Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות מהגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אצלי יש במהירות של מעל 100 רעידות קטנות בהגה ,

 

נשמע שצריך איזון גלגלים נכון ?!.

 

הלכתי , איזנתי לפני כמה שבועות , המצב השתפר אבל עדיין יש רעידות , מדי פעם יש יותר חזק ומדי פעם פחות .

הגלגלים אוזנו באופן מושלם ( הייתי שם ) , OK OK בשני הצדדים על מכשיר מצויין .

 

האם אני צריך כיוון פרונט ? , ההגה לא מושך לי בכלל , רק רעידות .

 

תודה ,

מבקש תשובות רק מאנשים שבאמת מבינים כי אין לי סתם כסף לזרוק עם כיוון פרונט

תודה מראש .

פורסם

אממ טוב תראה אצלי גם היה את זה ואז אמרו לי שהג"אנט שלי פשוט קיבל מכה או שהתעקם ואגב עד היום אין לי מושג ממה זה....

 

אני עשיתי איזון גלגלים וכיוון פרונט +ג"אנט אחד חדש שעלה לי 250 שקל רק הג"אנט +150 שקל איזון או כיוון אני לא זוכר מה זה היה בדיוק...

 

 

בכל מקרה תלך למישהו שייבדוק לך את הג"אנטים

 

אם לא יכול ליהיות שיש לך בעיה במסרק הגה אולי בחיבור אולי הוא מת

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
שלום לכולם ,

 

אצלי יש במהירות של מעל 100 רעידות קטנות בהגה ,

 

נשמע שצריך איזון גלגלים נכון ?!.

 

הלכתי , איזנתי לפני כמה שבועות , המצב השתפר אבל עדיין יש רעידות , מדי פעם יש יותר חזק ומדי פעם פחות .

הגלגלים אוזנו באופן מושלם ( הייתי שם ) , OK OK בשני הצדדים על מכשיר מצויין .

 

האם אני צריך כיוון פרונט ? , ההגה לא מושך לי בכלל , רק רעידות .

 

תודה ,

מבקש תשובות רק מאנשים שבאמת מבינים כי אין לי סתם כסף לזרוק עם כיוון פרונט

תודה מראש .

 

תחפש קצת על פרונט,רעידות וכו' בפורום. הנושא עלה הרבה פעמים.

פורסם

נסה לבדוק גם אם יש איזה בליטה בצמיג.

 

לפעמים סוליית הצמיג מקבלת עיוות, במיוחד אם הצמיג קצת ישן ואתה לוקח סיבבים בפול הנאה, כמוני. לי היתה בעיה כזו שהתגברה במשך הזמן ואחרי שמצאתי שהבעיה בגלגל, החלפתי לחליפי והכל הסתדר.

 

כמובן רצוי שתחליף את שני הצמיגים ולא תסע עם החלופי יותר מדי.

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

לגבי העיקום בג'אנט , זה לא זה .. בדקתי .

גם כן לגבי הצמיגים .

 

השאלה היא האם כיוון פרונט יעזור או שזה בעיה במסרקי ההגה וכו ?

פורסם

כמה דברים:

מסרק הגה זה הדבר האחרון שאתה עושה באוטו אם עושה.

 

אגב איפה עשית כיוון פרונט?

למה אתה יכול לחזור אליו להגיד שעדיין יש לך והוא חייב לעשות לך את זה שוב...

 

ג"אנטים אם אתה אומר שהם בסדר אז בסדר אבל יכול ליהיות שפנימי מבפנים הם נדפקו תבדוק את זה שוב...

 

צמיגים לא נראה לי זה בטוח

 

שתדע שאני עושה עכשיו מסרק וזה עולה לי 1000 שקל כמעט

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

נחזור על עיקרי הדברים:

(1)איזון לקוי-מכונה לא מאופסת, נפלה לך משקולת.

(2)חישוק עקום-לא תמיד נראה לעין.

(3)צמיג מעוות-שוב לא תמיד נראה לעין.

ותוספות קטנות:

(4)ציריה "זורקת"- לא מאוזנת.

(5)צלחת בילום "זורקת".

 

את החלק הראשון(1-3) ניתן לפתור ע"י כך שתיגש לצמיגאי אחר ותבקש איזון מחדש+ בד' חישוקים וצמיגים.

 

את החלק שני(פותר גם את החלק הראשון) ניתן לפתור ע"י ביצוע איזון דינמי, מתבצע פיזית על הרכב ללא פירוק הצמיג, לעומת איזון סטטי כשהצמיג מפורק מהרכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

 

את החלק שני(פותר גם את החלק הראשון) ניתן לפתור ע"י ביצוע איזון דינמי, מתבצע פיזית על הרכב ללא פירוק הצמיג, לעומת איזון סטטי כשהצמיג מפורק מהרכב.

 

עמית

 

 

:mm_yeah:

אצלי זה פתר בעיה דומה בצורה מושלמת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...