Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ברצוני לפרק את המושביים הקידמיים כדי לנקות את רצפת הרכב

עכשיו רציתי לשאול שאני מחזיר את המושבים למקום צריך בשביל הברגים להשתמש באיזה חומר לוקטייט או משהו ? או שאין בעיה להחזיר אותם כמו שהם.

ועוד שאלה לגבי ניקוי הגה 

הבנתי שיש אפשרות למהול במים דגריזר פלוס סבון כלים כדי לנקות את ההגה של הרכב מישהו ניסה משהו כזה?

בברכה

אלכס

פורסם

לגבי ההגה, אני בדר״כ משפריץ APC מדולל על סמרטוט מיקרופייבר ומעביר, אם ממש גרוע אז בעדינות עם מברשת.

מאמין שמים עם סבון כלים גם יעשה את העבודה, לא צריך הרבה סבון. אפשר אפילו לעבור עם מגבון ואז סמרטוט מיקרופייבר לח, נשמע לי יותר פשוט. 

דגריזר או בכלל מסיר שומנים נשמע לי יותר מדיי ואולי יכול לפגוע בעור, אישית לא הייתי שם.

אם יש לך חומר ששומר על עור ולא גורם לו להיות מחליק ושומני (וזה מאוד חשוב) אתה גם יכול לשים.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם (נערך)
לפני שעה, Adani כתב:

לגבי ההגה, אני בדר״כ משפריץ APC מדולל על סמרטוט מיקרופייבר ומעביר, אם ממש גרוע אז בעדינות עם מברשת.

מאמין שמים עם סבון כלים גם יעשה את העבודה, לא צריך הרבה סבון. אפשר אפילו לעבור עם מגבון ואז סמרטוט מיקרופייבר לח, נשמע לי יותר פשוט. 

דגריזר או בכלל מסיר שומנים נשמע לי יותר מדיי ואולי יכול לפגוע בעור, אישית לא הייתי שם.

אם יש לך חומר ששומר על עור ולא גורם לו להיות מחליק ושומני (וזה מאוד חשוב) אתה גם יכול לשים.

הבעיה שהעור בהגה מלוכלך בצורה קיצונית, לא עזרו מים וסבון :(

עריכה אחרונה על ידי alexriv
פורסם

תעלה תמונה של עור ההגה. (יש מצבים ששום דבר לא עוזר מלבד ציפוי עור מחדש)

 

לגבי פירוק מושבים, זה אפשרי רק צריך לדעת להחזיר הכל למקום בלי לפגוע בבטיחות.

לגבי לוקטייט? איני בטוח שזה חיוני. חיוני. אפשר לבדוק עם הפחח שייתן תשובה מניסיון. 

פורסם
בתאריך 10.4.2021 בשעה 09:12, yogev20 כתב:

תעלה תמונה של עור ההגה. (יש מצבים ששום דבר לא עוזר מלבד ציפוי עור מחדש)

 

לגבי פירוק מושבים, זה אפשרי רק צריך לדעת להחזיר הכל למקום בלי לפגוע בבטיחות.

לגבי לוקטייט? איני בטוח שזה חיוני. חיוני. אפשר לבדוק עם הפחח שייתן תשובה מניסיון. 

טוב פרקתי את המושבים לניקוי והחזרתי את הברגים למקום ללא לוקטייט נראה שהכל סבבה :D אפילו חיישן כריות אוויר לא עושה בעיות,

לגבי ההגה, ההגה גמור :( צריך לעשות ציפוי מחדש 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, yogev20 כתב:

יש מצבים שתכשיר לחידוש פלסטיקים כגון Perl  מצליח לתת לעור ההגה מעט חיים. (אני הצלחתי כמה פעמים,  תלוי בשחיקה)

השתמשתי בתכשיר של meguiars לחידוש פלסטיקה וזה לא עזר במיוחד להגה גם לא תכשיר שמיועד לעור גם כן שלהם.

זה נראה ממש כמו חיספוס כזה שנגרם מהשמש :(

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...