Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר תאונה אתמול,

הפוגעת לא מכחישה, וכולם יצאו בסדר ב''ה.

הפוגעת מבוטחת בביטוח ישיר.

1. ראיתי שמוסך ליטל 2008 שהוא מורשה פיג'ו נמצא בהסדר איתם, מומלץ- לא מומלץ?

2. יש למישהו המלצות אחרות למוסכי פיג'ו אם מחלקת פחחות?

3. האם ללכת דווקא לפיג'ו או עדיף מוסך פחחות כללי?

4. יש עניין ללכת דווקא למוסך שלא בהסדר? אני מפחד שאלה שבהסדר ילכו לטובת חברת הביטוח.

5. זכאות לרכב חילופי - במוסכים שבהסדר קיים, במוסכים אחרים גם? תלוי פר מוסך?

 

תודה רבה ויום טוב.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

קח שמאי מטעמך. החוק מאפשר לך. לא ליפול לשמאי של חברת הביטוח כי זה הכי נח.
שמאי טוב ידע לשרת אותך ולא את חברת הביטוח והוא גם ראה כמה עבודות פחחות בחיים שלו וידע להמליץ . שווה כל שקל.



  • אהבתי 1
פורסם

לקחת שמאי בנפרד?

או פשוט לשלוח את הרכב למוסך שלא בהסדר שיביא שמאי בעצמו, וממילא הוא יהיה שמאי "שלי".

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

תוכל לקבל תנאים כמו של מוסך הסדר בפוסך הפחחות וצבע "מוסך בסגנון 2000" 

שברח' אליקום 8 ת"א, טל' 03-6821470 או 8491* ופנה שם לקובי.

בתיקוני תאונות מקבלים שם רכב חליפי ויש אצלם מחלקה לטיפול תביעות הביטוח.

ברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
פורסם

תודה לכולם

פניתי לאלי אמרן, שמאי שהומלץ פה רבות בפורום.

עשה רושם חיובי מאוד, כרגע הרכב נמצא על התפר של אומדן להלכה

אז אני ממתין לחוו''ד שלו כדי לדעת האם לתקן או להתקדם.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...