Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפוקוס שלי אם היית ממלא את המיכל עד הסוף, עודפי הנוזל היו יוצאים מפתח ניקוז בחלק העליון של המיכל, אולי מדובר בזה? 

 

 

פורסם

בקצרה, כן.

יש תקלה ידוע בדגם הזה, דליפה בין החיבורים של המתזים עצמם לצינור הגומי.

 

לפני מס' שנים היה לי פוקוס 2008  עם אותה בעיה.

בעיה שגרמה לתקלות בצמת הפלאגים שהוחלפה

(הנוזל השפריץ ממכסה המנוע על המנוע, מזל שהנוזל כחול וככה גיליתי מאיפה ה"מים" שעמדו שם..)

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, YULI1 כתב:

זה לא מפתח של העודפים, זה דולף עד שאין כלום במיכל - המתזים לא מוציאים כלום.

וזה נוזל מלמטה.

 

 

צריך לפרק את המיכל ולראות, הפירוק שלו מתוך בית הגלגל. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, YULI1 כתב:

מעשי לעשות את זה לבד?

 

צריך להרים עם ג'ק את הגלגל הקידמי שבצד של המיכל, לפרק את הגלגל, את הבטנה שלו גם את הפלסטיק למעלה איפה שהפתח מילוי. זה לא עניין של 5 דקות, אפשרי לבצע לבד אם יש לך מעט חוש טכני וכלים בסיסיים. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

כרכב ראשון זה אתגר עבורי לפתור לבד את הבעיה, ולא לגשת למכונאי שיעשה זאת עבורי.

אפשר להסתמך על אינטואציה ושתי ידיים ימניות, או שצריך ידע מקצועי כדי לעשות את זה? אם כן, היכן ניתן להשיג את זה.

תודה!

 

עריכה אחרונה על ידי YULI1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תלוי במיקום המיכל, אני פירקתי את הבטנה של בית הגלגל בלי לפרק את הגלגל, אמנם משמעותית פחות נוח, אבל בטוח יותר בטיחותי.

אצלי המיכל היה בצד הנהג, לאחר פירוק הביטנה, סובבתי את ההגה ימינה בכדי לאפשר לי גישה יותר נוחה למיכל

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...