Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרחקת חתול מחניה ומהרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אין עם מי לדבר, במקומך הייתי קונה ספריי דוחה חתולים שהמליצו עליו פה בכמה שרשורים שנפתחו בנושא. שם כפפות ומפנה לרחוב את האוכל שהשכנים משאירים ליד הדלת של החניה. שוטף שם עם קצת מים ומרסס את כל המקום בספריי הזה.

ככה עושה בכל פעם שאני מגיע ורואה שם אוכל.

הייתי גם יוצר קשר עם חברת הניקיון של הבניין ומעיר להם להקפיד יותר על הניקיון באזור הזה.

כן, זה טרחה וזה עבודה ואתה לא אשם אבל במצב שאתה מתאר לא רואה דרך אפקטיבית אחרת לשמור על הרכוש שלך. זה לוקח פחות זמן מלהתעסק עם כיסוי רכב ובסוף המאכילים ישימו לב לשינוי ופתאום יהיה עם מי לדבר. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם לוקחים טבלית כלור של ניקוי בריכה ומפוררים בסביבת החניה הם לא באים.

לא אוהב חתולים והתרבות יתר היא מטרד.

הכלבה שלי דואגת לגרש אותם מהחצר, לחניה - כלור עוזר

  • אהבתי 1

Kia Niro 2017

פורסם
לפני שעה, calmride כתב:

אם לוקחים טבלית כלור של ניקוי בריכה ומפוררים בסביבת החניה הם לא באים.

לא אוהב חתולים והתרבות יתר היא מטרד.

הכלבה שלי דואגת לגרש אותם מהחצר, לחניה - כלור עוזר

גם אם תלך לחנות תבלינים ותקנה שקית גדולה של פלפל שחור טחון ותפזר סביב הרכב זה יעבוד מעולה (אמנם בגשם ושהכל רטוב זה לא עובד אבל ביבש - קסם ממש)

קובי

:-)

פורסם
לפני 5 שעות, nadavd4 כתב:

אני יודע שלדבר עם השכן לא עובד, אבל מכיוון שזה קורה בכניסה לבניין מה שהופך את זה למטרד - אפשר לנסות ולפנות לוועד/עירייה/עו"ד (בסדר הזה). אין בעיה שיאכיל, אבל במקום שלא מייצר מטרד - שיזיז את עצמו לגן הציבורי הקרוב או אפילו רק לצד השני של הבניין, ונפתרה הבעיה.

ועד לא מתפקד, אחד מהועד גר דלת מולי והם מאכילים חתולים מול הדלת שלי (נזקים לאיזור הכניסה לבית שלנו). דיברתי עם העירייה מבחינתם אסור להאכיל חתולים לא באוכל יבש ולא ברטוב אפשר להזמין פקח שיתן אזהרה / קנס. אני מחכה עם פתרון כזה בנתיים. ניסיתי לדבר עם ועד הבית המאכיל זה כמו לדבר עם קיר.

לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

אם אין עם מי לדבר, במקומך הייתי קונה ספריי דוחה חתולים שהמליצו עליו פה בכמה שרשורים שנפתחו בנושא. שם כפפות ומפנה לרחוב את האוכל שהשכנים משאירים ליד הדלת של החניה. שוטף שם עם קצת מים ומרסס את כל המקום בספריי הזה.

ככה עושה בכל פעם שאני מגיע ורואה שם אוכל.

הייתי גם יוצר קשר עם חברת הניקיון של הבניין ומעיר להם להקפיד יותר על הניקיון באזור הזה.

כן, זה טרחה וזה עבודה ואתה לא אשם אבל במצב שאתה מתאר לא רואה דרך אפקטיבית אחרת לשמור על הרכוש שלך. זה לוקח פחות זמן מלהתעסק עם כיסוי רכב ובסוף המאכילים ישימו לב לשינוי ופתאום יהיה עם מי לדבר. 

אין חברת ניקיון. אין ועד מתפקדת. הבניין מתנהל (או לא מתנהל) בביזיון מוחלט. המשפחה שמגדלת חתולים באיזור החניה עושה את זה צמוד לדלת הכניסה שלהם שגובלת באיזור החניה. להתעסק עם דברים שם זה ממש מוזר.

לפני 4 שעות, calmride כתב:

אם לוקחים טבלית כלור של ניקוי בריכה ומפוררים בסביבת החניה הם לא באים.

לא אוהב חתולים והתרבות יתר היא מטרד.

הכלבה שלי דואגת לגרש אותם מהחצר, לחניה - כלור עוזר

בטוח? קראתי דווקא שכלור מושך חתולים

לפני שעתיים, kobi_g כתב:

גם אם תלך לחנות תבלינים ותקנה שקית גדולה של פלפל שחור טחון ותפזר סביב הרכב זה יעבוד מעולה (אמנם בגשם ושהכל רטוב זה לא עובד אבל ביבש - קסם ממש)

ריססתי מים עם קינמון, פיזרתי אבקת צ׳ילי שני הדברים האלה לא עזרו. אתמול בערב השפרצתי חומץ מסביב לרכב שלי אז עוד אין לי תשובה. הזמנתי ספריי וכמו שרשמתי מכשיר אולטראסוני מעליאקספרס. מקווה שבמשהו מזה תבוא הישועה. יש לי הרגשה שלחתול הזה יש שורשים מקסיקנים והוא חובב חריף ותבלינים ריחניים.

פורסם
לפני 20 שעות, yd b-4 כתב:

העזרה המוגזמת גורמת להם להיות שמנים ומסורבלים ללא פרופורציה וחסרי יכולת לדאוג לעצמם.

+1

אצלנו בשכונה כל החתולים שמנים כמו אריות.
 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, galbh כתב:

ועד לא מתפקד, אחד מהועד גר דלת מולי והם מאכילים חתולים מול הדלת שלי (נזקים לאיזור הכניסה לבית שלנו). דיברתי עם העירייה מבחינתם אסור להאכיל חתולים לא באוכל יבש ולא ברטוב אפשר להזמין פקח שיתן אזהרה / קנס. אני מחכה עם פתרון כזה בנתיים. ניסיתי לדבר עם ועד הבית המאכיל זה כמו לדבר עם קיר.

אין חברת ניקיון. אין ועד מתפקדת. הבניין מתנהל (או לא מתנהל) בביזיון מוחלט. המשפחה שמגדלת חתולים באיזור החניה עושה את זה צמוד לדלת הכניסה שלהם שגובלת באיזור החניה. להתעסק עם דברים שם זה ממש מוזר.

בטוח? קראתי דווקא שכלור מושך חתולים

 

אם פקח לא ירתיע, אולי מכתב מעו"ד על נזק לרכב/איזו נשיכה שקיבלת בזמן האכלה שלהם (לא-מחוסנים, אני מניח?) יכול לעבוד. אני לא יודע אם מבחינת החוק החתולים שייכים למי שמאכיל אותם באופן קבוע, אבל זה שווה בדיקה.


ממה שאתה מתאר החתולים הם רק קצה הקרחון, אני לא רוצה לדעת מה יקרה אם יהיה צריך כסף מהדיירים לתיקון דחוף בבניין. לא רוצה לפתוח פה לשטן, אבל זה נשמע כמו בניין מהסוג שקורס כי אף אחד לא רוצה לשלם על תחזוקה...

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

A tale as old as time, קלאסיקה ישראלית.

"כבר קנינו, נגמר. אה? צריך גם לתחזק? סע, סע מפה מה אתה מנסה לחלוב ממני כסף על שטויות."

 

תחיל את זה על כל מוצר שקיים (דירה/רכב/כל מכשיר חשמלי) ותבין שזה המיינדסט והתרבות פה.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, galbh כתב:

ועד לא מתפקד, אחד מהועד גר דלת מולי והם מאכילים חתולים מול הדלת שלי (נזקים לאיזור הכניסה לבית שלנו). דיברתי עם העירייה מבחינתם אסור להאכיל חתולים לא באוכל יבש ולא ברטוב אפשר להזמין פקח שיתן אזהרה / קנס. אני מחכה עם פתרון כזה בנתיים. ניסיתי לדבר עם ועד הבית המאכיל זה כמו לדבר עם קיר.

אתה יכול גם להשתלט על ניהול הוועד. מניח שאתה יכול למפות את מאכילי החתולים וללכת לאלה שזה מפריע להם עם הועד. לקיים הצבעה ולהיבחר כוועד

אם הוועד מולך אז אני מניח שאפשר להתקין בקלות עינית בדלת שתקליט כל תזוזה, לדוגמה ring. 

מה שנקרא מצלמות, מצלמות, מצלמות.

כל אינטראקציה עם השכנים המאכילים לצלם. לא להתבייש בצילום. ממה שאני יודע זה צריך להיות ברור שאתה מצלם. מה שכן לא לדחוף לפנים את המצלמה  

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 23 שעות, Gopher כתב:

הסיכוי שהחתול ישרוט לך את האוטו או את הכבל טעינה שואף לאפס

 

קשקוש, ככל שהחתולים יהנו לשבת על הרכב שלו יותר, ככה זה עניין של זמן עד שהשריטות יגיעו, מניסיון. 

 

רק לאחרונה חטפתי שריטה מכוערת מחתול שניסה לרדת מהגג של הרכב ובניסיון למצוא אחיזה השאיר שובל נוראי של שריטות בסמוך לגג מאיפה שירד. 

 

אני אוהב חתולים אבל הנזקים שהם יכולים לגרום לרכב הם גדולים מאוד מעבר כמובן לבאסה בלראות רכב שניקית רק אתמול כבר מטונף עם העכבות שלהם בכל מקום. 

 

אישית אני מאוד מיואש מהם, זו בעיה אמיתית לחובב רכבים. קניתי מהם סנטר תרסיס דוחה חתולים, מקווה שזה יעזור. 

פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

אתה יכול גם להשתלט על ניהול הוועד

הוועד התפטרו. יש מחר אסיפת דיירים (או זירת מלחמה) לראות מה עושים בנושא. הסיכוי להגיע כאן להסכמות שואף לאפס ודבר אחרון שאני רוצה לאור המצב פה וההסטוריה של אנשים שניסו זה לקחת את ניהול הוועד

לפני 4 שעות, nadavd4 כתב:

 

אם פקח לא ירתיע, אולי מכתב מעו"ד על נזק לרכב/איזו נשיכה שקיבלת בזמן האכלה שלהם (לא-מחוסנים, אני מניח?) יכול לעבוד. אני לא יודע אם מבחינת החוק החתולים שייכים למי שמאכיל אותם באופן קבוע, אבל זה שווה בדיקה.


ממה שאתה מתאר החתולים הם רק קצה הקרחון, אני לא רוצה לדעת מה יקרה אם יהיה צריך כסף מהדיירים לתיקון דחוף בבניין. לא רוצה לפתוח פה לשטן, אבל זה נשמע כמו בניין מהסוג שקורס כי אף אחד לא רוצה לשלם על תחזוקה...

לא יודע אם פקח ירתיע או לא. אני עדיין מנסה (אולי טעות) להתנהג כמו בן אדם ולתת את האופציה להסדיר את הנושא לרווחת החתולים והדיירים לפני שאני מזמין פקחים של העירייה.

 

אכן החתולים הם רק קצה הקרחון. הבניין לא מתנהל בצורה תקינה וכל אחד עושה מה שבא לו / מתקן לעצמו.

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, galbh כתב:

הוועד התפטרו. יש מחר אסיפת דיירים (או זירת מלחמה) לראות מה עושים בנושא. הסיכוי להגיע כאן להסכמות שואף לאפס ודבר אחרון שאני רוצה לאור המצב פה וההסטוריה של אנשים שניסו זה לקחת את ניהול הוועד

וואו, זה היה מהיר, לא חשבתי שהמצב עד כדי כך קשה אצלכם. באמת הגעת לפה כשכלו כל הקיצים. העצה היחידה שיש לי זה לא לוותר על הגעה לאסיפת דיירים. 

לא הייתי מהסס להקים קואליציה בבניין של אנשים נורמלים אבל זה אני והדרך שלי. 

לפני 11 דקות, galbh כתב:

לא יודע אם פקח ירתיע או לא.

אתה לא מזמין פקחים לצורך קנסות אלא לצורך עיקור וסירוס

לפני 10 דקות, galbh כתב:

אני עדיין מנסה (אולי טעות) להתנהג כמו בן אדם ולתת את האופציה להסדיר את הנושא לרווחת החתולים והדיירים לפני שאני מזמין פקחים של העירייה.

כמה זמן אתה מנסה להתנהג ככה?

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, galbh כתב:

אין חברת ניקיון. אין ועד מתפקדת. הבניין מתנהל (או לא מתנהל) בביזיון מוחלט. המשפחה שמגדלת חתולים באיזור החניה עושה את זה צמוד לדלת הכניסה שלהם שגובלת באיזור החניה. להתעסק עם דברים שם זה ממש מוזר

מה אכפת לך מוזר? אתה שומר על האוטו שלך ושיקפצו. 

זה שהם משאירים זבל ליד הדלת זה לא תקין, זה בשטח משותף של הבניין. זכותך לפנות את זה משם כי זה מפריע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בשביל להראות שמדובר על תהליך מהיר יחסית של פנייה לעיקור\סירוס - עיריית נתניה והטופס המקוון שלה

https://v2.netanya.muni.il/vet

זה אפילו לא פיקוח של העירייה אחראי על זה..

בדרך כלל אפשר לראות אם בוצע עיקור\סירוס על ידי כך שבוצע חיתוך של חלק מהאוזן

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

ממה שהבנתי מהעירייה (חיפה) אני יכול לפתוח תלונה וישלחו פקחים לתת אזהרות וקנסות.

לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

מה אכפת לך מוזר? אתה שומר על האוטו שלך ושיקפצו. 

זה שהם משאירים זבל ליד הדלת זה לא תקין, זה בשטח משותף של הבניין. זכותך לפנות את זה משם כי זה מפריע.

באופן מוזר לאור המצב עם השכנים דווקא עם המשפחה הזאת לא בא לי לריב. בעיקר ניסיתי לדבר עם אחד מנציגי הועד שמאכיל חתולים מול הדלת כניסה שלי. אם רק היה אפשר לדבר בהגיון עם אנשים שמאכילים חתולים ליד דלת הבית שלהם...

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם
לפני 5 דקות, galbh כתב:

ממה שהבנתי מהעירייה (חיפה) אני יכול לפתוח תלונה וישלחו פקחים לתת אזהרות וקנסות.

לא מצאתי טופס ייעודי אבל אני ממליץ לפני אזהרות וקנסות להתחיל עם עיקור וסירוס. פנייה למוקד העירוני עם תמונות במסנג'ר שלהם, יכול לעשות את העבודה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...