Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מחר אני צפוי לקבל את המאזדה CX30 .

לאחר  בדיקה קצרה מסתבר שמרכז המסירות הוא בעצם מוסך מרכזי של מאזדה (בניר צבי).

בכל דבר שאני עושה ,אני אוהב להתכונן מראש , גם הפעם -אני מברר לגבי הטיפול ברכב , טרם קבלת הרכב  .

אשמח להבין אחת ולתמיד , האם בתקופת האחריות -3 שנים  אני מחויב לטפל ברכב במוסך המרכזי  או שישנן אופציות עדיפות ?
תודה 

פורסם (נערך)

לא חייב להיות המוסך המרכזי, אבל יש יתרון לטיפול במוסך מרשת היבואן. אם יהיה צורך בתיקון במסגרת האחריות או ב"רצון טוב" יהיה יותר קל לקבלם אם הרכב טופל במסגרת זו.

 

בינינו, כמה כבר ההפרש במחיר טיפול בין מוסך כללי למוסך מרשת היבואן? 300 ש"ח, פעם בשנה? אם במחיר הזה אתה "קונה" את הנוחות בקבלת טיפול לדעתי מדובר בהשקעה מוצדקת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לכל יבואן יש מוסך מרכזי.

לכמעט כל היבואנים יש רשת של מוסכים מורשי יבואן

בנוסף יש מוסכים רגילים (שכמו המוסך המרכזי וכמו מוסכים מורשי היבואן, הם, לפי חוק, מורשי משרד התחבורה)

יש מוסכי "מדרכה" ללא כל הרשאה.  מאלו בכלל נתעלם.  אם תטפל בהם - האחריות לא תכובד.

 

לפי החוק, אתה רשאי לטפל בכל מוסך שהוא מורשה משרד התחבורה (כל אחד משלושת הסוגים הראשונים) והאחריות תכובד, כל עוד אתה יכול להוכיח שהרכב טופל לפי דרישות היצרן/יבואן (תדירות (ק'מ/חודשים), ומפרט (מה יש לעשות, ובאיזה חומרים ורכיבים יש להשתמש).

 

אם תטפל במוסך שהוא מורשה משרד התחבורה בלבד, תצטרך לשמור את הוכחות הנ'ל למקרה שתידרש למימוש האחריות.

אם תטפל באחד משני הסוגים הראשונים (לא חשוב באיזה מהם) אזי לא צריכות להיות לך בעיות במימוש אחריות.

 

יתרון נוסף בטיפול באחד משני הסוגים הראשונים, הוא במקרה שתצטרך אחריות של "רצון טוב".  הכוונה לכך שתקופת האחריות על רכבך נגמרה ועדין קרתה תקלה.  יש יבואנים שיקחו את הטיפול עליהם (עלות מלאה או חלקית) אם יתברר שכל הטיפולים בוצעו באחד משני סוגי המוסכים הראשונים.

 

ולגבי מרכזי שירות למאזדה - ראה כאן

פורסם (נערך)

אם הבנתי נכון, מוסך מורשה יבואן הוא הבחירה הנכונה ביותר. 

לא יקר כמו המרכזי

מצד שני, מעניק גב במקרה הצורך. 

תודה לשניכם 👍

 

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם
לפני 29 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

אם הבנתי נכון, מוסך מורשה יבואן הוא הבחירה הנכונה ביותר. 

לא יקר כמו המרכזי

מצד שני, מעניק גב במקרה הצורך. 

תודה לשניכם 👍

 

 

אין שום ערובה לכך שהמרכזי יהיה יקר ומוסך אחר בתוך הרשת יהיה זול יותר

 

מכיר לא מעט מקרים הפוכים

 

 

תטפל במוסך היבואן הקרוב ביותר אליך, וסע לחיים טובים ולשלום

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

המרכזי נמצא כ10 דק' נסיעה מהבית ואחד המורשים כ7 דקות מהבית -לא קריטי .

כל פעם לפני הטיפולים ארים טלפון לשניהם ואשווה מחירים .

תודה לכולכם !

מכל מלמדיי השכלתי.

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם (נערך)

הכי חשוב לבקש מהמוסך לפני כן הצעת מחיר עם פירוט - בזמנו היה לי רכב חדש וכל מוסך כמעט היה מנסה לדחוף תוסף דלק ב80 שקל לדוגמא או מים לווישרים ב50 שקל או כל מיני תוספות דומות שרוב מטרתן היא בעיקר כסף למוסך היבואן - ככה תוכל להגיד לא ולסנן אותן החוצה ולקחת רק את מה שצריך בטיפול.

עריכה אחרונה על ידי noknok
  • רעיון טוב! 2

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...