Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם, 

 

מחפש לרכוש רכב, הדרישות שלי הן כאלה

רכב ספורטיבי/לוק ספורטיבי 

עדיפות לידני 

חזק מבחינת ביצועים 

3 דלתות גם בא בחשבון 

התקציב שלי נע בין 20-33 אלף 

רציתי לשמוע חוות דעת 

פורסם (נערך)

הי , תפרט בבקשה מה הכוונה שלך בביצועים , מה סגנון הנהיגה שלך מה יותר חשוב לך כוח סוס ומהירות בקו ישר או אחיזת כביש וחווית נהיגה בסיבובים ( גם וגם זאת גם תשובה לגיטימית אבל היא מצמצמת את האפשרויות שלך בטח בגבולות התקציב ) וכמה רחוק אתה מוכן ללכת אחורה מבחינת שנתון וגם האם אתה מחפש רכב סטוק שאתה תהיה מרוצה ממנו או פלטפורמה טובה שתוכל לשפר לאט לאט עם הזמן והנסיון 

עריכה אחרונה על ידי sweet d
  • אהבתי 1
פורסם

סיאט איביזה 1.2 ידנית fr/ספורט עם 3 או 5 דלתות נראת לא רע, היא זריזה והיא יחסית אמינה הודות לגיר הידני על פני הרובוטי.

 

רנו קליאו 0.9 ידנית, תחפש ברמת הגימור קלוקשיין המאובזרת, היא פחות מהירה מהאיביזה אבל היא מרגישה יחסית זריזה, תוכל להשיג אותה בשנתונים גבוהים יותר מהאיביזה.

 

רנו מגאן קופה ידנית, המנוע 1.2 בעייתי, יש לו בעיה של אכילת שמן שיכולה לגרום נזק גדול. תבדוק טוב את השמן ואת הטיפולים שהרכב עבר. 

פורסם

אם שנתון לא מרתיע אותך, מיטו 155 תכנס לך בול בתקציב.

ידנית, התנהגות נהדרת, מנוע אמין ביחס למנועי המולטיאייר, ויש פוטניצאל שיפורים.
כל שאר ההצעות לא יתנו לך את אותה יחס של ביצועים לכסף, אבל אולי יהיה בונוסים בפרמטרים אחרים.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, quzzaa כתב:

אם שנתון לא מרתיע אותך, מיטו 155 תכנס לך בול בתקציב.

ידנית, התנהגות נהדרת, מנוע אמין ביחס למנועי המולטיאייר, ויש פוטניצאל שיפורים.
כל שאר ההצעות לא יתנו לך את אותה יחס של ביצועים לכסף, אבל אולי יהיה בונוסים בפרמטרים אחרים.

 

לפני 6 שעות, The Greek Freak כתב:

סיאט איביזה 1.2 ידנית fr/ספורט עם 3 או 5 דלתות נראת לא רע, היא זריזה והיא יחסית אמינה הודות לגיר הידני על פני הרובוטי.

 

רנו קליאו 0.9 ידנית, תחפש ברמת הגימור קלוקשיין המאובזרת, היא פחות מהירה מהאיביזה אבל היא מרגישה יחסית זריזה, תוכל להשיג אותה בשנתונים גבוהים יותר מהאיביזה.

 

רנו מגאן קופה ידנית, המנוע 1.2 בעייתי, יש לו בעיה של אכילת שמן שיכולה לגרום נזק גדול. תבדוק טוב את השמן ואת הטיפולים שהרכב עבר. 

 

לפני 8 שעות, sweet d כתב:

הי , תפרט בבקשה מה הכוונה שלך בביצועים , מה סגנון הנהיגה שלך מה יותר חשוב לך כוח סוס ומהירות בקו ישר או אחיזת כביש וחווית נהיגה בסיבובים ( גם וגם זאת גם תשובה לגיטימית אבל היא מצמצמת את האפשרויות שלך בטח בגבולות התקציב ) וכמה רחוק אתה מוכן ללכת אחורה מבחינת שנתון וגם האם אתה מחפש רכב סטוק שאתה תהיה מרוצה ממנו או פלטפורמה טובה שתוכל לשפר לאט לאט עם הזמן והנסיון 

 

תודה לכולם על התשובות 

כעיקרון אני ארכוש בעתיד שיהיה לי תקציב יותר גדול את הgti 208 

כרגע זה רכב לשנתיים הקרובות 

כנראה שמעדיף כוח סוס בנסיעה בקו ישר 

אבל גם אחיזת כביש נשמע כמו משהו שצריך לקחת בחשבון 

איביזה 1.2 טורבו מגיעה עם 105 כוח סוס? יכןל להיות שאני טועה אבל אמרו לי שהיא נוסעת בסדר לא ממש מהירה 

את הרנו אני פחות אהבתי מבחינה חיצונית אז פחות רלוונטי לדעתי 

מיטו 155 איזה שנתון? הרבה הזהירו אותי מאלפא, חלקים יקרים וכו

בנוסף ראיתי שני דגמים עם 155 כוס סוס 

Move וmultier מקווה שרשמתי נכון 

איזה מהן 

 

האלפא תמיד משכה אותי פשוט הפחידו אותי לגבי כל הבעיות / חלקים יקרים וזה שהשוק פה פחות מוכר 

עריכה אחרונה על ידי Oriel88888
פורסם
לפני שעתיים, Oriel88888 כתב:

 

 

 

תודה לכולם על התשובות 

כעיקרון אני ארכוש בעתיד שיהיה לי תקציב יותר גדול את הgti 208 

כרגע זה רכב לשנתיים הקרובות 

כנראה שמעדיף כוח סוס בנסיעה בקו ישר 

אבל גם אחיזת כביש נשמע כמו משהו שצריך לקחת בחשבון 

איביזה 1.2 טורבו מגיעה עם 105 כוח סוס? יכןל להיות שאני טועה אבל אמרו לי שהיא נוסעת בסדר לא ממש מהירה 

את הרנו אני פחות אהבתי מבחינה חיצונית אז פחות רלוונטי לדעתי 

מיטו 155 איזה שנתון? הרבה הזהירו אותי מאלפא, חלקים יקרים וכו

בנוסף ראיתי שני דגמים עם 155 כוס סוס 

Move וmultier מקווה שרשמתי נכון 

איזה מהן 

 

האלפא תמיד משכה אותי פשוט הפחידו אותי לגבי כל הבעיות / חלקים יקרים וזה שהשוק פה פחות מוכר 

האיביזה בהחלט לא מהירה, היא זריזה, זאת אומרת שהיא לא מרגישה עצלה וסובלת. זה לא רכב ספורט אבל עם גיר ידני ו3 דלתות היא נוסעת לא רע.

 

גרסאות המולטיאייר של המיטו רגישה מאוד, מערכת שאם במשך השנים הזניחו אותה אז היא תעשה בעיות. בכללי התקציב שלך לא נכנסות יותר מידי מכוניות, רובם במצב לא משהו כך שהייתי מעדיף לרדת מהאלפא.

 

למה לא לקנות בינתיים 208 רגילה? יש לרכב מנוע מצוין, רק תבדוק שהוחלפה רצועת הטיימינג, חוץ מזה הוא אמין, גיר יפני, תחפש ברמת הגימור אקטיב.

פורסם
לפני 26 דקות, The Greek Freak כתב:

האיביזה בהחלט לא מהירה, היא זריזה, זאת אומרת שהיא לא מרגישה עצלה וסובלת. זה לא רכב ספורט אבל עם גיר ידני ו3 דלתות היא נוסעת לא רע.

 

גרסאות המולטיאייר של המיטו רגישה מאוד, מערכת שאם במשך השנים הזניחו אותה אז היא תעשה בעיות. בכללי התקציב שלך לא נכנסות יותר מידי מכוניות, רובם במצב לא משהו כך שהייתי מעדיף לרדת מהאלפא.

 

למה לא לקנות בינתיים 208 רגילה? יש לרכב מנוע מצוין, רק תבדוק שהוחלפה רצועת הטיימינג, חוץ מזה הוא אמין, גיר יפני, תחפש ברמת הגימור אקטיב.

 

לפני 3 דקות, `Infinity כתב:

מיטו 155 מגעיה עם מנוע tjet לא מולטיאייר.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 

 

ראיתי פה אנשים שדי אהבו את המיטו 155 

השאלה איזה תת דגם 

יש את המולטיאייר ואת הmove מה ההבדלים ביניהם ? 

משהו ב4 דלתות של ה208 מוריד לי קצת מהרכב למרות שהם נראים אותו הדבר 

איביזה vs מיטו לפי הנתונים המיטו די עדיפה 

או שאני טועה 

פורסם
לפני 38 דקות, Oriel88888 כתב:

 

 

ראיתי פה אנשים שדי אהבו את המיטו 155 

השאלה איזה תת דגם 

יש את המולטיאייר ואת הmove מה ההבדלים ביניהם ? 

משהו ב4 דלתות של ה208 מוריד לי קצת מהרכב למרות שהם נראים אותו הדבר 

איביזה vs מיטו לפי הנתונים המיטו די עדיפה 

או שאני טועה 

אין שני דגמים, יש דגם אחד שנקרא move ומגיע עם מנוע Tjet בלי מערכת מולטיאייר שנמצאת בשאר המונעים שנחשבת "בעייתית".
בתוך הדגם move יש לך תוספות: ג'אנטים 17/18, גג וכו', למרות שכמעט כולן כבר עכשיו עם גאנטים 17.
מבחינת טיפולים ואחזקה ממש ממוצעת, טיפה יותר יקרה ממזדה וחברותיה אבל לא בפער משמעותי, ויש תקלות נדירות שיכולות לצוץ (תקלת מוט הגה, שיפוץ עולה בערך 1500).
צריכת דלק ממוצעת של 1-10 1-12.
האיביזה לא תיתן לך שום דבר ספורטיבי חוץ מטיפה לוק, שאני באופן אישי הייתי מוותר. המיטו תתן לך התנהגות ומנוע נהדר.
תחפש אחת שמורה ותעבור על היסטורית טיפולים, אם לא טופלה כראוי באמת יכול להיות מקום לצרות, לפני קנייה תלך למוסך מומחה אלפא שיעבור על הרכב וסע לשלום.

פורסם

לדעתי תחפש לך יונדאי קופה ישנה במצב טוב , מנוע v6 גיר רגיל ואחיזת כביש די טובה אפשר בעתיד גם לעשות לה צנרת או להנמיך אותה אפילו יותר  , היא נראת הרבה יותר ספורטיבית מהאיביזה או הפיז׳ו וגם נוסעת יותר טוב , וכנראה תהיה הרבה יותר אמינה וזולה לאחזקה מהמיטו

זה לגמרי עיניין של טעם אבל אני אישית לא אוהב את המיטו ,לא את המראה ולא את הנסיעה ולמען האמת גם לא את שאר הדגמים של היצרן אבל זה רק אני 

פורסם
לפני 6 שעות, quzzaa כתב:

אין שני דגמים, יש דגם אחד שנקרא move ומגיע עם מנוע Tjet בלי מערכת מולטיאייר שנמצאת בשאר המונעים שנחשבת "בעייתית".
בתוך הדגם move יש לך תוספות: ג'אנטים 17/18, גג וכו', למרות שכמעט כולן כבר עכשיו עם גאנטים 17.
מבחינת טיפולים ואחזקה ממש ממוצעת, טיפה יותר יקרה ממזדה וחברותיה אבל לא בפער משמעותי, ויש תקלות נדירות שיכולות לצוץ (תקלת מוט הגה, שיפוץ עולה בערך 1500).
צריכת דלק ממוצעת של 1-10 1-12.
האיביזה לא תיתן לך שום דבר ספורטיבי חוץ מטיפה לוק, שאני באופן אישי הייתי מוותר. המיטו תתן לך התנהגות ומנוע נהדר.
תחפש אחת שמורה ותעבור על היסטורית טיפולים, אם לא טופלה כראוי באמת יכול להיות מקום לצרות, לפני קנייה תלך למוסך מומחה אלפא שיעבור על הרכב וסע לשלום.

 

Distinctive Multiair ידני 1.4 (155 כ''ס)

זה הדגם הלא מומלץ ? יש סתם לדוגמא כרגע שניים כאלה ביד 2 אחת ב23 אלף השנייה ב28 

 

ובדגם של move יש אחת נמכרת ב38 אלף שזה מעל התקציב שלי והיא גם יד רביעית 

פורסם
לפני כשעה, Oriel88888 כתב:

 

Distinctive Multiair ידני 1.4 (155 כ''ס)

זה הדגם הלא מומלץ ? יש סתם לדוגמא כרגע שניים כאלה ביד 2 אחת ב23 אלף השנייה ב28 

 

ובדגם של move יש אחת נמכרת ב38 אלף שזה מעל התקציב שלי והיא גם יד רביעית 

אתה מתעקש לטעות.

אין מיטו 155 עם מנוע מולטי אייר .

 

מנוע T-JET מגיע בגרסאת ה- 155 כ"ס .

 

מנוע MULTIAIR - 135-170 .

 

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, אייל_חן כתב:

אתה מתעקש לטעות.

אין מיטו 155 עם מנוע מולטי אייר .

 

מנוע T-JET מגיע בגרסאת ה- 155 כ"ס .

 

מנוע MULTIAIR - 135-170 .

 

 

 

 

אני לא מתעקש לכלום חחחח 

פשוט נכנסתי ליד 2 וזה מה שמופיע שיש שני דגמים כאלה 

אז בכל מקרה רק הmove זה ה155 ? 

פורסם
לפני 51 דקות, Oriel88888 כתב:

 

אני לא מתעקש לכלום חחחח 

פשוט נכנסתי ליד 2 וזה מה שמופיע שיש שני דגמים כאלה 

אז בכל מקרה רק הmove זה ה155 ? 

כל מה שאתה רואה שמגיע עם 155 כ"ס זה מה שאתה מחפש, עזוב אותך הטעויות של יד 2.

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, quzzaa כתב:

כל מה שאתה רואה שמגיע עם 155 כ"ס זה מה שאתה מחפש, עזוב אותך הטעויות של יד 2.

סליחה באמת על החפירה 

אבל אולי אני אידיוט 

בכל מקרה 

מצרף 2 תמונות, האם בשניהם מדובר באותו הרכב ? אין הבדל במנוע ? 

אם אין שום הבדל למה המחירים שונים בסכום די גדול ? 

4947410A-3684-449C-8DD1-E4EECE8B1D19.png

7B1C6102-13E2-4176-935B-696F39E5E99F.png

E1F8027E-4D85-4682-AAF6-4411E4D4406C.png

עריכה אחרונה על ידי Oriel88888
×
×
  • תוכן חדש...