Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השוטר לא כותב בעפרון! קבלת עותק מנייר העתקה  כימי מחורבן שעדיין משתמשים בו במשטרה.

זו לא סיבה לביטול. השוטר יגיע ובבית  המשפט יקרא סריקה של דף המקור

שים לב כי בדברי הנהג אתה אומר: לא שמתי לב. אם הייתי רואה לא הייתי עושה"  זו ראשית הודאה.

חבל על הכסף לעורך הדין. שלם את הקנס ותמשיך בחייך, אלא אם צברת מספיק נקודות לחובתך שמסכנות את רשיון הנהיגה שלך.

אז אולי שווה לך לשלם אלפי שקלים לעורך דין שימיר את העבירה למשהו בלי נקודות, אם ייפול על תובע עצלן/שאפתן/משועמם 

כמו שאמרתי: אחלתי לחייל....

פורסם

מסכים עם המסקנה של אבי בעיקר בגלל דברי הנהג.

 

ששוטר בכביש נידח שכזה מחפש קליינטים . כנראה היה בדרך הביתה

 

לפני שנים הייתי נוסע בכביש הזה לא מעט לא זכור לי צל צילו של שוטר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בתאריך 13.7.2021 בשעה 13:40, ישה כתב:

מסכים עם המסקנה של אבי בעיקר בגלל דברי הנהג.

 

ששוטר בכביש נידח שכזה מחפש קליינטים . כנראה היה בדרך הביתה

 

לפני שנים הייתי נוסע בכביש הזה לא מעט לא זכור לי צל צילו של שוטר

זה שוטר שכל היום מחפש אנשים אני מכיר אותו אישית.

ושאמרתי "אם הייתי רואה לא הייתי עושה" התכוונתי ל "אם הייתי רואה שהכביש שבור לא הייתי עושה את הפניה הזאת" זה כביכול מה שהתכוונתי להגיד.

פורסם

עזוב מה התכוונת.

בבית המשפט מתעסקים עם עובדות ולא עם רגשות או תחושות.

העובדות הן: בצעת עבירה , השוטר ראה ורשם לך דוח. דבריך יפגעו בך חזק בית הדין.

למילים שלך על זה שהשוטר מחפש אנשים (תחושה שלך בלבד) אין משקל בבית המשפט.

חבל על הזמן שתבלה בבית המשפט - לפחות שני ימי עבודה ועל הכסף שתשתלם לעורך הדין.

אבל, אתה ילד גדול, תחליט על עצמך...

פורסם
בתאריך 15.7.2021 בשעה 07:05, אביG כתב:

עזוב מה התכוונת.

בבית המשפט מתעסקים עם עובדות ולא עם רגשות או תחושות.

העובדות הן: בצעת עבירה , השוטר ראה ורשם לך דוח. דבריך יפגעו בך חזק בית הדין.

למילים שלך על זה שהשוטר מחפש אנשים (תחושה שלך בלבד) אין משקל בבית המשפט.

חבל על הזמן שתבלה בבית המשפט - לפחות שני ימי עבודה ועל הכסף שתשתלם לעורך הדין.

אבל, אתה ילד גדול, תחליט על עצמך...

אני מתלבט ממש כי אם אני אשלם את הדוח הזה יתווספו לי עוד 6 נקודות ואז אני אעמוד על 22 נקודות.

ועוד 3 חודשים הנקודות אמורות להתאפס.. אין איזה דרך למשוך את הדוח עוד קצת לפחות שיעברו 3 חודשים ואז הנקודות שקיימות כרגע יתאפסו? אחרי זה לא תהיה לי בעיה לשלם.

פורסם

למשוך את הדו"ח לא באמת יעזור, כי הנקודות נספרות מרגע ביצוע העבירה. לכן גם אם תשלם את הדו"ח בעוד 3 חודשים, אחרי תוספת 50% בשל פיגורים, עדיין הנקודות יירשמו לחובתך מיום ביצוע העבירה. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשר לשנות בקלות אני שיניתי פעמיים את אותו משפט בלי בעיות או סיבה מאוד מיוחדת.

 

בתאריך 10.7.2021 בשעה 18:40, Ancient כתב:

במקרה וקיבלתי תאריך למשפט והתאריך לא מתאים לי אפשרי לשנות אותו?

אני שיניתי פעמים ללא בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...