Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי יונדאי טוסון דור 4 2022 חדשה . 

הרמקולים די עלובים שם ולא שומעים ברמה גבוהה (לא ציפיתי).

מה הייתם ממליצים לי לעשות בשביל לשדרג. 

את המערכת מולטימדיה אני לא רוצה להחליף, רק את הרמקולים ואולי גם להוסיף סאב ומגבר. 

אשמח לשמוע המלצות וגם תציינו שמות של חברות מומלצות. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, knizo123 כתב:

סביב ה3000 שח. 

ידוע לך איזה גודל רמקול יש בטוסון החדשה? 

לגילוי נאות אני עובד בתחום

זה תקציב רק לציוד או גם עבור התקנה? אם גם וגם זה תקציב מאוד קטן

ולך תדע מה היצרן עולל למערכת המקורית וכמה היא מסורסת

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

אוקי ב 3000 ש''ח אפשר לבנות מערכת נחמדה מאוד 

המידה של הרמקולים בטוסון זה 6.5 אינץ 

 

לגבי קומפוננט (במה קדמית) ההיתי הולך על פוקל 165AS

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=878746

או לחלופה ה JBL GTO 609C קומפוונט מאוד מומלץ  ביחס למחיר שלו 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=906405

 

לגבי מגבר 4 ערוצים 

מגבר של רוקפורד R2-300X4 ההיתרון שלו שיש לו אופציה לכניסות HI LEVEL  (אין צורך במנחת RCA )

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1118727

 

סאב וופר 

של רוקפורד P1 בתיבה המקורית, גודל 10 אינץ 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=844765

 

 

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, knizo123 כתב:

סביב ה3000 שח. 

ידוע לך איזה גודל רמקול יש בטוסון החדשה? 

6.5 גודל

גם אני בעל יונדאי טוסון אבל 2019

מתכוון גם לשדרג את המערכת כרגע ממתין בגלל חוסר תקציב

רציתי גם לשדרג בתקציב של 3, 3 וחצי אלף אבל הרבה בעלי מקצוע (המקצוענים) אמרו שהתקציב דליל ותתקבל תוצאה בינונית 

ובגלל שרציתי להשאיר את המולטימדיה המקורית כמוך נדרש לשלב מכשיר DSP כדי לשלוט על צלילי המערכת כמו שצריך 

וDSP לבד מתחיל מ2000 שקל 

אבל עוד פעם תלוי מה אתה מחפש 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, arielk257 כתב:

6.5 גודל

גם אני בעל יונדאי טוסון אבל 2019

מתכוון גם לשדרג את המערכת כרגע ממתין בגלל חוסר תקציב

רציתי גם לשדרג בתקציב של 3, 3 וחצי אלף אבל הרבה בעלי מקצוע (המקצוענים) אמרו שהתקציב דליל ותתקבל תוצאה בינונית 

ובגלל שרציתי להשאיר את המולטימדיה המקורית כמוך נדרש לשלב מכשיר DSP כדי לשלוט על צלילי המערכת כמו שצריך 

וDSP לבד מתחיל מ2000 שקל 

אבל עוד פעם תלוי מה אתה מחפש 

 

 

לא תמיד חייב DSP . וגם מה שבטוח שלרב תמיד אפשר להוסיף במידת הצורך. נכון ש DSP מוסיף המון כמובן שזה על מכשיר מקורי . אבל עדין 90 אחוז מהמערכות ששמעתי מחברים קרובים כמעט לרובם לא היה DSP והסאונד היה ממש מצוין . 

בגלל זה תמיד בונים מערכת לפי תקציב . ב 3 אלף. 3 וחצי אפשר לבנות מערכת מצוינת (בתקציב הזה) . לא כולם אודיו פילים ברמה הכי גבוהה ומצפים להשקיע סכומים מטורפים . 

 

 

עריכה אחרונה על ידי DIN_13345
×
×
  • תוכן חדש...