Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה חושפת את הדור השני של הנירו


yoav911gt2
שימו לב! השרשור הזה בן 793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוב הסיכויים שכן, רוב היצרנים הצהירו שבצורה כזו או אחרת הם לא הולכים לפתח מנועי בערה פנימית חדשים אלא רק לשפר את הקיימים עד שלא יצטרכו אותם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 10 שעות, yoav911gt2 כתב:

רוב הסיכויים שכן, רוב היצרנים הצהירו שבצורה כזו או אחרת הם לא הולכים לפתח מנועי בערה פנימית חדשים אלא רק לשפר את הקיימים עד שלא יצטרכו אותם. 

לא מדויק.
לפני שנה GM השיק מנוע דיזל 3.0L LM2 Duramax שבאה לענות לעידן של תקינה מחמירה,ולהחליף עם הזמן את ה-6.6L L5P בסילברדו,המנוע משודך לתיבת הילוכים חדשה 10L80 10-speed automatic transmission.

עלות פיתוח של המנוע....תחזיקו חזק....1 מיליארד $ עם צפי ROI של 10 שנים !
נכון,פה בפורום מלא תמהונים שחושבים עוד 10 שנים לא יהיו ICE,אמריקאים ובכלל בעולם יש דרישה ל-PICK-UP או בכלל לכלי שטח "נורמלי"

לפני 10 שעות, calmride כתב:

וכנראה המנועים ללא שינוי.

ומזל שכן שינו,ומחליפים את הגרסה האטמוספרי האנמית!
עוברים לגרסת טורבו Smartstream G1.6T Hybrid/Plug-in Hybrid (G4FT),כמו בסורנטו שבמחיר הזוי,בהמשך אצל קיה לפי דעתי בספורטאזי נראה יותר מוקדם,או כלמוביל סוף סוף יביאו את הסדרה N של טוסון,ציטוט מסרטון השקה שהדבקתי כבר מזמן:
the latest power plant options derived from the all-new Sportage, which includes 227 hp hybrid and 261 hp plug-in hybrid system, based on 1.6 liters Smartstream turbocharged engine. The new plug-in hybrid version is likely to achieve 60 km of pure electric range. The pure electric model's power system is expected to remain similar to the current system that offers a spectacular 455 km WLTP range. The production will start in January 2022 with the hybrid version first, and the B-E-V and the plug-in version to follow in March and April respectably.

 

2021-11-30_23-51-44.thumb.png.90d099b0f3bb2480fab9b407bbddbe9e.png

בכל מקרה בארצנו במקרה הטוב רק בחצי הראשון של 2023 !!

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

לא מדויק.
לפני שנה GM השיק מנוע דיזל 3.0L LM2 Duramax שבאה לענות לעידן של תקינה מחמירה, ולהחליף עם הזמן את ה-6.6L L5P בסילברדו, המנוע משודך לתיבת הילוכים חדשה 10L80 10-speed automatic transmission.

עלות פיתוח של המנוע....תחזיקו חזק....1 מיליארד $ עם צפי ROI של 10 שנים !

מה???
מיליארד דולר לפתח מנוע דיזל מודרני?
WTF

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

לא מדויק.

זה היופי ברוב מול כל, מה שכתבת לא סותר ואפילו מחזק את מה שכתבתי.

רוב הסיכויים שיצרנים שאומרים שהם מפסיקים לייצר מכוניות עם מנועי בערה פנימית בשנה כזו או אחרת מתכוונים בעיקר לשווקים מערביים וכנראה ימשיכו בשלהם בשווקים כמו דרום אמריקה / אפריקה וכו'. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מלחמת סמנטיקה,מי צודק יותר !
עוד רחוק היום שיפסיקו לייצר/לשווק מנועי ICE גם למדינות מערביות,מה שכן יעברו סוג של "חישמול" כדי לעמוד בתקן EURO 7 הקרב,לכן תיראה בקרוב,מתקפת רכבים 48V או כל הסוגים של היברידי,כולל PHEV,שהם עדיין מנוע בעירה פנימית !
מה שכן יעלם בקרוב, ברכבים עד לסגמנט של מיני קרוסאובר זה מנוע ICE רגיל (NATIVE).

לפני 40 דקות, calmride כתב:

מחכה לראות ולקנות, אם המנועים משתפרים אז בהחלט שווה.

אם יגיע עד אמצע השנה 2022 אקנה.

במידה ולא אני אלך על הAIWAYS U6.

 

אבל אתה מדבר על BEV,חשמלי מלא,זה לא קשור למנועים שאני פרסמתי,אליו אין יותר מדי מידע,חוץ מזה שיתן אותו טווח נסיע כמו דור הראשון 455 ק"מ,הייצור שלהם רק יתחיל במרץ שנה הבאה,קשה לי להאמין שנראה אותו לפני 2023.
את דעתי כבר רשמתי,אני כבר אתאמץ לכיוון הפלטפורמה החדשה EV6,ובעיני גם נירו 2 זה לא בר השוואה לאיוויס,אבל זאת דעתי האישית בלבד.

לפני 9 שעות, דור-- כתב:

מה???
מיליארד דולר לפתח מנוע דיזל מודרני?
WTF

ברור זה כולל R&D והקמת/הסבה קו ייצור,פותח ביחד עם FEV,ששותף של הרבה יצרנים בפרויקטים של חישמול גם.
הערכה של סכום,נלקח מכמה מקורות,וכולם דברו קרוב או יותר מסביב לסכום הזה.הנקודה אף יצרן לא ישקיע סכומים כאלו בלי בדיקה מעמיקה של כדאיות.
מנגד טסלה טרף הרבה כלפים בתחום,רוב היצרנים המובילים יש להם חובות אדירים,ואני בטוח כמה מהם לא ישרדו בקרוב,כבר יותר מדי זמן הדיבור שפורד או BMW לא ישרדו לבד,אז נראה בטוח בקרוב יצורים מפלצתיים כמו Stellantis

https://www.fev.com/en/media-center/press/press-releases/news-article/article/modern-30l-duramax-diesel-engine-from-general-motors-with-global-development-involvement-of-fev.html

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נירו עכשיו ואני בעל העדפה לנירו החדשה.

חושב שהפרמיה על נירו לעומת יצרן צעיר כדאית בסך הכול. אפילו אם זה פלאג אין לעומת חשמלי מלא.

 

ה EV6 כנראה תהיה יקרה מהאיוניק 5, מדובר על 200 אלף וצפונה. יקר מדי לטעמי.

 

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש PHEV,בין הראשונים של הדגם הראשון,תקרא את התובנות שלי בהקשר לזה,בדיונים אחרים פה.
אני בוחר רכב לפי עלות TCO,כל היתר לא מעניין אותי,אין לי סנטימנט לשום יצרן,טכנולוגיה פוזות/סטיגמות אורבניות,רק שיהיה נוח,ישרת את הצרכים שלי,ויהיה כדאי כלכלית !

לפני 7 דקות, calmride כתב:

ה EV6 כנראה תהיה יקרה מהאיוניק 5, מדובר על 200 אלף וצפונה. יקר מדי לטעמי.

כל ה-EV נורמלים מתחילים מ-180K צפונה (וזה אחרי שעדיין יש הנחה רצינית במס קניה עד סכום מסוים),לכן מצחיק אותי כל פעם האנשים שחיים בסרט,שבמחירים כאלו יעשו מהפכה בתרבות הצריכה בארץ שכולם ירוצו להחליף את ה-ICE שלהם.
אני צריך עוד רכב,בתור פינוק (הראשי פשוט עם נסוע מטורפת לכן יש חשיבות לעלויות מסביב) לכן בודק כיוונים,וברור לי באיזה מחירים אלו יהיו,בכלל הדגם של EV6 שאני חשבתי זה יהיה קרוב ל-300K.
 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה EV נורמלי?

יש MG ויש גילי ויש קונה במחירים סבירים.

גם ה U5 הוא בפחות מ 200, 172 זה הרבה פחות מ 200.

 

ה TCO של קיה EV6 בחיים לא יהיה פחות מהדגמים האלה.

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת TCO אין כרגע ולא רואה בקרוב משהו שמתקרב לנירו PHEV !
לא פייר להשוואת מול MG/U5 כי הם יותר גדולים,וחוץ מזה ממש לא רוצה להתייחס ל"מתקפת סינית".קונה זה פחות מ-300 ק"מ טווח בחיים האמיתיים.
לכן רשמתי מבחינתי המחירים מתחילים מנירו EV דור ישן צפונה.
תחזור ותקרא מה כתבתי,מחפש רכב שני,בתור פינוק,האשה בקושי תשתמש בה,אבל רוצה לפנק את עצמנו,שם אין חישובי TCO,יש כאלו שמוכנים להשקיע 100K או מיליון או בכלל אין תקציב פינוק,כל אחד והחישובים שלו,כמה מוכן לבזבז על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני או שיש בשרשור הזה כמה אנשים 'פרו - קיה' שמעולם לא נראו בפורום?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא רק אתה.

 

וזה מוזר.  סה'כ רכבים לא רעים, עם שוק לא רע.  למה להביא להם פרסומאים איומים כאלה?  נגמר התקציב לשלם על פרסומת נורמלית ?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...