Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה רכשנו היום פיג'ו 406 סטיישן 2 ליטר שנת 1998.

נשמח לקבל תשובות על מספר שאלות שכבר עלו:

1. ספר היצרן ממליץ על דלק 95 או 98 אוקטן. מה עדיף בשקלול העלות הגבוהה של דלק 98?

2. שני הצמיגים האחוריים במצב מצוין, אך הם לא של אותו יצרן. האם יש הכרח להחליפם?

3. הצמיגיים הקדמיים שחוקים ודורשים החלפה - יש המלצות? (המידה היא 165*195 15)

 

חג שמח לכולנו!

הסטוריה מוטורית: סיטרואן דיאן 6 >> דיהטסו קורה >> סיטרואן AX GT >> פורד פוקוס >> פיג'ו 406 >> פורד פוקוס >> סיטרואן c8 >> פולקסוואגן גולף >> פולקסוואגן טיגואן > פולקסוואגן e-Up

פורסם
בשעה טובה רכשנו היום פיג'ו 406 סטיישן 2 ליטר שנת 1998.

נשמח לקבל תשובות על מספר שאלות שכבר עלו:

1. ספר היצרן ממליץ על דלק 95 או 98 אוקטן. מה עדיף בשקלול העלות הגבוהה של דלק 98?

2. שני הצמיגים האחוריים במצב מצוין, אך הם לא של אותו יצרן. האם יש הכרח להחליפם?

3. הצמיגיים הקדמיים שחוקים ודורשים החלפה - יש המלצות? (המידה היא 165*195 15)

 

חג שמח לכולנו!

1. לדעתי אין הבדל גדול בביצועים או בשמירת חיי המנוע שמצדיק 98 אלא אם יש מגדש טורבו וכדומה.

2. אני לא חושב שזה הכרחי עדיף לבדוק זאת במוסך.

3. michelin energy אחלה צמיגים מניסיון.

פורסם

תתחדשו ומזל טוב.

אני ממליץ על החלפת כל 4 הצמיגים. לא טוב שיהיו צמיגים שונים על אותו הסרן.

בהרבה צמיגיות (פנצ'ריות) יזכו אתכם על 2 הצמיגים "הטובים" שהם יוכלו למוכרם הלאה כמשומשים.

בברכת חג שמח ונסיעה זהירה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...