Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוהג על רכב כמעט 10 שנים - מעוניין להוציא רישיון לאופנוע A1


Avibu
שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,
דבר ראשון, השאלה שמסקרת אותי יותר מכל, האם קיים כאן אדם, שרוכב כבר כמה שנים ומעולם לא עשה תאונה/החליק ונפצע?
אחרי 10 שנים של ניסיון על הכביש (על 4 גלגלים), קיימת בי התחושה, שאני מסוגל להיות עירני לסביבה, להתרחק מסכנות, לרכב בצורה זהירה במקומות בעיתיים, ושהכל יהיה בסדר .

השאלה היא האם אני חי בסרט?

בנוסף, ללא קשר לשאלה למעלה, האם אני מחויב בתאוריה במידה ואני רוצה להוציא רישיון A1?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שתיזהר, תיקח קורסים שישפרו את הסקיל שלך ותרכב ממוגן תוריד את הסיכויים לפציעה או מוות.

אך כמו באימרה השחוקה ״לא קיים רוכב שלא פגש או יפגוש את האספלט״.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם תלוי מאוד בסגנון הרכיבה, איפה תרכב, מתי וכמה.

 

יש הבדל משמעותי מאוד בין לצאת להתאוורר בשבת בבוקר בנסיעה רגועה בכבישים פנויים, לבין לרכב בפקקים של איילון ב 8 בבוקר של יום חול.

וגם בדיוק כמו ברכב, אם תחפש ביצועים בכל אחת מהרכיבות הסיכוי שמשהו יפתקשש גדול יותר.

 

כל רוכב שם לעצמו גבולות מבחינת סיגנון רכיבה, מיגון וכו׳.

אני למשל לא עולה על כלי בלי ABS, ואני גם לא רוכב בגשם. אם אני קם בבוקר ורואה שהכבישים רטובים - נשאר לעבוד מהבית או נוסע ברכבת.

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא רוכב מאוד אגרסיבי, אבל מאוד מעורב, יש לי ABS באחד האופנועים, מוצא לזה שימוש נהדר דווקא ברכיבות שטח כשצריך לרדת מאיזה הר ונעילה של הבלם הקדמי עושה צמרמורת בכל הגוף, כמה זה כיף למשוך את ידית הבלם בחוזקה, לצפות לגלגול והABS פשוט מתערב ומוריד אותך בבטחה.

הכי חשוב זה לקחת קורס רכיבה טוב, ממליץ בחום על משה פרחי, ולרכב תמיד עם כפפות.
אני אוותר על מעיל ולא על כפפות, אף פעם לא ארכב בלי כפפות, האינסטינקט הראשוני גם בנפילה הכי קטנה זה לשלוח ידיים לכביש.



טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...