Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

חימום מראות  

79 הצבעות

  1. 1. חימום מראות

    • נחוץ ושימושי מאוד להפשרת אדים, לא אקנה רכב שאין לו את זה
    • נחמד שיש אבל לא הכרחי במזג האוויר בארץ, לא דיל ברייקר בקניית רכב
    • לא חושב שיש בזה צורך למעט להמסת קרח מהמראה, לכן מיותר בישראל
    • לא יודע מה זה, לא יודע אם קיים אצלי באוטו ולא יודע איך מפעילים את זה


פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלת המשך, האם באוטו שלכם יש הפעלה נפרדת לחימום מראות? 

או שחימום מראות פועל במקביל להפעלת הפשרת אדים בשמשה האחורית ולא ניתן להפעלה בנפרד? 

 

 

פורסם

פועל במקביל להפשרת אדים בשמשה האחורית (סיאט ארונה).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בקארוק נפרד. בפלואנס ובמגאן 2 לפניה יחד עם החלון והיה הרבה יותר נוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

במוו f3x - אין כפתור יעודי, לפי ספר רכב - החימום מראות(כולל המתזים) תמיד פועל בעת מנוע מופעל.

יותר לא רשום, יש מצב תלוי טמפרטורה כי רשום שבמצב ECO-PRO רק כאשר הטמפרטורות נמוכות.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם
לפני 5 שעות, LotusElise כתב:

מזכיר לי את ביקורות הרכב של האנגלים שחצי מהזמן מדברים על מערכת החימום של הרכב.

חימום מראות זה בשביל להפשיר את השלג, אתה אתה גר שיש לך כזאת בעיה עם שלג?

לא רק שלג, לעיתים נוצרים אדים על המראות החיצוניות וההפשרה פשוט מורידה את האדים...

ככה שגם בחורף שלנו זה דבר דיי שימושי.

פורסם

יש לי את זה בשני הרכבים שלנו, ולמרות שהחורף האחרון היה די מושלג אצלינו (לא גר בישראל), לא באמת צריך את זה.

פורסם

יש אצלי חימום מובנה בשמשה הקדמית (רשת מוטמעת בזגוגית) - עובד נפלא, אחד הפיצ'רים החזקים.

אין שום דבר במראות. היה יכול להיות שימושי, אבל אפילו אם אני שוכח לנגב זה מסתדר מעצמו די בתחילת הנסיעה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

 

לפני 7 דקות, hans כתב:

אין שום דבר במראות.

תפעיל הפשרת אדים בשמשה האחורית ותבדוק אחרי כמה דקות את המראות... לא סביר שאין (אם אני זוכר את הדגם נכון). 

 

 

פורסם

לא היה לי את זה בהפעלה נפרדת באף מכונית, או יחד עם מפשיר האדים האחורי (כל האלפות והברז) או לא קיים (אחרות). מכל מקום בחורף אני מעביר מגב על השמשות והמראות לפני תחילת נסיעה, אז זה די סוגר את הפינה, אבל בכל מקרה פיצ'ר טוב ושימושי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Buki כתב:

 

תפעיל הפשרת אדים בשמשה האחורית ותבדוק אחרי כמה דקות את המראות... לא סביר שאין (אם אני זוכר את הדגם נכון). 

סבבה, ייבדק. אשמח לגלות שטעיתי :-)

 

אם יש דבר כזה (אס מקס 2012) אזי הייתי מצפה שיעבוד יחד עם כפתור הפשרת אדים קדמי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מכיר את חימום המראות מרכבים מפוארים ישנים ואחרי הרבה שנות נהיגה על רכבים ספרטנים כמעט שכחתי שזה קיים.

כשהתחדשתי לאחרונה בפולו 2016 התחלתי להשתמש בחימום מראות, הייבוש מהיר, גם מטיפות גשם וגם משכבות טל.

בפולו הפעלה נפרדת לחימום - באותה ידית כיוונון מראות.

לא ידוע לי אם היא מופעלת במצבים אחרים.

דיל ברייקר זה לא אבל זו אחלה פונקציה, מבחינתי, חסל סדר ניגוב מראות כשרטוב בחוץ : )

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם

חימום מראות צד קיים בהרבה דגמים ולהפתעתי רבים מבעלי הרכבים כלל לא מודעים לכך.

מתי הם בכל זאת מגלים? כאשר מחליפים להם מראה עקב שבר או אופנוען "חביב" שעבר ליד ואז רואים את זוג החוטים שמחוברים אליה בחלקה האחורי.  


×
×
  • תוכן חדש...