Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני חובב צליל איכותי וזה הפרמטר הראשון שחשוב לי במערכת, לאחר מכן פונקציות וכדומה.

קניתי את הרכב עם מערכת שהותקנה ע"י הבעלים הקודם, מולטימדיה מסוג Teyes tpro2

 

https://m.aliexpress.com/i/4000338506354.html

עד היום תמיד הרכבתי מערכות של פיוניר, עם 3 יציאות rca ונהניתי מאיכות צליל טובה עד מאוד לאחר הגברה.

לפני התקנת הגברה והמשך שדרוג, אני מתלבט האם ליחידה הזאת יש מספיק "בשר" כדי לספק לי את איכות הצליל שאני רגיל אליה.

בהיבט חומרה יש למערכת 4gb ram והיא עובדת חלק עם מס אפליקציות עובדות בו זמנית.

עפ המפרט, במערכת קיים dsp מסוג rohm32107, וצ'יפ הגברה tda7838/7851.

הנתונים האלה לא אומרים לי הרבה, הזמנתי את הצמה הרחבה יותר ובה יציאות rca להגברה, התחושה הכללית של יציאות rca מצמה שמתחברת לרדיו לעומת חיבורי rca ישירות לרדיו כפי שאני רגיל הרגיש לי קצת זול, בנוסף ישנה יציאת סאב בודדת לעומת 2 במכשירים הקודמים שהיו לי.

אני לא בקיא במשמעויות של המפרט והצ'יפים למיניהם, האם מערכת כזאת תצליח לספק איכות צליל דומה או קרובה למה שאני רגיל?

אם לא, אתחיל בהליך רכישת פאנל ומערכת חדשה.

עברתי לסקייטבורד

פורסם (נערך)

מניסיון חברי הפורום עם מערכות דומות חברת Teyes מומלצת כאן בפורום 

עניין הצמה עם הקונקטורים לא אומר כלום אני יכול להראות לך מכשירי מולטימדיה אלפיין top of the line

עם צמת קונקטורים ,אגב איכות סאונד גולת הכותרת של המכשיר הזה היא 

היציאה האופטית דיגיטלית שלו ,כך שאתה יכול לחבר אותו לפרוססור 

או מגברים עם DSP מובנה בעל כניסה אופטית ללא שימוש בכבלי RCA על כל המשתמע מכך

ולקבל איכות סאונד מקסימלית.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • אהבתי 1
פורסם

הדגמים של טהייס שהומלצו כאן הם דגמים עם יציאה אופטית - לא יודע אם יש בזו שפותח השרשור איזכר. 

 

היחידות מהסוג הזה מומלצות כאן בגלל נושא היציאה האופטית - אני בעצמי משתמש בJOYING SPDIF שאני ממיר לאופטי ואני רק יכול לשבח את המוצר בפן איכות הצליל, איכות המסך והעבודה החלקה והרציפה של המערכת. יחד עם זאת איכות בניה שעושה רושם שלMEH במקרה הטוב. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

וואו, נראה מעולה, אם כך אני מבין שיש עם מה לעבוד.

איך אני משמיש את היציאה האופטית למול מגבר ללא כניסה אופטית?

ישנם ממירים מאופטיקה ל4 יציאות rca? איך לזהות אחד איכותי?

איך מתבצעת החלוקה של סאב/לא סאב דרך היציאה האופטית? כיוונים דרך המגבר בלבד?

יש לי ניסיון בהתקנת מערכות ואני מבצע את ההתקנה בעצמי, אשמח לטיפים איך להשתמש נכון ביציאה האופטית עם מגבר בעל כניסות rca (pioneer gmd 8704)

עברתי לסקייטבורד

פורסם
לפני 3 דקות, sjerby כתב:

איך אני משמיש את היציאה האופטית למול מגבר ללא כניסה אופטית?

אתה צריך DAC או לסירוגין DSP עם כניסה אופטית 

 

אין חלוקה - זה מידע נטו 

אם DAC אתה תלוי במגבר 

אם DSP אתה בעולם אחר של מערכות אבל אתה תצטרך לגשת למישהו שיכוון לך אותה אם אין לך כל ידע בתחום. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש המלצה לdac ספציפי? ומה העלות של אחד איכותי מספיק כדי שיהיה עדיף על שימוש בכבלי rca?

נשמע לי נוח להריץ כבל אופטי במקום צמת rca ואז להשתמש במפצלים איכותיים כדי לקבל 4 ערוצים במקום 2 מהdac.

את המתח לdac אפשר להתעלק על החיבור פלוס של המגבר?

מעדיף להמנע מdsp כרגע, אני לא רוצה להכנס לעלויות היות ולא מדובר במערכת היי אנד אבל כן רוצה להוציא את המיטב מהתשתית הקיימת

עברתי לסקייטבורד

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם, עדכון קצר.

לאחר הרכבה של כלל האלמנטים, כולל הגברה עם חיווט סופר איכותי, אני מאוכזב.

אותו סט של רמקולים ומגבר עם חיווט ישן וחצי מחומצן נשמע משמעותית טוב יותר ברכב הקודם עם מערכת דיגיטלית ישנה של פיוניר.

למרות כל הפונקציות הנהדרות של מערכת האנדרואיד, אני מוצא את עצמי מתבאס שאני לא מנצל את מלוא פוטנציאל הציוד שקיים אצלי ולא נהנה לשמוע מוסיקה כמו בעבר, על כן אתחיל בתהליך החלפה לדאבל דין של פיוניר בעל אנדרואיד אוטו.

  • אהבתי 1

עברתי לסקייטבורד

פורסם

המערכות האלה טובות בעיקר כשיש להן יציאה דיגיטלית ואתה מנצל אותן. 

 

אם כי יצא לי לשמוע כמה מערכות שכאלו שדווקא צ'יפ ההגברה הפנימית שלהן היה באופן מפתיע לא נחות מכאלו של יחידות מערביות - עדיין, הם חזקים בתחום האפליקטיבי בעיקר ולא בתחום הסאונד כשמדובר על תחום אנלוגי. 

 

תעדכן 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז זהו שאצלי אין יציאה דיגיטלית, אני מזמין פיוניר dmh z5350bt, האמת שלא הצלחתי להבין מה ההבדל בינו לבין הדגמים היקרים יותר, אבל המחיר שלו נראה לי הוגן לתמורה, אנדרואיד אוטו עם האיכות שאני רגיל אליה

עברתי לסקייטבורד

פורסם

נראה כמו מכשיר שבאמת נותן תמורה נאה - אם יש לך שם תמיכה בשיקוף מסך - אנדרואיד אוטו או אפל קארפליי וזה יעבוד טוב, סה"כ למכשיר הזה יש DSP פנימי עם כל הדברים הבסיסיים שנחוצים בשביל ליצור שמע נהדר.

 

תתחדש! 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 22 שעות, sjerby כתב:

אז זהו שאצלי אין יציאה דיגיטלית, אני מזמין פיוניר dmh z5350bt, האמת שלא הצלחתי להבין מה ההבדל בינו לבין הדגמים היקרים יותר, אבל המחיר שלו נראה לי הוגן לתמורה, אנדרואיד אוטו עם האיכות שאני רגיל אליה

בוקר טוב

ההבדל בינו לבין המכשיר שמגיע מעליו ה 6350 זה בחיבור הטלפון שלך למערכת באנדרואיד אלחוטי ,

וללא כבל כמו בדגם שלך.

בדגם ה 9350 , מגיע מסך 9 אינץ  וחיבור אנדרואיד אלחוטי לטלפון.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...