Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה היתרון של מוסך מורשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוסיף את השנקל שלי...

מחר אני הולך לטיפול ראשון לספורטאז' שלי. התקשרתי לכמה מוסכים ברשת היבואן וקיבלתי מכולם מחירים של כ-800 ש"ח (+-50). עכשיו כל מה שמוחלף בטיפול הזה זה שמן, פילטר שמן ואת טבעת האטימה של פקק הריקון. זהו. מחיר הזוי לחלוטין!

אין לי ספק שאותו טיפול פשוט במוסך כללי עם חלפים מקוריים היה עולה לי לפחות 200 שקל פחות. 

 

לשם השוואה: כבר קבעתי תור לטיפול גם לטויוטה המזדקנת שלי. במוסך כללי כמובן. החלפת שמן+פילטר מקוריים, פלאגים מקוריים, פילטר אוויר תחליפי. מחיר כולל עבודה 500+מע"מ.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

אם המחיר כל כך הזוי (והוא בהחלט כזה) אז למה אתה מביא לשם את הרכב?

 

צרכנים במדינה מתלוננים וממשיכים להזין את הבעיה.

 

פורסם

כמו רובנו  אני מניח, אחריות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 21 שעות, A_lex כתב:

אוסיף את השנקל שלי...

מחר אני הולך לטיפול ראשון לספורטאז' שלי. התקשרתי לכמה מוסכים ברשת היבואן וקיבלתי מכולם מחירים של כ-800 ש"ח (+-50). עכשיו כל מה שמוחלף בטיפול הזה זה שמן, פילטר שמן ואת טבעת האטימה של פקק הריקון. זהו. מחיר הזוי לחלוטין!

אין לי ספק שאותו טיפול פשוט במוסך כללי עם חלפים מקוריים היה עולה לי לפחות 200 שקל פחות. 

 

לשם השוואה: כבר קבעתי תור לטיפול גם לטויוטה המזדקנת שלי. במוסך כללי כמובן. החלפת שמן+פילטר מקוריים, פלאגים מקוריים, פילטר אוויר תחליפי. מחיר כולל עבודה 500+מע"מ.

 

 

מסכים שהמחיר מופקע . הצרה היא שמורשה יבואן לא מוכן שתביא שמן בתקן בעצמך. 

הבעיה מתחילה כשיש תקלה כלשהיא והיבואן מתנער כי הרכב לא טופל ברשת שלו. חובת ההוכחה היא עליך. גם אם תראה שבחשבונית מופיע שמן בתקן בדיוק כפי שרשום בספר הרכב, היבואן עשוי לדרוש הוכחה מבוססת = בדיקת השמן במעבדה על מנת לוודא שמה שמופיע בחשבונית הוא מה שיושם במנוע בפועל. אותו הדבר לגבי מסנן במיוחד אם אינו OEM או חס וחלילה מזוייף (ויש כאלה, עם לוגו יצרן וסממנים של המוצר המקורי)

) רק כאב הראש הזה "מצדיק" טיפול אצל רשת מוסכי היבואן בתקופת האחריות 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...