Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב נוח, בטוח, ומהנה בטווח צנוע של 30,000


LaCoco
שימו לב! השרשור הזה בן 795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

הקדמה קצרה:

נשבר לי סופית מהיפנית ה-"אמינה" שלי.

אם כבר רכב שזקוק לטיפולים תכופים, שיהיה נוח ונחמד יותר לנהיגה.

כרגע יש לי סוזוקי SX4 (סדאן) שלהודות על האמת לא גרמה לי להפסיד נסיעה אחת בשנה האחרונה... מצד שני, הייתי צריך להחליף מכלולים קטנים רבים (אבל שום דבר רציני), ובסופו של דבר אני כבר 4,000 ש"ח+ לתוך רכב בו נסעתי 7,000 ק"מ\שנה אחת (מעט מאוד ק"מ לזמן).

 

אז לעניין:

  • אני נוהג מעט יחסית (+-7,000 ק"מ בשנה).
  • הנהיגה היא בעיקר יומית, בין-עירונית קצרה (70 אחוז מהדרך).
  • אני נוסע כל יום על כ-20 פסי האטה וצריך רכב נוח שמסוגל לספוג.

 

 

תכונות חשובות:

  • בטיחות! - רכב כמה שיותר בטוח שנכנס בתקציב, ברור לי שלא תהיה בטיחות אקטיבית)
  • רכב בינוני פלוס (לא מיני) - אני מעדיף סדאן בינוני\גדול, סטיישן, הצ'בק וכו'
  • נוחות! אני צריך רכב עם מתלים רכים שסופגים מהמורות וזעזועים. אני נוסע על כבישים לא סלחניים.
  • תקציב עד 30,000 עם העדפה לכיוון 20,000.
  • שנתון 2012+
  • אמינות מסויימת (לא רכב עם בעיות משמעותיות ידועות, אבל לא מפריע לי לקחת לטיפולים שוטפים ולא יקרים מדי).
  • פתוח לרכבים צרפתיים נוחים (בגרתי מחרדות על רכבים צרפתיים).
  • נהיגה מהנה אם נשאר מקום (אחרון בסדר העדיפויות)

 

אם שכחתי משהו, תרגישו חופשיים לשאול.

תודה על העזרה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידני בא בחשבון?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי לוקח את הפלואנס 1.6 בנזין, הרכב עייף אפילו מאוד, במקרה של הבנזין רק את ה2.0 ליטר ואז הוא שתיין לא קטן!
סובארו B3\B4 אמינות ונוחות לנסיעה,
סיטרואן C4\פיג'ו 308 לאחר החלפת הרצועה המתפוררת (למרות ששם יש אחזקה מידי פעם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסועה של 7000 ק"מ אני לא חושב שיהיה הפרש גדול מדי בכסף בין רכב חסכוני לבין רכב כמו הפלואנס 2.0.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אופציה שיכולה להיות מעניינת עם מתיחה קלה של התקציב היא פיג'ו 508 1.6 טורבו 165 כ"ס.

בטיחות 5 כוכבים 

רכב מנהלים ארוך וגדול

נוחות - רכב מנהלים צרפתי ולא צריך להרחיב יותר

התנהגות והנראה - היגוי טוב בתוספת של מנוע טורבו חזק.

אמינות - כאן צריך להרחיב, לרכב יש מספר מכלולים קטנים שנוטים למסור את נשמתם אחרי 100 אלף. אם אתה מזמין אותם באינטרנט אתה יכול לעשות יישור קו ולהחליף את כולם בתור טיפול מונע ב1000-2000 שקל.

אם תקנה את החלקים בארץ יעשקו אותך (חלק שבהזמנה באינטרנט עולה 300 שקל יעלה לך במוסך 3000+)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, Gavrik כתב:

רנו פלואנס 1.6 אוטומט אחרי מתיחת פנים, תענה על כל הדרישות שלך מלבד על עניין ההנאה מנהיגה.

 

מאיזה שנתון החלה מתיחת הפנים המדוברת?

 

לפני 14 שעות, dorsht כתב:

בנסועה של 7000 ק"מ אני לא חושב שיהיה הפרש גדול מדי בכסף בין רכב חסכוני לבין רכב כמו הפלואנס 2.0.

 

נכון מאוד. דלק זה אחת ההוצאות הזניחות עבורי באופן יחסי.

 

לפני 13 שעות, Gavrik כתב:

עוד אופציה שיכולה להיות מעניינת עם מתיחה קלה של התקציב היא פיג'ו 508 1.6 טורבו 165 כ"ס.

בטיחות 5 כוכבים 

רכב מנהלים ארוך וגדול

נוחות - רכב מנהלים צרפתי ולא צריך להרחיב יותר

התנהגות והנראה - היגוי טוב בתוספת של מנוע טורבו חזק.

אמינות - כאן צריך להרחיב, לרכב יש מספר מכלולים קטנים שנוטים למסור את נשמתם אחרי 100 אלף. אם אתה מזמין אותם באינטרנט אתה יכול לעשות יישור קו ולהחליף את כולם בתור טיפול מונע ב1000-2000 שקל.

אם תקנה את החלקים בארץ יעשקו אותך (חלק שבהזמנה באינטרנט עולה 300 שקל יעלה לך במוסך 3000+)

 

מעניין... הסתכלתי קצת, אבל אני רואה הרבה שעברו יותר מדי ידיים.

בהנחה שאסתכל על הרכב, יש לך רעיון של טווח ק"מ, ידיים, וכו' שאני יכול להרשות לעצמי ב-30-35 אלף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...