Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הקבועים והחולפים.

התלבטתי אם לעשות סקר או להציג בתור שאלה.

אני מחפש לקנות מערכת מולטימדיה לניסאן מיקרה 2012.

השתדלתי בימים האחרונים לקרוא מה שיכולתי וללמוד וראיתי בפורום הרבה המלצות ודיבורים על חברת JOYING.

ממה שאני מבין זו חברה סינית והתמיכה שם לא בהכרח מדהימה תמיד.

 

השאלה שלי היא האם שווה להשקיע ולשלם אפילו 30% יותר בשביל ג'ויינג או שאפשר להסתפק בכל מוכר סיני אחר בעליאקספרס?
אשמח לשמוע למה.

 

לדוגמא:

מערכת מולטימדיה של JOYING לרכב שלי כוללת מצלמת רוורס ב-400$: https://www.joyingauto.com/joying-9-inch-2010-2013-nissan-micra-march-aftermarket-stereo-support-apple-carplay.html

לעומת זאת מערכת עם מפרט טוב יותר כוללת מצלמת רוורס ב-270$: https://www.aliexpress.com/item/32946430734.html?spm=a2g0o.cart.0.0.147f3c00uayEbz&mp=1

או מפרט זהה בלי מצלמה ב-200$: https://www.aliexpress.com/item/33024492373.html?spm=2114.12010612.8148356.8.6f163bb4tHuA4u
(פלוס המתאם לרכב בנפרד: https://www.aliexpress.com/item/1005001615846624.html?spm=a2g0o.cart.0.0.147f3c00uayEbz&mp=1)

 

תודה מראש ומקווה שיעזור גם לאנשים נוספים.

פורסם

מה עדיף זה תלוי כמה אתה רוצה להוציא.

המסגרת שצרפת היא לא נכונה, כתוב 9 אינץ

הוא אולי תתאים לקישור שלך ל 9 אינץ אבל לא בטוח

 

יש מכשירים מתאימים לרכב (זאת אותה מסגרת)

https://www.aliexpress.com/item/1005002210472191.html

 

זאת המסגרת הנכונה ל 2 din 

https://www.aliexpress.com/item/1878413038.html

 

אייל

פורסם

תודה רבה על התגובות וההמלצות.
ממה שאתם כותבים אני מבין שאין לדעתכם יתרון מיוחד למערכות של JOYING.

ברור לי שהמסגרת צריכה להתאים לגודל, השאלה האם יש משמעות גם מבחינת המכשיר עצמו?

'תואם מקור' זה רק מבחינת התאמת הגדולה או שגם בחומרה/מערכת הפעלה יש איזו תאימות ללחצני הגה וכדו'?

 

ושוב תודה על ההתייחסות

×
×
  • תוכן חדש...