Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני קנייה של מאזדה 3 2014 אקטיב עם 100k קילומטר 

המחיר שהוא מבקש הוא 40k₪ בגלל שיש תיקוני צבע לעשות  

הרכב הוא יד ראשונה ליסינג

בדיקה יצאה תקינה מאוד בלי תקלות מיוחדות רק כיוון פרונט 

ההתלבטות היא בגלל התיקון צבע שיכול לעלות 4000-6000 

פורסם

ב-4000-6000 ש"ח אתה צובע רכב שלם.

אני לא יודע מה המחירון של הרכב. וזה מאוד מוזר שבבדיקה של רכב בן 7 יוצא ליסינג עם 100K הבעיה היחידה היא כיוון פרונט.

 

מי המוכר? פרטי? מגרש? 

מי ביצע את הבדיקה? ובמידה וזה אתה האם זה מכון בדיקה שאתה בחרת?

 

רק שנהיה ברורים הרכב הוא לא יד 1. אין רכב ליסינג בן 7. זה יד שנייה ומעלה כשהיד הראשונה הייתה ליסינג.

פורסם

כן זה טיפות קטנות של בטון מסביב לכל הרכב שגרמו לקילוף בצבע התיקון הוא כמעט צביעה שלמה לאוטו 

אני לקחתי לבדיקה בקומפיוטסט כמובן שיש לפי הבדיקה עוד ליקויים אבל הבוחן הסביר במילים אחרות שזה כיסוי תחת שלהם ובפועל הבעיה היחידה ברכב היא פרונט ושחיקה של הצמיג הקדמי וכל השאר לא דורש התייחסות 

 

המוכר הוא סוחר רכב 

הרכב היה יד 1 אני אהיה היד ה 2 

פורסם
לפני 3 דקות, נתי וונדה כתב:

כן זה טיפות קטנות של בטון מסביב לכל הרכב שגרמו לקילוף בצבע התיקון הוא כמעט צביעה שלמה לאוטו 

אני לקחתי לבדיקה בקומפיוטסט כמובן שיש לפי הבדיקה עוד ליקויים אבל הבוחן הסביר במילים אחרות שזה כיסוי תחת שלהם ובפועל הבעיה היחידה ברכב היא פרונט ושחיקה של הצמיג הקדמי וכל השאר לא דורש התייחסות 

 

המוכר הוא סוחר רכב 

הרכב היה יד 1 אני אהיה היד ה 2 

 

אם הרכב היה רכב ליסינג אין סיכוי שהוא בן 7 ועדיין יד ראשונה אצל סוחר

ראית את רשיון הרכב בעצמך? מה כתוב ב"בעלים קודמים" ?

×
×
  • תוכן חדש...