיה שהפריעה לי ליהנות מכל רגע.

גילוי נאות אני עוד רחוק מהגיל שהגב וכדו' מתחילים להזכיר את קיומם.

 

אגב, את האוקטביה שאלתי על תקן של "משאית" והיא לא הכזיבה. כדי לקחת מייבש כביסה לדוגמה הייתי צריך רק להרים קצת את המדף!! לא להוציא אותו ובטח שלא לקפל מושבים.. הזוי הרכב הזה

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תלוי, אם אתם מכירים כירופרקט מומחה באילת שיש אצלו תור פנוי אז אין בעיה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...