Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בתהליך חיפוש סדרה 3 משומשת לקניה מהשנים 2013-2015 ומחפש את המפרט של הדגמים מאותן שנים, בדגש על הבדלי רמות איבזור (ביזנס ולקשורי)

כמון כן האם יש הבדלים באיבזור בהתאם למנוע? (316 מול 320 באותה רמת איבזור)

 

תודה מראש.

פורסם

שים לב שיש חבילות אבזור ויש תוספות שאפשר להוסיף שהן לא בחבילת אבזור.
בנוגע לנפח מנוע וחבילת אבזור, לא. אין קשר. לצורך הדוגמא אתה יכול לקנות 330 עם רמת אבזור בסיסית לחלוטין (מושבים מתכווננים ידנית עם ריפוד בד וכו..).

פורסם

הייתי ממליץ לך למתוח קצת תקציב ל 2016 כי אז הם קיבלו מנוע חדש לגמרי והרבה יותר אמין מאשר עד 2016. מעבר לזה יש חבילות סטנדרתיות ויש גם תוספות מעבר. פשוט להתקשר לבן אדם שמוכר ולשאול.
כעקרון גרסת ספורט בא עם מתלים טיפה יותר מונמכים מאשר בלקשרי. בלקשרי יש כרום סביב חלונות ,נחיריים ,וכמה פסי קישוט בטמבונים ובספורט כל אותם חלקים באים בשחור. גם גנטים שונים. רכב מאד מוצלח .הייתי ממליץ 2016 320 או 330.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אתה בטוח שגרסת הספורט מגיעה עם מתלים מונמכים? חשבתי שזה שמור לM-Sport.

שmלצורך הדוגמא אתה יכול לקנות 330 עם רמת אבזור בסיסית לחלוטין (מושבים מתכווננים ידנית עם ריפוד בד וכו..).

אתה צודק אם כי לא תמצא סדרה 3 מהשנים הללו עם ריפוד בד.
פורסם

תודה לכולם על העזרה.

 

לפני 5 שעות, 98civic כתב:

הייתי ממליץ לך למתוח קצת תקציב ל 2016 כי אז הם קיבלו מנוע חדש לגמרי והרבה יותר אמין מאשר עד 2016.

יש הבדל במנוע ה320 בין  2015 ל2016?

 

פורסם

עד 2015 ב-מ-וו השתמשו במנוע N20 ב-320i. ב-2105 היתה מתיחת פנים לרכב שכללה גם מעבר לשימוש במנוע B48 העדיף.
תקף גם ל-330.

פורסם
אתה בטוח שגרסת הספורט מגיעה עם מתלים מונמכים? חשבתי שזה שמור לM-Sport.

אתה צודק אם כי לא תמצא סדרה 3 מהשנים הללו עם ריפוד בד.
כן בטוח. לי יש לקשרי ורציתי להחליף למתלי m sport ומסתבר שזה אותם מתלים מונמכים ב 10 ממ כפי שיש בספורט.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הטעו אותך. חד משמעית לספורט ליין אותם מתלים כמו הסטנדרטיים בלקשרי.
מבחינת הניהוג הדבר היחיד שהספורט מקבל שאין בלקשרי ליין זה מצב ספורט פלוס.

פורסם

כנס לrealoem ותבדוק.
ספורט פלוס יש לי ,וגם מנופים
Sent from my SM-G955F using Tapatalk



gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

כעקרון בf30 יש 2 סוגים של מתלים. סוג אחד יותר רך מגיע באורבן ולקשרי והשני מונמך ב 10 ממ מגיע בספורט ו m pack שלמעשה זה ספורט בתוספת הגה m ובודי קיט m.לגבי מצב ספורט + זה משהו שניתן לפתוח בקלות על בימרקוד או xhp. אבל כן במוו זה במוו עם כל המוזריות שלה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

חברים, ניראה לי שאתם מתבלבלים בין רמות הגימור והשמות המבלבלים. משנה מסויימת החליפו את השם של רמת הגימור "ביזנס" עם "ספורט" (או "ספורט ליין") והקפיצים של רמות הגימור האלו זהים ל"לאקשרי".

בנוסף, יש רמת גימור Mספורט שמגיעה עם טמבונים, גאנטים ואבזור פנים שונה (ובין היתר גם מתלים יותר נמוכים וקשים).

בנוגע למנועים, אני יודע שn20 בעייתי לשיפור, הוא סובל מבעיות נוספות?

פורסם

הוא לא סובל מבעיות שיפורים הוא פשוט דפוק מהתחלה. ב 328 הוא יותר אמין כי בוכנות וטלטלים עבים יותר ויחס דחיסה נמוך יותר .
עמדתי מבפני אותה דילמה כשחיפשתי f30 , חפרתי הכל מהכל.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 11.12.2020 בשעה 13:23, robertf כתב:

עד 2015 ב-מ-וו השתמשו במנוע N20 ב-320i. ב-2105 היתה מתיחת פנים לרכב שכללה גם מעבר לשימוש במנוע B48 העדיף.
תקף גם ל-330.

 

קיימת בעיה דומה גם במנועי  N13 (316I)?

 

אני מתלבט בין 316 שנת 2015 ו 320 שנת 2016 כאשר ה320 גם יקרה יותר (אזור ה20K שקל) וגם עם נסועה גבוהה יותר (אזור ה35K קמ' הבדל).

×
×
  • תוכן חדש...