Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב ראשון עד 45k


Laker
שימו לב! השרשור הזה בן 1206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים.

 

אני חייל בן 21, חצי שנה לשחרור, מחפש רכב משומש עד 45 אלף, בשאיפה למצוא משהו עם פחות מ-80 אלף ק"מ ויד 2. 

 

הרכב ישמש לנסיעות של שעה לבסיס בראשון וחמישי וגם בסופ"שים הוא יהיה דיי פעיל.

 

חשוב לי שהרכב יהיה נוח לישיבה בגלל שיש לי קצת בעיות גב וכי אני 1.90 לכן מיני למיניהן לא באות בחשבון. 

חשוב שתהיה מולטימדיה טובה יחסית.

וחשוב לא פחות החווית נסיעה, שהרכב יהיה חזק יחסית ולא איזה משהו חמוד לנסיעה בתוך העיר.

  

כרגע הדילמה היא האם ללכת על vw רבתי (אסטרה/איביזה/לאון/גולף/ג'טה/פאביה/ראפיד)

על כל הסיכונים והתקלות אבל חווית נסיעה וצריכת דלק טובים יותר.

 

לבין כיוון של סיביק/מאזדה 3/סיד/אלמירה/I30 (פלואנס 2.0?) וללכת על רכבים שיותר לכיוון ה10/1.

 

ברקע גם פיגו 208/308 אבל אבא שלי תמיד אמר לי לא להתקרב לצרפתיות.

 

אשמח לשמוע באיזה כיוון אתם חושבים שאני צריך ללכת ולצמצם את האופציות בהתאם.


תודה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל קצת סדר-

אסטרה זה לא VW

סיביק ומאזדה 3 מאוד מאוד רחוקות מI30 או סיד.

לנושא תגדיר לעצמך שנתון +-

והאם ידני רלוונטי?

ותחשוב מה הקלאס שאתה מחפש - סופר מיני, משפחתית האצ או סאדן, כי אתה דיי מפוזר כאן.

 

לדעתי במצב שלך הכי מתאים זה 208 או קליאו 0.9 ידניות וישאר לך לא מעט בתקציב.

אם אתה רוצה שימוש מלא בתקציב אז פולו ידנית תהיה אופציה לא רעה בכלל- היא חזקה יותר מה208 והקליאו אבל מבחינת החבילה הכוללת היא משמעותית פחות ערך לכסף.

השנתון של אלו שהצעתי הם 2015-2016 +-

איביזה ופאביה פחות הייתי ממליץ פשוט כי הן מגיעות לרוב באבזור מביש והפולו עדיפה מהבחינה הזאת משמעותית(אם כבר VW אז שיהיה VW🤷‍♂️)

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, ik3 כתב:

קודם כל קצת סדר-

אסטרה זה לא VW

סיביק ומאזדה 3 מאוד מאוד רחוקות מI30 או סיד.

לנושא תגדיר לעצמך שנתון +-

והאם ידני רלוונטי?

ותחשוב מה הקלאס שאתה מחפש - סופר מיני, משפחתית האצ או סאדן, כי אתה דיי מפוזר כאן.

 

לדעתי במצב שלך הכי מתאים זה 208 או קליאו 0.9 ידניות וישאר לך לא מעט בתקציב.

אם אתה רוצה שימוש מלא בתקציב אז פולו ידנית תהיה אופציה לא רעה בכלל- היא חזקה יותר מה208 והקליאו אבל מבחינת החבילה הכוללת היא משמעותית פחות ערך לכסף.

השנתון של אלו שהצעתי הם 2015-2016 +-

איביזה ופאביה פחות הייתי ממליץ פשוט כי הן מגיעות לרוב באבזור מביש והפולו עדיפה מהבחינה הזאת משמעותית(אם כבר VW אז שיהיה VW🤷‍♂️)

 

לפני שעה, o.r כתב:

ידני על הפרק?

 

 

ניסיתי לערוך אחרי זה, אוטומטי בלבד והשנתונים תלויים ברכב-הייתי שמח למצוא מאזדה 3 הצורה החדשה 2013 בתקציב, מאידך איביזה אני מחפש ממודלים 2015 ואוחר מכך. 

ה208 נשמעת חמודה והיחידה שנותנת פייט הגון בהתחשב בנסיבות לאיביזה אבל שוב השאלה היא כמה השתנה מהזמנים שגרמו לאבא שלי ורבים אחרים לשנוא רכבים צרפתיים?

אסטרה גם נראית לי כמו אופציה סבירה בהחלט דווקא בגלל שהיא לא ממשפחת הvw.

על גולף אני מסתכל באותה נשימה כמו איביזה, פולו לא קצת קטנה? בכ"מ נראה שאת שתיהן יהיה קשה לדחוס בתקציב ואני לגמרי סבבה עם האבזור של האיביזה.    

הקטגוריה המועדפת היא סופרמיני/האצבק כשגם סדאן זה בסדר כל עוד היא לא גדולה מדי.    

שוב תודה 🙃

עריכה אחרונה על ידי Laker
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסטרה- דובר פה לא פעם על בעיות מנועים (מערכת קירור).

VW לא הייתי מחזיק אוטומטית מתיישנת, החשש העיקרי הוא הDSG.

 

208 לא תהיה פחות אמינה מVW מקבילה, כנראה שההפך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשימוש שלך אם להציב את ה208 מול ה308 לדעתי ה308 לוקחת ללא ספק.

 

מרווח פנים נדיב יותר, בידוד רעשים טוב יותר, נסיעה יציבה יותר בבין עירוני (נסיעה של שעה כל יום תהיה פחות מאייפת) ומושב נהג יותר גדול ותומך עם כיוונון של תמיכה לגב תחתון.

 

לרכב יש רק את עניין הרצועת טיימינג הישנה שיכלה לגרום נזק למנוע, אני ממליץ לחפש רכב שעבר החלפת טיימינג כמה שיותר מזמן כדי לוודא שהמנוע לא ניזוק בגלל הרצועה הישנה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, Gavrik כתב:

בשימוש שלך אם להציב את ה208 מול ה308 לדעתי ה308 לוקחת ללא ספק.

 

מרווח פנים נדיב יותר, בידוד רעשים טוב יותר, נסיעה יציבה יותר בבין עירוני (נסיעה של שעה כל יום תהיה פחות מאייפת) ומושב נהג יותר גדול ותומך עם כיוונון של תמיכה לגב תחתון.

 

לרכב יש רק את עניין הרצועת טיימינג הישנה שיכלה לגרום נזק למנוע, אני ממליץ לחפש רכב שעבר החלפת טיימינג כמה שיותר מזמן כדי לוודא שהמנוע לא ניזוק בגלל הרצועה הישנה.

 

גם ה308 עם הגיר היפני שיש ב208?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן האוטומטיות שלהן כולן עם תיבה של אייסין

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש סיוויק האצב'ק 2014-2013 ייכנסו לך בתקציב.

ניתן למצוא כאלו סביב 100K יד 2 (01).

חשוב להדגיש - הישיבה שלו נמוכה על הכביש!! זה לא מתאים לכל אחד.. 

אני למשל פחות אהבתי למרות שאני בעלים של כזה, זה מבחינתי אחד החסרונות.. אבל זה אינדיבידואלי ויכול מאוד להיות שלך יתאים.

מעבר לך בנסיעות כאלו תוציא 1-12

ואמינות טובה מאוד!!

במיוחד שאתה חייל.. הרכב לא יקר לאחזקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב חזק שיהיה מהנה לנהיגה, למה שלא תלך על לנצ'יה דלתא?

גילוי נאות: יש לי חבר עם רכב כזה למכירה...

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מאזדה 3 אם תמצא דור שלישי עם המנוע 2000 זה אחלה אופציה רכב איכותי מאוד אם כי לא הכי חזק(אבל לא עגלה גמורה כמו ה1500)

לגבי איביזה אישית הייתי נמנע מהן, גם מבחינת החומרים הרמה משמעותית נמוכה מהפולו(אם כבר אז כבר) וגם קהל היעד לרוב טוחן את הרכב ככה שמבחינת אמינות יש לך פוטנציאל להפתעות, וזה לפני שמתייחסים בכלל לDSG שגם כן היא תיבת הפתעות.

סוייק היא מאוד מיושנת וגם נמכרת במחירים שלדעתי גבוהים מהתמורה שלה- מה שכן יש לה מכלולים עם אמינות מוכחת ויחסית גם מהנה לנהיגה(עליה כן אפשר לומר שהיא דיי עגלה אבל)

אם כן במקרה שלך אני חושב בההתלבטות צריכה להיות בין פולו ל208 שהן לדעתי הכי מתאימות לגיל ולצרכים שסביר שיהיו לך.

 

בפלוסים בפולו זה שהגיר יותר מהיר בפעולה שלו, יש לך קצת יותר פוטנציאל לשפר מנוע(אישית הייתי נמנע אבל לבחירתך) וחיבה של הישראלי הממוצע(שוק קצת  חזק)

 

המינוסים הם הגיר שאמנם מהיר בפעולות ולא מסרס אבל מבחינת אמינות צריך לקחת בחשבון שיכולות להיות הפתעות, מבחינת המנוע אמור להיות יחסית בסדר בין אם זה ה1200 או ה1000 אבל לא פעם שמעתי על אכילה של שמן במנועי TSI ואתה צריך להיות דיי עם היד על הדופק מהבחינה הזאת ולשים לב, היא לא סובלת תחזוקת שבר כיאה לרכב אירופאי.

 

הפלוסים ב208 זה קודם כל נראות(משמעותית יותר צעירה במראה), גיר אמין שיתן לך שקט והתנהגות(אם זה חשוב) יש לה עדיפות על הפולו בנושא ההתנהגות, מנוע זריז וגמיש מאוד(ברמת העקרון אתה יכול לשפר לאיזור ה130 כח אבל 110 זה גם בסדר והייתי משאיר סטוק היא זריזה מספיק), ביחס לפולו שוק קצת חלש יותר מה שבא לטובתך בתור רוכש יד שניה אתה יכול לקבל רכב שמור יותר ושנתון גבוהה יותר במחיר נמוך יותר- בקיצור יותר ערך לכסף וזה לדעתי פלוס משמעותי מאוד.

המינוסים יש לך רצועה במנוע שיש לשים אליה לב ורצוי לקנות רכב שהוחלפה בו הרצועה, ורצוי מזמן יחסית.

כמו בפולו מדובר ברכב אירופאי ככה שתחזוקת שבר הוא לא יקבל יפה- כלומר לתחזק כמו שצריך שמנים ונוזלים הכל בתקן, ורצוי לטפל במוסך מומחה ולא מורשה יבואן (מקצועית במקרים רבים הרמה שלהם מביכה)

 

לגבי הלאנציה שהוצאה כאן- זה אמנם רכב מעניין(מאוד) אבל אתה צריך כיסים עמוקים מאוד למה מדובר בתיבת פנדורה שאין לך מושג מה יפול עליך(בנוסף זה רכב שלא נפוץ בארץ אז יהיה מאתגר למצא מקום שיטפל כראוי במכונה שכזאת)

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, ik3 כתב:

 

מאזדה 3 אם תמצא דור שלישי עם המנוע 2000 זה אחלה אופציה רכב איכותי מאוד אם כי לא הכי חזק(אבל לא עגלה גמורה כמו ה1500)

לגבי איביזה אישית הייתי נמנע מהן, גם מבחינת החומרים הרמה משמעותית נמוכה מהפולו(אם כבר אז כבר) וגם קהל היעד לרוב טוחן את הרכב ככה שמבחינת אמינות יש לך פוטנציאל להפתעות, וזה לפני שמתייחסים בכלל לDSG שגם כן היא תיבת הפתעות.

סוייק היא מאוד מיושנת וגם נמכרת במחירים שלדעתי גבוהים מהתמורה שלה- מה שכן יש לה מכלולים עם אמינות מוכחת ויחסית גם מהנה לנהיגה(עליה כן אפשר לומר שהיא דיי עגלה אבל)

אם כן במקרה שלך אני חושב בההתלבטות צריכה להיות בין פולו ל208 שהן לדעתי הכי מתאימות לגיל ולצרכים שסביר שיהיו לך.

 

בפלוסים בפולו זה שהגיר יותר מהיר בפעולה שלו, יש לך קצת יותר פוטנציאל לשפר מנוע(אישית הייתי נמנע אבל לבחירתך) וחיבה של הישראלי הממוצע(שוק קצת  חזק)

 

המינוסים הם הגיר שאמנם מהיר בפעולות ולא מסרס אבל מבחינת אמינות צריך לקחת בחשבון שיכולות להיות הפתעות, מבחינת המנוע אמור להיות יחסית בסדר בין אם זה ה1200 או ה1000 אבל לא פעם שמעתי על אכילה של שמן במנועי TSI ואתה צריך להיות דיי עם היד על הדופק מהבחינה הזאת ולשים לב, היא לא סובלת תחזוקת שבר כיאה לרכב אירופאי.

 

הפלוסים ב208 זה קודם כל נראות(משמעותית יותר צעירה במראה), גיר אמין שיתן לך שקט והתנהגות(אם זה חשוב) יש לה עדיפות על הפולו בנושא ההתנהגות, מנוע זריז וגמיש מאוד(ברמת העקרון אתה יכול לשפר לאיזור ה130 כח אבל 110 זה גם בסדר והייתי משאיר סטוק היא זריזה מספיק), ביחס לפולו שוק קצת חלש יותר מה שבא לטובתך בתור רוכש יד שניה אתה יכול לקבל רכב שמור יותר ושנתון גבוהה יותר במחיר נמוך יותר- בקיצור יותר ערך לכסף וזה לדעתי פלוס משמעותי מאוד.

המינוסים יש לך רצועה במנוע שיש לשים אליה לב ורצוי לקנות רכב שהוחלפה בו הרצועה, ורצוי מזמן יחסית.

כמו בפולו מדובר ברכב אירופאי ככה שתחזוקת שבר הוא לא יקבל יפה- כלומר לתחזק כמו שצריך שמנים ונוזלים הכל בתקן, ורצוי לטפל במוסך מומחה ולא מורשה יבואן (מקצועית במקרים רבים הרמה שלהם מביכה)

 

לגבי הלאנציה שהוצאה כאן- זה אמנם רכב מעניין(מאוד) אבל אתה צריך כיסים עמוקים מאוד למה מדובר בתיבת פנדורה שאין לך מושג מה יפול עליך(בנוסף זה רכב שלא נפוץ בארץ אז יהיה מאתגר למצא מקום שיטפל כראוי במכונה שכזאת)

וואו אחי תודה רבה על הפירוט!

מאזדה 3 2.0 אני לא אמצא בתקציב גם בחלום 😪

אתחיל לחפש יותר לכיוון הפולו/גולף וה208/308 שכרגע קורצות מאוד, רק נשאר לשכנע את אבא שזה לא הצרפתיות של פעם 😅

מישהו פה יודע להגיד מאיזה מודל נפתרה הבעיה של הרצועת טיימינג?

לפני כשעה, Matan1515 כתב:

חפש סיוויק האצב'ק 2014-2013 ייכנסו לך בתקציב.

ניתן למצוא כאלו סביב 100K יד 2 (01).

חשוב להדגיש - הישיבה שלו נמוכה על הכביש!! זה לא מתאים לכל אחד.. 

אני למשל פחות אהבתי למרות שאני בעלים של כזה, זה מבחינתי אחד החסרונות.. אבל זה אינדיבידואלי ויכול מאוד להיות שלך יתאים.

מעבר לך בנסיעות כאלו תוציא 1-12

ואמינות טובה מאוד!!

במיוחד שאתה חייל.. הרכב לא יקר לאחזקה

נקודה טובה, אוטו שיושב נמוך בעיקר בגלל הגב גם כי הכניסה והיציאה אליו מעצבנות וגם כי כל במפר מרגיש כמו הר, הייתה תקופה קשה על הלאון FR 3 דלתות שלמדתי עליה נהיגה 😅   

לפני 55 דקות, המהיר הזהיר כתב:

אם אתה מחפש רכב חזק שיהיה מהנה לנהיגה, למה שלא תלך על לנצ'יה דלתא?

גילוי נאות: יש לי חבר עם רכב כזה למכירה...

פחות...אבל תודה על ההצעה. 

עריכה אחרונה על ידי Laker
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הגולף וה308 הן אחלה אבל לדעתי קצת גדולות מדי(ובינינו אין לך משפחה וילדים להסיע אין באמת צורך במשפחתית)- אולי לפני 20 שנה זה היה הרכב לבחור אבל היום הפולו וה208 באותו הגודל של הגולף שהייתה לפני 20 שנה-כלומר הגולף ששווקה בתחילת שנות ה2000 לא זוכר בדיוק איזה מס דור זה היה.

העניין עם הרצועה לא "נפתר" אבל עם תחזוקה נכונה אין סיבה שזה יהווה בעיה- הוראות היצרן הן לא בידוק תואמות את המצב בשטח ועדיף להחמיר ולהחליף לפני הזמן שזה בפועל יוצא כמו ברכב סטנדרטי.

כלומר אחת ל3-4 שנים להחליף.

יש לציין שב2017 עודכנה הרצועה ומאז יש פחות בעיות אבל אישית אני מעדיף להיות על הצד הבטוח ולהחליף אחת ל3-4 שנים כמו ברכב רגיל ולא אחת ל6-8 כמו שהיבואן טוען שצריך.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא לא הגודל.

אני החלפתי מ208 ל308 למרות שאני נוסע לרוב לבד ומקסימום עם חברה שלי.

 

אני פשוט נוסע בעיקר בין עירוני ובידוד הרעשים ואיכות הנסיעה ב308 בנסיעות מעל 90 קמ"ש הרבה יותר טובה.

+ב308 יש מזגן שעדיף משמעותית על ה208.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ik3 כתב:

 

מאזדה 3 אם תמצא דור שלישי עם המנוע 2000 זה אחלה אופציה רכב איכותי מאוד אם כי לא הכי חזק(אבל לא עגלה גמורה כמו ה1500)

לגבי איביזה אישית הייתי נמנע מהן, גם מבחינת החומרים הרמה משמעותית נמוכה מהפולו(אם כבר אז כבר) וגם קהל היעד לרוב טוחן את הרכב ככה שמבחינת אמינות יש לך פוטנציאל להפתעות, וזה לפני שמתייחסים בכלל לDSG שגם כן היא תיבת הפתעות.

סוייק היא מאוד מיושנת וגם נמכרת במחירים שלדעתי גבוהים מהתמורה שלה- מה שכן יש לה מכלולים עם אמינות מוכחת ויחסית גם מהנה לנהיגה(עליה כן אפשר לומר שהיא דיי עגלה אבל)

אם כן במקרה שלך אני חושב בההתלבטות צריכה להיות בין פולו ל208 שהן לדעתי הכי מתאימות לגיל ולצרכים שסביר שיהיו לך.

 

בפלוסים בפולו זה שהגיר יותר מהיר בפעולה שלו, יש לך קצת יותר פוטנציאל לשפר מנוע(אישית הייתי נמנע אבל לבחירתך) וחיבה של הישראלי הממוצע(שוק קצת  חזק)

 

המינוסים הם הגיר שאמנם מהיר בפעולות ולא מסרס אבל מבחינת אמינות צריך לקחת בחשבון שיכולות להיות הפתעות, מבחינת המנוע אמור להיות יחסית בסדר בין אם זה ה1200 או ה1000 אבל לא פעם שמעתי על אכילה של שמן במנועי TSI ואתה צריך להיות דיי עם היד על הדופק מהבחינה הזאת ולשים לב, היא לא סובלת תחזוקת שבר כיאה לרכב אירופאי.

 

הפלוסים ב208 זה קודם כל נראות(משמעותית יותר צעירה במראה), גיר אמין שיתן לך שקט והתנהגות(אם זה חשוב) יש לה עדיפות על הפולו בנושא ההתנהגות, מנוע זריז וגמיש מאוד(ברמת העקרון אתה יכול לשפר לאיזור ה130 כח אבל 110 זה גם בסדר והייתי משאיר סטוק היא זריזה מספיק), ביחס לפולו שוק קצת חלש יותר מה שבא לטובתך בתור רוכש יד שניה אתה יכול לקבל רכב שמור יותר ושנתון גבוהה יותר במחיר נמוך יותר- בקיצור יותר ערך לכסף וזה לדעתי פלוס משמעותי מאוד.

המינוסים יש לך רצועה במנוע שיש לשים אליה לב ורצוי לקנות רכב שהוחלפה בו הרצועה, ורצוי מזמן יחסית.

כמו בפולו מדובר ברכב אירופאי ככה שתחזוקת שבר הוא לא יקבל יפה- כלומר לתחזק כמו שצריך שמנים ונוזלים הכל בתקן, ורצוי לטפל במוסך מומחה ולא מורשה יבואן (מקצועית במקרים רבים הרמה שלהם מביכה)

 

לגבי הלאנציה שהוצאה כאן- זה אמנם רכב מעניין(מאוד) אבל אתה צריך כיסים עמוקים מאוד למה מדובר בתיבת פנדורה שאין לך מושג מה יפול עליך(בנוסף זה רכב שלא נפוץ בארץ אז יהיה מאתגר למצא מקום שיטפל כראוי במכונה שכזאת)

כשאתם אומרים פולו אתם מתכוונים גם ל90 כ"ס או רק 110? נראה שקשה למצוא 110 בתקציב ו90 נשמע ממש מעט... ומה לגבי תחזוק, לא יקר משמעותית משאר הרכבים?

עריכה אחרונה על ידי Laker
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...