Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נס הרים בשבת בבוקר - יש טעם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 5.6.2021 בשעה 08:24, itaysamurai כתב:

הוא יישב בכלא. חלק אחר יישב שבעה.

 

ניוז פלאש: זה קרה כבר והאשימו אותו על נהיגה בהשפעת סמים ושיפור רכב לא חוקי.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 6.6.2021 בשעה 09:43, גור אדם כתב:

למה שלא אחליט פעם בשבוע לקחת קבוצת ריצה של 40 איש ולעשות אימוני עליות בכביש נס הרים?

אזרחי ישראל בתגובה: חחחחחחחחחחחחח
הדרך שלי הבייתה ומהבית עוברת לרוב בכביש בית אורן - כל דרך שהאדם המציא כדי להתקדם כבר פגשתי, ריצה, רכיבה על חמור, סגווי, אופניים, קורקינטים, חוץ ממישהו רוכב על חזיר בר פגשתי הכל (שלשום כמעט היה לי סטייק ארנבת לארוחת ערב, לפני שבוע כמעט היה לי פילה דורבן על שיפוד, סשימי עטלף כבר היה לפני חודש).
כל מי שבודד או בזוג צמודים לשול בין אם הם רצים (הזיה פסיכית) או מדוושים (ובבית אורן אין שול, יש קו צהוב ואחריו 5 ס"מ של אבנים שהדרדרו מהצוק) ואני תמיד נותן להם ספייס ועובר אותם במהירות שלא תפתיע אותם.
בפעמים הבודדות שנתקלתי שם בקבוצות - אז בירידה הם חשבו שהם גיבורים גדולים כי הם מגיעים ל47 קמ"ש אז אפשר פשוט לנסוע באמצע הנתיב ועל הז' העולם. ובעליה עם רכב ליווי הם פשוט לא ספרו אף אחד, וכשנפתחה אפשרות עקיפה בטוחה (מהבודדות שיש בכביש הזה) עוד קיבלתי צעקות של חוצפן כשעקפתי אותם, כי כנראה הם רצו להתפרס גם לנתיב הנגדי כדי להרגיש עוד קצת יותר ווסאח). אז כמו שכתב איתיסמוראי - לאף אחד אין בעיה כל עוד רוכבי אופניים לא מפריעים (אם כי בעיני זו התאבדות), לכולנו יש בעיה עם קבוצות שחושבות שהמארגן שילם שכירות לנת"י והכביש שלהם לכמה שעות, וואללה כמו שהם לא שמים על הנהגים - שלא יופתעו שהנהגים לא שמים עליהם, רק שכמו שכבר נכתב - להם יכאב יותר.

ולבחור שכתב שלנסוע מעל המהירות המותרת זה בריונות - כלפי מי בדיוק? הצמיגים? האספלט? התמרור? מי הקורבן של הבריונות הזאת?

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 8 שעות, DareDevil כתב:

ניוז פלאש: זה קרה כבר והאשימו אותו על נהיגה בהשפעת סמים ושיפור רכב לא חוקי.

אני מדבר על מישהו שמרוב עצבים ינסה לחנך אותם, להזיז אותם קצת מהנתיב, לא אחד שמראש לא היה מאופס ממש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

ספציפית בנס הרים יש בעיה נוספת

רבים מישובי האזור מגיעים בדרך הזאת להדסה עין כרם (כולל עיר קטנה של 150,000 תושבים)

 

שכנה שלי ילדה באוטו שנתקע אחרי קבוצת רוכבים והתינוק היה בסכנת חיים

 

 

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 4 שעות, avargel כתב:

ספציפית בנס הרים יש בעיה נוספת

רבים מישובי האזור מגיעים בדרך הזאת להדסה עין כרם (כולל עיר קטנה של 150,000 תושבים)

 

שכנה שלי ילדה באוטו שנתקע אחרי קבוצת רוכבים והתינוק היה בסכנת חיים

 

 

 

הוליש*ט.

לא פינו את הדרך?!

Opel Adam S 2017

פורסם

מי שרוצה לראות מתגרזנים ( ככה קוראים לזה כאן ? ) מוזמן לכביש של בית אורן בארבע וחצי בבוקר לשש בבוקר , חלקם נראים מהצד שהם לא ממש שולטים ברכב אבל אף אחד לא מצפצף לרוכב אופניים כמוני שנראה כמו גרלנדה.

אחד הדברים הבסיסיים שמלמדים בנהיגה מתקדמת ( מעניין שצריך ללמד את זה) בכביש ציבורי הוא לא להיצמד לרכב ולא להלחיץ נהגים. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, shellcase כתב:

ולבחור שכתב שלנסוע מעל המהירות המותרת זה בריונות - כלפי מי בדיוק? הצמיגים? האספלט? התמרור? מי הקורבן של הבריונות הזאת?

נהיגה "ספורטיבית" שכוללת נסיעה על קצה המגבלות הבטיחותיות, מסכנת לא רק את הנהג אלא גם את שאר המשתמשים בכביש.

כמה רוכבי אופנוע נהרגו בכביש נס הרים? כמה נפצעו?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אני אף פעם לא מבין התגרזנות בכבישים ציבוריים מסוכנים, מילא לבד, מילא בכביש שהוא ריק מנוסעים, אבל לסכן אחרים זה אסור בתכלית האיסור ופסול ביותר.

רוצה למות? בכיף רק תדאג שזה אתה לבד ברכב..

בשביל להתגרזן יש מסלולים.

 

מצד שני לטייל בכיף בכבישים האלו זו חוויה ותענוג.

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני כשעה, liav12 כתב:

 

הוליש*ט.

לא פינו את הדרך?!

 

זה היה ברכב פרטי, לא באמבולנס

הם חשבו שזה סתם מישהו שרוצה ליסוע לדרכו, לא הבינו את הדחיפות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

נהיגה "ספורטיבית" שכוללת נסיעה על קצה המגבלות הבטיחותיות, מסכנת לא רק את הנהג אלא גם את שאר המשתמשים בכביש.

כמה רוכבי אופנוע נהרגו בכביש נס הרים? כמה נפצעו?

נהיגה שמתקרבת לקצה מגבלות הנהג או הרכב אכן מסכנת את כולם, פה אני מסכים - אבל הדוגמא שהובאה הייתה מהירות מותרת, ועל כך אני חולק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הנה, דוגמא מצויינת מהבוקר (שבת) בדרך לעבודה.

 

באמת למישהו פה (וגם לרוכבי הכביש שביניכם) זה נראה הגיוני? כשאני יוצא לעבודה בשבת בבוקר אני צריך לצאת מנקודת הנחה שחלק משמעותי מהדרך אסע על 20 קמ"ש?

 

רובו המוחלט של הכביש המדובר הוא עם פס לבן רציף, ובהמשך (אחרי הכיכר) כולו פס לבן ולא ניתן לעקוף כלל.

 

 

IMG_20211023_073006__01.jpg

  • מבאס 1
פורסם
לפני שעתיים, RBRB כתב:

הנה, דוגמא מצויינת מהבוקר (שבת) בדרך לעבודה.

באמת למישהו פה (וגם לרוכבי הכביש שביניכם) זה נראה הגיוני? כשאני יוצא לעבודה בשבת בבוקר אני צריך לצאת מנקודת הנחה שחלק משמעותי מהדרך אסע על 20 קמ"ש?

רובו המוחלט של הכביש המדובר הוא עם פס לבן רציף, ובהמשך (אחרי הכיכר) כולו פס לבן ולא ניתן לעקוף כלל.

 

לא מצדיק את הרוכבים, אך לדעתי המארגן הניח שאנשים לא ימהרו לעבודה בשבת בבוקר.

  • רעיון גרוע 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

שלום

כאחד שרוכב כביש באדיקות מעל עשרים שנה, יש תופעה ( לטעמי ) בזויה של קבוצות רוכבים שמתנחלים במרכז הנתיב גם כאשר יש שוליים רחבים. אחת הבעיות היא הבדלי רמות ואז נוצר שרוך של רוכבים שמפוזרים על הכביש.

מי שרכב פעם בקבוצת אופניים בישראל יודע כמה המצב שכונה. בכסף של סילבן אדאמס אי אפשר לקנות תרבות רכיבה.

פורסם (נערך)

הוא לא צריך להניח. גם אם אני סתם נוסע לטייל באיזור אני לא אמור להתקע על 20 קמש ולא אמור לסכן את עצמי בעקיפות מיותרות של שיירת רוכבים ששמים *ין על כל שאר משתמשי הדרך. המינימום הנדרש זה לא להניח אלא להתחשב.

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...