Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן 🙃 

אנסה לענות בקצרה,

אתה תיקח את זה מכאן לחיפוש בפורום,

ואחרי זה נשמח לענות לך על עוד שאלות, הולך?

 

נהוג לעשות נאנו לכל רכב שתרצה,

ללא קשר אם הוא ״רכב יוקרה״ או לא,

עדיף חדש ושמור ככל הניתן, כדי לבצע פחות ״עבודת הכנה״ (פוליש ושאר טיפולים..) ולהתמקד בציפוי עצמו.

עושים בדר״כ 2-3 שכבות ציפוי (תלוי בחומר/חברה/מצב הצבע וכו׳ - אפשר גם 7 שכבות..)

החל מאותו הרגע, שוטפים את הרכב באופן כזה המשמר את אותו הציפוי למקסימום זמן,

משמע, לא מכונות שטיפה, לא שטיפה עם מטאטא רחוב ושאר המצאות,

שטיפה ידנית לחלוטין (ונכונה) פעם בשבועיים בערך, בשימוש חומרים מתאימים, ואין סיבה שהציפוי לא יישמר על הרכב כשנתיים וחצי בערך,

ואז, אפשר לעשות ״יישור קו״ וציפוי נוסף.

 

מפה, מציע לך שתיקח את זה לחיפוש פה בפורום,  שכנראה יחזיר לך לא מעט מידע,

אם אחרי זה תרצה לדעת עוד משהו, תרגיש חופשי לשאול.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם (נערך)

תודה על התשובה!

 

רכב שלי כמעט 9 חודשים על הכביש, לא  מאוחר מדי?

השטיפות שעשיתי ידניות אבל עם מטאטא!(הרגת אותי עם זה, לא ידעתי שלא עושים את זה) .

 

וגם זה שצריך לעשות שטיפה כל שבועיים(גם בחורף?),אני עושה פעם בחודש.

עריכה אחרונה על ידי Yev Sh
פורסם

מטאטא זה רע,

בהנחה ולא השתגעת על הרכב, כנראה שעבודת הכנה טובה תעלים את העדות לזה 🙂

(קח את זה בעירבון מוגבל כי לא ראיתי את הרכב)

 

שטיפה היא דבר שמשתנה,

בחורף אתה יכול לא פעם ליפול על ימים שלא יאפשרו שטיפה נורמלית בגלל גשם וכו׳

פעם בשבועיים שלושה זה בסדר גמור.

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

לא אני אישית שטפתי, אלא בשטיפה ידנית שהלכתי אליהם.

 

עכשיו אני מבין שאחרי ציפוי נאנו, אצטרך למצוא מקום שעושים שטיפה ידנית מיוחדת לרכבים שעברו ציפוי כזה (אני לא מתכוון לשטוף בעצמי).

פורסם

פשוט מקום שעושה שטיפה ידנית טובה ומוקפדת עם חומרים ראויים.

תסתכל בפורום, יש המלצות ע״פ מיקום בארץ בשרשורים שונים.

  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם (נערך)

אין קשר בין מכון שטיפה לתמונה של הרכב,
הקשר הוא לגבי המלצות למקום שיעשה שטיפה בעתיד ו/או  נאנו באיזור המרכז ומצב הרכב שלך לפני הציפוי.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

טוב טוב, אנסה לצלם אותו כבר מחר ואעלה לפה - רק שהוא לא שטוף.

מדובר ברנו קליאו RS Line  צבע כסף מטאלי, עלה על הכביש בינואר השנה.

פורסם (נערך)

אז ברור ששווה לך לשמור עליו יפה, הוא חדש

ואצלי כל רכב שהיה לי היה מבחינתי רכב יוקרה, נקנה בכסף שלי ושמרתי עליו

עריכה אחרונה על ידי Michazzz
  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אגב בכפר סבא יש לך את השטיפה העצמית(בהנחה ואתה לא יכול לעשות בבית), זו האופציה האידילית.

באופן כללי אתה עושה ציפוי כדי לשמור על הצבע וזה לא משנה אם יש לך E קלאס או פיאט פונטו, והמחיר של הרכב ממש לא משנה(לדעתי לפחות)

כן יש חשיבות למצב הצבע לפני הציפוי ואת ההערכה יוכל לתת לך דיטיילר בהתאם לרכב שלך, באופן כללי כל רכב יראה משמעותית יותר טוב אחרי טיפול,

הציפוי זה בעצם ה"פיניש" כדי לשמור על התוצאות יחסית לאורך זמן.

 

אישית אני שוטף את הרכב כל שבוע פחות או יותר(אצלי הרכב עומד בחוץ ולכן אחרי שבוע הוא כבר דיי מאובק), כל שבועיים זה גם בסדר גמור, אני מניח שאם אתה חונה 90% מהזמן בתת קרקעי אז אתה יכול גם פעם ב3-4 שבועות.

 

* אצלי הרכב הוא כבר בן 6 ועלותו פחות מ30K, לדוגמה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

אני לא מתכוון לשטוף בעצמי, זה פשוט לא יקרה,לכן צריך למצוא בכפר סבא מקום  ששוטפים רכב בצורה נכונה.

×
×
  • תוכן חדש...