Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה לנד קרוזר המחודש בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מתחבר לתזה ( גילוי נאות אין לנדקרוזר בחניה, גם לא יהיה, מבחינתי מדובר במשאית  ), הלנד קרוזר הוא מסוג הכלים שמקנים תחושה של אני ואפסי עוד וקצת מתקשה לראות נהג שכזה יורד לפיקנטו ולא מתמלא בתחושת ענווה מתבקשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אישית אני חושב שימיו של הלנד קרוזר פראדו ספורים.

כמו שמיצובישי חיסלה את הפג'ארו וניסאן חיסלה את הפטרול - בפועל ניסאן פטרול הפך לקרוסאובר שנמכר במדינות המפרץ ובצפון אמריקה הוא נמכר תחת השם "ארמדה" - ששם הוא החליף שני דגמים את הארמדה והפטרול מהדורות הקודמים.

 

טויוטה עברה למכור באירופה ובארץ את ההיילנדר, שלמעשה הוא גם 7 מושבים גדול, אבל הוא גם קרוסאובר היברידי ופחות מזהם.

לדעתי לחובבי השטח הם ישאירו את הלנד קרוזר V8 הגדול יותר, למדינות מתפתחות הם יציעו במקביל את הלנד קרוזר 70.

וגם אם יהיה עדין קיים קהל לקוחות לפראדו שנמצא בעיקר במדינות המפרץ אפשר לפתור את זה עם גרסה מוזלת ל-V8 (ואולי גם צנומת נפח).

 

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, רועי5 כתב:

לא מתחבר לתזה ( גילוי נאות אין לנדקרוזר בחניה, גם לא יהיה, מבחינתי מדובר במשאית  ), הלנד קרוזר הוא מסוג הכלים שמקנים תחושה של אני ואפסי עוד וקצת מתקשה לראות נהג שכזה יורד לפיקנטו ולא מתמלא בתחושת ענווה מתבקשת.


היה נכון ללפני 10 שנים, לא לימינו שקרוסאובר נפוץ יותר ממיני. סיכוי יותר גבוה שנהג לנדקרוזר יפגוש לידו בכביש נהג קרוסאובר אחר מאשר נהג פיקנטו.
דווקא מי שיבחר בלנדקרוזר כנראה יהיה טיפוס די מגוון ולא נהג ליסינג טיפוסי שלקח את הSUV הכי משתלם ביחס לתלוש. כן זה יכול להיות ערס בלנדקרוזר קצר שחור, זה יכול להיות בן פזורה שצריך להגיע לכפר הלא חוקי שלו בנגב. זה יכול להיות גם מושבניק בעל נחלה שרוצה ג'יפ קצת יותר מעניין או חולה שטח כמו דיסקו שקנה אחד ממושבניק ששידרג. בכל מקרה לא מדובר באותו טייפקאסט.

איציק אני לא יודע. אני מקווה שלא. טויוטה היא יצרן גדול מאוד שמוכר בכל העולם, הרבה יותר גדול וגלובאלי ממיצובישי שהזכרת. יש לה את הפריבילגיה והסיבות לפתח חיות שטח כאלה עם שלדות סולם. האא יכולה לקחת את אותה פלטפורמה פחות או יותר ולמכור אותה פעם אחת במפלצת שטח מפוארת לשוק האמריקאי, או טנדר לשוק התאילנדי. זה לא מיצובישי שמוכרים שני רכבים וחצי ברבע מהמדינות שטויוטה מוכרים במקרה הטוב או ניסאן או מותגים אחרים שהזכרת... אז צריך להחזיק אולי פס ייצור מיוחד ליצורים המיוחדים האלה אבל הוא יכול לייצר כמה יצורים בכמה ווריאציות שונות ולשווקים שונים...

אם יצרן קטן כמו סוזוקי מצאו צידוק להוציא דגם חדש לג'ימיני תוך שהם שמים פס על אירופה פחות או יותר (תקנות זיהום אוויר), זה מראה שלרכב שטח נישה יש צידוק (בקוסטה ריקה נגיד רואים אותם כמו זבובים על הכביש), אז בטח טויוטה שמייצרת רכבי שטח הרבה יותר פרקטיים ושימושיים ומוכרת בפי כמה יותר חתיכות ובפי כמה יותר מדינות מוצאת מספיק צידוקים לעשות זאת.

צריך גם לזכור שהפלטפורמה אולי יקרה לייצור בגלל שמדובר ברכב שצריך אולי פס ייצור ייחודי, אבל מחזורי החיים שלה גדולים פי כמה משל רכב רגיל ואני לא יודע עד כמה הפיתוח יקר, הרי מתבססים על טכנולוגיה די מיושנת וכללים די פשוטים. לא מנסים להמציא את הגלגל...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנדקרוזר אינו עוד קרוסאובר, הוא כלי רציני יותר, הוא גם נראה כזה. הסיכוי שלך למצוא הרבה אחים באותו פקק עדיין אינו גבוה, זה לא ספורטאז' או טוסון, אפילו לא ריינג' רובר שגם יודע את העבודה, אבל נועד למשהו אחר לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלנד קרוזר מיוצר על פלטפורמה שקיימת מעל 10 שנים ורק מקהלת כל פעם מתיחות פנים - וזה קרה עם עוד כמה וכמה דגמים שלא זכו ליורשים.

טויוטה לא סתם תתחיל לשווק את ההיילנדר באירופה בזמן שמתחרים יוצאים משם - יונדאי שיווקה באירופה את ה-ix55 ואת הגרנד סנטה פה, אבל שהחליפה אותו בפליסייד הרכב נשאר רק בצפון אמריקה.

בנוסף גם טויוטה עם כל הגודל שלה קיצצה דגמים באירופה - הורסו והאוונסיס לא זכה למחליפות, אבל במקום האוונסיס הוחלט שהקאמרי ההיברידית קיבלה תקינה אירופאית.

במקביל גם לקסוס מצמצמת פעילות ה-GS יצאה לפני כמה שנים, ה-IS החדשה כבר לא משווקת באירופה.

אני אבוא לפוסט הזה בסוף שנת 2021, ואראה אם ההשערה שלי שהיילנדר ימכור כמה וכמה יחידות על חשבון הפראדו תהיה נכונה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...