Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ערב טוב

מישהו יודע לומר מה אומר הסימון בלוח שעונים?

זאת לא נורת אזהרה ובספר רכב לא מצאתי התייחסות לזה

 

E571B70E-ABD6-4D47-8883-1BFFB64FE359.jpeg

פורסם
לפני 48 דקות, David2540 כתב:

אם הרכב בסל"ד גבוה מדי המזיק לו (מעל הקו האדום)

הכוונה לעיגול שמסומן בתוך הסגול 

לזה הכוונה שלך?

לפני כשעה, Jago כתב:

שלום ערב טוב

מישהו יודע לומר מה אומר הסימון בלוח שעונים?

זאת לא נורת אזהרה ובספר רכב לא מצאתי התייחסות לזה

מסומן בסגול בתמונה

 

E571B70E-ABD6-4D47-8883-1BFFB64FE359.jpeg

 

פורסם

לא בהכרח, אם אני זוכר נכון כשהייתי עם הגולף אני זוכר שכשהייתי על בקרת שיוט אדפטייבית ורכב נגיד היה נדחף לי לנתיב והרכב היה מצפצף לבלום גם אז הייתה נדלקת לי הנורה הזאת כחלק מההתראה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, noknok כתב:

לא בהכרח, אם אני זוכר נכון כשהייתי עם הגולף אני זוכר שכשהייתי על בקרת שיוט אדפטייבית ורכב נגיד היה נדחף לי לנתיב והרכב היה מצפצף לבלום גם אז הייתה נדלקת לי הנורה הזאת כחלק 

לפני 25 דקות, noknok כתב:

לא בהכרח, אם אני זוכר נכון כשהייתי עם הגולף אני זוכר שכשהייתי על בקרת שיוט אדפטייבית ורכב נגיד היה נדחף לי לנתיב והרכב היה מצפצף לבלום גם אז הייתה נדלקת לי הנורה הזאת כחלק מההתראה.

כלומר העיגול הזה תקין ?

לפני 35 דקות, David2540 כתב:

כן

כלומר העיגול הזה תקין?

עריכה אחרונה על ידי Jago
פורסם
Just now, David2540 כתב:

מה אתה פוחד שלא תקין בו? (מפחד ממצלמה נסתרת?)

חשבתי אולי פאק בייצור

×
×
  • תוכן חדש...