Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי L15B7 1.5 טורבו של הונדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אבקש את חוכמת ההמונים לגבי איינות המנוע הנ"ל, לאחר כל הסיפורים המפחידים על חדירת דלק למערכת השמן.

 

אודה מראש לעונים, תודה.

 

Sent from my SM-N770F using Tapatalk

 

 

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

לא מכיר בעיות אמינות של המנוע מעבר לעובדה שהשמן עובר דגרדציה מהירה יחסית בגלל דילולו ע"י דלק, מה שמחייב החלפות תדירות יחסית של השמן. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

הרכב אמין, בינתיים אין שמועות על מנועים מושבתים,

בעיה זו אמורה לפגוע רק בתדירות החלפת השמן,

ז"ת כל מה שעליך לעשות זה החלפת השמן כאשר נדלקת הנורה שזה בין 7-11K תלוי בנהיגה שלך,

מי שיגיד לך אחרת כנראה לא בדק לעומק, אני בדקתי כאשר רציתי לקנות, והתשובה היתה בפירוש שזה כן קיים גם בארץ, ואני מדבר על מקור מהנהלת הונדה מאיר בישראל.

אך שוב, מעבר להחלפה התכופה הרכב מוכיח אמינות מופתית לבינתיים.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
  • אהבתי 1
פורסם

כפי שכתבו הבעיה היא שיש צורך בהחלפת שמן בתדירות גבוהה יותר מהמקובל אצל המתחרות. 

כאחד שנוסע מעל 20,000 קמ בשנה, לי זו סיבה מספיק טובה לפסול את הדגם.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לאבא שלי ולקולגה מהעבודה יש את הדגם הנ״ל, של אבא שלי שנת 2017 והקולגה 2019 בינתיים שניהם בלי שום בעיה, לא דילול שמן ולא נעליים !

זה לא אומר שהבעיה לא קיימת, היא בהחלט קיימת אבל ככול הנראה תלויה באופי הנהיגה שלך.

אנשים ממהרים לפסול אותה בגלל זה אבל ימליצו לך על איזו ואגית עם גיר רובוטי.

בכל אופן לטעמי הבולמים האדפטיביים, המתלה הרב חיבורי, ההיגוי המטורף הזה שנועץ אותך בפניה והישיבה הנמוכה יחד עם ה180 פלוס סוסים האלו בהחלט שווים גם את האופציה לעשות טיפול כל 10 ולא כל 15...

אם כבר מה שלא מוצלח בה זה הגיר הרציף המעצבן הזה.

אגב הונדה עולמי הוציאה הודעה רשמית שבה היא טוענת שהבעיה נפתרה החל מדגמי 2018-19, אם להאמין להם ? שאלה טובה.

בסל הכול הרכב על הכביש כבר קרוב ל4 שנים ומגלה אמינות מצויינת.

פורסם

התופעות הללו שמתרחשות ברכבים מסויימים ואצל אחרים אין בעיה מאוד מוזרה.

 

אבא שלי מכר רנו עם מנוע 1.2 טורבו שיש עליו ועל הגיר המון תלונות - במשך שש שנים, לא היתה לו מעולם בעיה של צריכת שמן או תקלה במחשב גיר ועדיין יש תביעה יצוגית בעניין

כמו סיפורי ה DSG שיש משתמשים שנשבעו בברית החדשה שהגיר כבר מאות אלפי ק"מ בלי בעיה ואלו שאחרי שיצאו מהחברה התחילו רעידות.

ע"פ לא אמור להיות אלמנט מזל במערכות מכניות. אם יש תכנון לקוי הוא אמור להופיע אצל כולם... מוזר!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ישנן תקלות שקשורוך לאופי הנהיגה, הגיר הרובוטי של פולקסווגן רגיש לנסיעוחת עירוניות ולפקקים ואני מניח שכמו כל רגב עם קלאצ יהיה בלאי מוגבר אם גרים ונוסעים בשילוב של שניהם פלוס דרך הררית, הסיכוי לבעיות גבוה יותר אצל מי שהאוטו שלו נוסע רק ובעיקר בעיר הררית מאשר אצל מי שרוב חייו מבלה בכבישים פתוחים.

לגבי ההונדה, מדובר בחדירה של אדי דלק מחלל הבוכנה לשמן המנוע דרך הרינגים, ההנחה היא שמי שמעמיס על האוטו שלו ונוהג אגרסיבי וחזק יותר עם סלד גבוהה לאורך זמן יסבול מהתופעה.

קל מאוד לאבחן אותה כיוון שפשוט רואים את מפלס השמן עולה, בכל מקרה הונדה טוענת לשיפור והחלפת הרינגים בדגמים החדשים שפתרו את הבעיה לחלוטין. 

פורסם
לפני שעתיים, Roycohen1979 כתב:

הגיר הרובוטי של פולקסווגן רגיש לנסיעוחת עירוניות ולפקקים

 

כל גיר רובוטי, ומה שרגיש זה אורך חיי המצמדים (בלאי). הגיר של VAG הוא לדעתי המוצלח ביותר בין הגירים הרובוטיים ובשנים האחרונות הוא מוצר מאד בשל.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

 אתה יודע לבסס את הטיעון שלך? 

(אני מכיר מנהל צי רכב גדול והרושם שלו שונה לחלוטין משלך)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני מניח שמדטבר באופי הנסיעות של העובדים שלו, שכן שלי קיבל את הרכב חזרה ממש בשבועות האחרונים אחרי קלאצים ומכטרוניק, זאת האוקטביה שניה שלו מהעבודה ולמרות שהקודמת היתה גרועה יותר מהבחינה הזו גם זאת לא חפה מבעיות, הוא כן סוכן מכירות שנוסע בעיקר בתוך העיר.

כאן בפורום ממש ברגעים אלו מתנהל דיון על גיר של לאון שנת 2017, האם אתה יודע להצביע על השינוי לכאורה שהם עשו בגיר בין דגמי 2017 לדגמי 2020 ?

כיוון שאני מאמין שאם היו עושים שינוי דרסטי היתה כבר יוצאת הודעה לתקשורת על הגירים החדשים והאמינים של פולסקווגן.

בינתיים עוד הסדר ייצוגי (גם עליו נכתב פה בפורום בשבועות האחרונים) סיפר על הרחבה נוספת של האחריות על הגירים.

 

  • אהבתי 2
פורסם

אין שום קשר בין התביעה הייצוגית למציאות (כמו בהרבה מאד דוגמאות אחרות מול יצרנים אחרים - כל ריקול או קריאת שרות שמוציא היצרן משמשת במקרים רבים עילה לתביעה ייצוגית - יש עוכרי דין שעשו מזה אחלה ביזנס) - מקרה אחד  של שכן שלך מן הסתם לא מייצג. 

הגיר הזה עבר עדכון משמעותי לפני כ-5 שנים (שפתר תכנונית את נושא פינוי החום של המכאטרוניק בין היתר) ומאז לא ידועים בעיות מהותיות. ה"בעיה" המהותית האחרונה בגיר הזה הייתה בסוויץ' של בורר מוט ההילוכים. לפי מנהל צי הרכב שאני מכיר, פחות מ-5% מהמכוניות נזקקו לטיפול במוסך בענייני הגיר (לרב החלפת סט מצמדים).

 

דווקא יש יותר תלונות על הגיר של קיה/יונדאי.

  • לא הבנתי... 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לא נכנס פה לדיוני עקר, אתה אומר 5 שנים והפורום הזה לבדו מלא שרשורים על גירים בעיתיים ברכבים חדשים בהרבה. 

אני מניח שאלו אחלה עוכרי דין מוצלחים שהצליחו להוציא סתם מקונצרן הרכב הגדול בעולם הרחבת אחריות גלובלית על תלונת שווא- איזה פרייארים הגרמנים האלו...

כדי לסיים את הדיון נסכים שלא להסכים כיוון שעובדתית לא ניתן להפריך את הדעה שלך ולא להוכיח אותה כך גם את הדעה שלי.

כמו שציינתי בעבר זה הכול עניין של השקפה האם לקנות רכב בשביל סיכוי לתקלה סדרתית זו או אחרת או האם לא לעשות זאת בין אם מדובר בדילול שמן במנועי הונדה סיוויק או במכטרוניק עדין בגירים הרובוטיים של פולקסווגן...

  • מעניין 1
פורסם

הדעה שלך לא מבוססת על כלום, לא מידע טכני או איזה בסיס נתונים. 

תלונות בפורום על רכבים מהשנים האחרונות גם אין במספרים גבוהים (למעט עניין המיקרוסוויטץ' שהיא לא באמת בעייה בגיר). 

הגיר הזה דה-פקטו הוא הנפוץ ביותר על כבישי ישראל, וכל העדויות מהשטח לא מצביעות על איזה כשל סדרתי. 

 

זכותך לא לקנות, אבל מכאן ועד לקבוע בבטחון רב שאינו מבוסס על דבר שהגיר כושל, המרחק רב. 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...