Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעניין ברכב הנ"ל

אשמח לשמוע מבעלי ניסיון על הרכב באופן כללי ובעיקר על הגיר. 

תדירות החלפת שמן 

ואמינות כללית.

🙏

 

פורסם

אם אינני טועה @Night Driver נסע בכזאת לא מעט שנים - הוא בוודאי ידע לענות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מדובג בגיר רציף של Jatco, דגם גיר JF011E. זה לא הגיר הבעייתי שיש בניסאן מיקרה וג'יוק אלא דגם יותר ישן שנחשב יותר אמין, קיים גם בקשקאי 2.0 ליטר מאותם שנים ובעוד דגמים רבים. 

 

עדיין זה גיר רציף ואם הקילומטרז' באיזור 180-200 אלף לא הייתי ממליץ לקנות. 

 

אם הק"מ נמוך, הרכב פרטי וננהג בצורה רגועה, עבר החלפות נוזל גיר - אין שם איזה משהו מיוחד שיכול למנוע קניה. 

 

גיר רציף שסה"כ נחשב מוצלח. 

 

 

פורסם

 תודה על המענה 

הרכב הספציפי שמעניין אותי עוד לא הגיע ק"מ הזה.

אז לטענתך אורך החיים של הגיר הוא באזור ה200k ק"מ? 

 

פורסם

אי אפשר ודעת. יכול להיות גם 150 אלף קילומטרים.
הבעיה שצריך להחליף את הגיר כולו לאחד אחר מפירוק. וזה לא זול בכלל.
חסרים חלפים לשיפוץ וגם מי שיודע לשפץ ברמה גבוהה.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמו ש @zvit ציין היתה לי כזו מודל 2011 מ 2011 ועד לפני שנתיים. נסעה אצלי לא מעט (כ 170,000) והפגינה אמינות טובה מאוד.

כאן יש סיכום שלי

 קח בחשבון שהיא לא חסכונית במיוחד. מרווח טיפולים כל 30,000 או שנה והחלפת שמן גיר כל 90,000. אין טיימינג (שרשרת).

המנוע והגיר הם המנוע והגיר של הקשקאי 2 ליטר של אותן שנים.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש ברשותי את אותו דגם ושנתון.
ברשותי כ6 שנים.
האמינות טובה סך הכל,
תקלות:
מנגנון חלון קדמי.
מיכל מים סדוק .
בלאי:
גומיות סדוקות
רצועת אביזרים סדוקה
ריפוד גג שנפל.
הגה מתקלף

לטובה:
מרווח,נוח ומאובזר בצורה טובה
לרעה:
שתיין דלק,מזגן חלש

סך הכל די מרוצה מהרכב.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...