Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרחקת חתול מחניה ומהרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, DareDevil כתב:

לא מצאתי טופס ייעודי אבל אני ממליץ לפני אזהרות וקנסות להתחיל עם עיקור וסירוס. פנייה למוקד העירוני עם תמונות במסנג'ר שלהם, יכול לעשות את העבודה.

חלק מהחתולים כאן עברו עיקור וסירוס באופן פרטי ע״י אותו שכן ועד בית. בתור אחד שלא מבין בחתולים, עיקור וסירוס יפתרו לי את הבעיה עם הרכב? בכל זאת carsforum 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

חתולים עולים על רכבים בגלל החום שמפיק המנוע.

 

מכסה המנוע איננו משטח נעים לשהיה, הוא קשה ומשופע ואין להם סיבה לטפס עליו אם לא חום המנוע. כשהמנועים מתקררים החתולים ימצאו מחסה מתחת לרכב ולא עליו.

 

כלומר גם אם השכנים לא יאכילו את החתולים עדיין יהיו חתולים שיטפסו על רכבים בגלל חום המנוע. אם מדובר בחניה מקורה הם ישהו בה כדי למצוא מסתור מהגשם והרוחות בכל מקרה.

 

רכב חשמלי שאין לו מנוע שמפיק חום לא אמור למשוך חתולים, כנראה שההייפ לטסלה הפיל גם אותם :-)

 

חתולים לא שורטים רכבים, במצב רגיל הציפורניים שלהם נמצאות במצב מכונס והם מהלכים על כריות רכות בכפות הרגליים שלהם (נראות כמו כריות גומי) אשר מקנות להם אחיזה, בייחוד על משטחים חלקים כמו צבע של רכב. הכריות לא שורטות.

 

הציפורניים נשלפות רק במהלך ציד או טיפוס על משטחים אנכיים לא חלקים כגון עצים.

 

חתולים לא "מטפסים" על רכבים, הם קופצים על מכסה המנוע ומהלכים עליו עם הכריות ולא מנסים להאחז ברכב עם הציפורניים שכן אז הם דווקא יחליקו.

 

טביעות הרגליים של החתולים שרואים על צבע הרכב הן של כריות הרגליים שלהם ולא של הציפורניים שלהם. הן כמובן יורדות בקלות ולא משאירות סימנים קבועים.

 

גם אם השכנים יאכילו את החתולים במקום אחר, החתולים "הותיקים"  ימתינו להם עדיין בחניון ויילכו אחריהם עד למקום ההאכלה החדש ורק חתולים חדשים שלא מכירים את החניון ימתינו להם במקום החדש.

 

אבל לא מזיק לנסות, תשים לשכנים מכתב בתיבת הדואר ותבקש מהם להאכיל אותם במקום אחר, אולי זה יואיל במשהו כדי להפחית את טביעות הרגליים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 2
פורסם

יפה שאתה מתווכח עם ניסיון ממשי של אנשים. אז הנה אני מעיד שחתולים שורטים רכבים, ולא אלו לא טביעות רגליים אלא פסים של שריטה שמותאמים לכפות הידיים שלהם.

 

הם יכולים לעשות זאת על מכסה המנוע וגם אצלי ליד הגג כשחתול ניסה לרדת ממנו ונאחז שם בפח, זאת עובדה.

 

בנוגע ללשבת על מכסה מנוע חם בלבד, שוב קשקוש, אם אתה רוצה אני אצלם לך אצלנו חתולים שיושבים אפילו על גגות של רכבים גם באמצע הלילה כשאין בכלל חום, כל הרכבים אצלנו בבניין עם טביעות רגליים שלהם בין אם נסעו בהם או לא.

 

מה שאתם אומרים שגוי עובדתית, הרכב שלי לפעמים יכול לשבת ימים בחנייה, וטביעות רגליים ולכלוך יופיעו דווקא ביום השלישי שהוא שם כשהמנוע לא חם בכלל. אם זה היה לשמור על הרכב רק כשהוא חם אז הבעיה שלי לא היתה קיימת בכלל.

  • אהבתי 3
פורסם

שכנה שלי בבניין מתלוננת שהחתולים בחדר אשפה קופצים עליה תמיד ואף קפצו ושרטו את הבת שלה. הנ’ל מעניין בגלל שעלי אף בחיים לא קפצו חתולים.

הסיבה היא בהתנהגות, כשאני מגיע לחדר אשפה ויש שם חתול, אני זז הצידה על מנת שלחתול יהיה דרך לברוח. השכנה נעמדת באמצע הדלת ועושה לו קולות משונים תוך כדי הנפת ידיים, החתול המסכן ”מת מפחד” ופותח במנוסת בהלה דרך הדלת ומי שעומד בדרכו.

 

כשאני מתקרב לרכב ואני רואה חתול שוכב על הרכב שלי, אני ממשיך להתקדם כרגיל, החתול קולט אותי ויורד מהרכב. אחרים מתחילים לצעוק ולהבהיל את החתול, החתול נבהל ופותח במנוסת בהלה תוך כדי שליפת ציפורניים.

אולי בגלל זה, לי אף פעם לא היה שריטות של חתולים על הרכב.

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)

אצלי יש גם 2 חתולים קבועים. גרים לי ברכב. אחד בטמבון קדמי. ואחד בטמבון אחורי. גם לא יודע מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני שעה, Doron_Z כתב:

יפה שאתה מתווכח עם ניסיון ממשי של אנשים. אז הנה אני מעיד שחתולים שורטים רכבים, ולא אלו לא טביעות רגליים אלא פסים של שריטה שמותאמים לכפות הידיים שלהם.

 

הם יכולים לעשות זאת על מכסה המנוע וגם אצלי ליד הגג כשחתול ניסה לרדת ממנו ונאחז שם בפח, זאת עובדה.

 

בנוגע ללשבת על מכסה מנוע חם בלבד, שוב קשקוש, אם אתה רוצה אני אצלם לך אצלנו חתולים שיושבים אפילו על גגות של רכבים גם באמצע הלילה כשאין בכלל חום, כל הרכבים אצלנו בבניין עם טביעות רגליים שלהם בין אם נסעו בהם או לא.

 

מה שאתם אומרים שגוי עובדתית, הרכב שלי לפעמים יכול לשבת ימים בחנייה, וטביעות רגליים ולכלוך יופיעו דווקא ביום השלישי שהוא שם כשהמנוע לא חם בכלל. אם זה היה לשמור על הרכב רק כשהוא חם אז הבעיה שלי לא היתה קיימת בכלל.

 

הנקודה שלי היא שחתולים לא עולים על רכבים רק בגלל שמאכילים אותם באזור, חתולים יכולים לעלות על רכבים בגלל חום המנוע (כנראה בעיקר) או נקודת תצפית או סתם עליה מזדמנת.

 

הרכב שלי ורכבים קודמים חונים במקום שלא מאכילים חתולים וגם עליהם היו מדי פעם סימנים של כריות הרגליים שלהם במסלול הליכה ובמצב כזה הציפורניים שלהם מכונסות, שריטות מעולם לא ראיתי בכל הרכבים שהיו לי.

 

השריטות שראית לא בהכרח נגרמו מחתולים, וגם אם כן אז זה מאד נדיר, אם חתולים היו גורמים לשריטות על רכבים אז הרבה מאד רכבים היו עם שריטות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אצלנו מאכילים בשטח הבניין וסמוך לדלת כניסה של בית שגובלת בחניה. הבעיה שאני מדבר עליה קודם כל יחסית חדשה וזה ממש לא פעם ב סימני רגליים.. זה כל הזמן. בנוסף לנזילות מים שיש במבנה החניות אצלנו הרכב שלי מלא בוץ וטינופת. אין לי מנוע חמים ונעים.. זה ה ״הבגאז הקדמי״ בטסלה. היו לי גם עקבות על הגג (זכוכית) זה בטוח לא נעים לשבת שם.

 

בית החתולים שגובל בחניה -

image.thumb.png.c82ea456443f257cb8076a830cd84703.png

 

דלת מול הכניסה לבית שלי - 

image.thumb.png.7a930176c9b80ebfee29c3fcf78701ea.png

image.thumb.png.3ab2adb61a28353431771566f2913702.png

image.thumb.png.91d27e8c1f20e7e460d91fb4a8f57df3.png

 

 

וכך נראית הכניסה לבניין, הזנחה וטינופת. אפשר לראות בקצה הרחוק את בית החתולים שבחניה.

*מדובר בשכונה מהטובות בחיפה וגועל נפש שככה הבניין נראה ומתנהל

image.thumb.png.61c8b09b55f7e561fbbbf48ccb1cfad7.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם

הספריי שהצעתי באחד השרשורים הקודמים, יחד עם "תוספות" של תמציות חזקות של ריח מנטה, לבנדר, לימון, עוזר יופי. אפשר להוסיף לזה טיפה שמן מסגי, כדי שזה לא יתנדף מהר מדי. לרסס ליד הפגוש הקדמי מסביב ונגמר הסיפור. 

הם מאוד רגישים לריחות הללו. 

לי יש חנייה מקורה תת קרקעית. ושמתי לב שהם עולים על רכבים אחרים, במרחק די גדול מהרכב שלי.

זה הספריי:

2083695223_flower(Copy).jpg.4842949f33a4004b99017e58cb690ab8.jpg

להוסיף את כל מה שרשמתי, לערבב טוב טוב, וזה עובד. בהתחלה ריססתי רק את הספריי לבד, ואחוזי ההצלחה היו רק 70-80%. כרגע, [עד להודעה חדשה] זה לכיוון ה-100%.

 

אם שום דבר אינו עוזר, אולי צריך להביא חיות אחרות כדי שיעשו את העבודה הקשה...

IMG_20201103_185932.thumb.jpg.30d38d742a3721c43e56dcf6763f4d7e.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, yossiaviel כתב:

הספריי שהצעתי באחד השרשורים הקודמים, יחד עם "תוספות" של תמציות חזקות של ריח מנטה, לבנדר, לימון, עוזר יופי. אפשר להוסיף לזה טיפה שמן מסגי, כדי שזה לא יתנדף מהר מדי. לרסס ליד הפגוש הקדמי מסביב ונגמר הסיפור. 

הם מאוד רגישים לריחות הללו. 

לי יש חנייה מקורה תת קרקעית. ושמתי לב שהם עולים על רכבים אחרים, במרחק די גדול מהרכב שלי.

זה הספריי:

2083695223_flower(Copy).jpg.4842949f33a4004b99017e58cb690ab8.jpg

להוסיף את כל מה שרשמתי, לערבב טוב טוב, וזה עובד. בהתחלה ריססתי רק את הספריי לבד, ואחוזי ההצלחה היו רק 70-80%. כרגע, [עד להודעה חדשה] זה לכיוון ה-100%.

 

אם שום דבר אינו עוזר, אולי צריך להביא חיות אחרות כדי שיעשו את העבודה הקשה...

IMG_20201103_185932.thumb.jpg.30d38d742a3721c43e56dcf6763f4d7e.jpg

זה עמיד בתנאי חוץ (קצת לפני הפגוש הקדמי אצלנו כבר רטוב מהגשם ונזילות מים)? איפה קנית תמציות כאלה? פשוט פתחת את הבקבוק וערבבת?

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם
לפני 8 שעות, galbh כתב:

חלק מהחתולים כאן עברו עיקור וסירוס באופן פרטי ע״י אותו שכן ועד בית. בתור אחד שלא מבין בחתולים, עיקור וסירוס יפתרו לי את הבעיה עם הרכב? בכל זאת carsforum 

צמצום הכמויות שפונטציאלית יהיו לך בבניין

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

 

לפני 58 דקות, yossiaviel כתב:

הספריי שהצעתי באחד השרשורים הקודמים, יחד עם "תוספות" של תמציות חזקות של ריח מנטה, לבנדר, לימון, עוזר יופי. אפשר להוסיף לזה טיפה שמן מסגי, כדי שזה לא יתנדף מהר מדי. לרסס ליד הפגוש הקדמי מסביב ונגמר הסיפור. 

הם מאוד רגישים לריחות הללו. 

לי יש חנייה מקורה תת קרקעית. ושמתי לב שהם עולים על רכבים אחרים, במרחק די גדול מהרכב שלי.

זה הספריי:

2083695223_flower(Copy).jpg.4842949f33a4004b99017e58cb690ab8.jpg

להוסיף את כל מה שרשמתי, לערבב טוב טוב, וזה עובד. בהתחלה ריססתי רק את הספריי לבד, ואחוזי ההצלחה היו רק 70-80%. כרגע, [עד להודעה חדשה] זה לכיוון ה-100%.

 

אם שום דבר אינו עוזר, אולי צריך להביא חיות אחרות כדי שיעשו את העבודה הקשה...

IMG_20201103_185932.thumb.jpg.30d38d742a3721c43e56dcf6763f4d7e.jpg

 

 

לכלבים אגב אין ציפורניים מתכנסות והן כל הזמן שלופות, אז הפורד אס מקס הזאת ייתכן ונשרטה מהכלב הזה.

עריכה אחרונה על ידי evc
פורסם
לפני שעה, evc כתב:

הנקודה שלי היא שחתולים לא עולים על רכבים רק בגלל שמאכילים אותם באזור, חתולים יכולים לעלות על רכבים בגלל חום המנוע (כנראה בעיקר) או נקודת תצפית או סתם עליה מזדמנת.

אז הנקודה שלך לא רלוונטית בכלל לדיון. ברור לכל אחד ש״חתולים לא עולים על רכבים רק בגלל שמאכילים אותם״. אך גם ברור לכולם שעצם האכלת חתולים באזור החנייה מגבירה את הסיכוי שיעלו על רכבים, בין אם בא להם מכסה מנוע חם או להרגיש מלכי העולם על הגג, ולא מעניין מה הסיבה שלהם. 

לוגיקה פשוטה.

פות״ש שואל איך יכול לצמצם את הסבירות שיעלו על הרכב שלו על ידי ניטרול גורם מסויים שמושך אותם לאיזור, ולא להבין לרחשי ליבם של חתולי הרחוב

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני כשעה, galbh כתב:

וכך נראית הכניסה לבניין, הזנחה וטינופת. אפשר לראות בקצה הרחוק את בית החתולים שבחניה.

לגבי הלכלוך שנמצא בחוץ, אפשר לפעול עם קנס על זריקת זבל מחלון רכב.

אומנם מדובר רק באפשרות האקסלוסיבית של זריקה מהרכב, לך תדע מתי זה יקרה.

https://www.gov.il/he/departments/guides/joining_neemne_nikayon_volunteers

 

לדעתי זה עוד כלי מתוך ארסנל שצריך להיות לך  

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעה, galbh כתב:

דלת מול הכניסה לבית שלי - 

image.thumb.png.7a930176c9b80ebfee29c3fcf78701ea.png

image.thumb.png.3ab2adb61a28353431771566f2913702.png

 

כאלה תמונות אתה צריך להתחיל לצלם. 

נראה לי שכתבתי את זה, אם יש אפשרות להתקין עינית דיגיטלית או ring שיקליטו כל תזוזה. זה יחסוך את הצורך לצלם כל פעם את החתולים ולתעד מתי בוצעה האכלה (כאשר תצטרך להוכיח שזה דפוס פעולה שלא לפי החוק).

 

ממליץ לבדוק את חוקי עזר עירוניים בעניין האכלה או זבל כמו המחסה ששמו מתחת לספסל. 

לפני 1 דקה, galbh כתב:

והקנס למי?

אתה מתעד את מי שזרק מהרכב ומעביר את הדיווח דרך המערכת של נאמני הניקיון.

הדוח נשלח אליהם בדואר. 

אם זה נזרק כאשר הבנאדם היה מחוץ לרכב, אין לך אופציה לשלוח את הדוח (ממה שאני יודע). 

לדעתי הכי טוב להיכנס לחוק עצמו ולקרוא בשביל להבין את המגבלות שיש לחוק, ויש מגבלות די מבאסות דרך אגב..

https://he.wikisource.org/wiki/חוק_שמירת_הנקיון

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...