Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה למטען מצברים איכותי?


ChaoscripT
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום,

אנחנו עושים נסיעות קצרות עם הרכב, 20 ק"מ ליום לערך (עם פקקים, לא יודע אם זה תורם או גורע) ומידי פעם יוצא לנו לעשות נסיעות ארוכות.

אני מניח שזה לא הכי בריא למצבר הנסיעות הקצרות האלו, אני מעוניין להטעין את המצבר עם מטען מצברים על מנת לשמור עליו (וזה גם מסדר את התאים במצבר?) האם זה נכון?

 

במידה וזה נכון ככה לשמור עליו, אשמח להמלצה למטען מצברים איכותי.

 

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על ctek.   

אצלי הוא עובד מעולה כבר שנים.

בתקציב גבוה יותר אפשר להמליץ על מטענים בעלי יכולת טעינה מהירה יותר. 

משתמש בו בעיקר כאשר אני משאיר את הרכב בחניה הפרטית לתקופה ארוכה.

 

אני מניח שלצרכים שלך הctek יספיק.

https://www.solomycar.co.il/item/62234/מטען-מצברים-CTEK-MXS-3.8/?gclid=EAIaIQobChMIsbbX_Y7O8wIViql3Ch1ZJAYNEAQYASABEgLoJ_D_BwE

עריכה אחרונה על ידי banji man

Volvo V60 T8 

Mazda CX5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה יומית של 20 קמ ליום לא אמורה לך להיות בעיה בטעינת המצבר. זה לא משנה אם אתה נוסע מהר או לאט. 

לחבר מטען כל יום זה סרבול 

אם אתה מוכרח- אני משתמש לאופנוע שנוסע פעל בשבוע במטען של noco (חברה אמריקאית) קניתי באמזון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, DROR748 כתב:

בנסיעה יומית של 20 קמ ליום לא אמורה לך להיות בעיה בטעינת המצבר. זה לא משנה אם אתה נוסע מהר או לאט. 

לחבר מטען כל יום זה סרבול 

אם אתה מוכרח- אני משתמש לאופנוע שנוסע פעל בשבוע במטען של noco (חברה אמריקאית) קניתי באמזון

 

לא התכוונתי לחבר כל יום את המצבר, זה באמת סרבול. התכוונתי לפעם חודש (אולי אפילו יותר) לדוגמא לאזן את המצבר (אם בכלל מטען עושה את זה?) על מנת לשמר אותו לסמן ארוך.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ABSULUTT כתב:

מיותר לגמרי. לא תאזן כלום ולא תאריך לו את החיים. סע.

וואלה? חשבתי דווקא שזה יעזור למצבר.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על הכסף, 20 קילומטר ביום זה מספיק להטעין מה שצריך.

אגב, לא רואה סיבה להשקיע במטען איכותי, קניתי אחד זול באליאקספרס של 60 שקל שמטעין ב5 אמפר (בדקתי עם מודד שזה לא שקר) ויש לו גם תכונה של פולסים לריפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...