Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

5 דלתות, פרקטי "ונעים" עד 30K ש"ח


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש פוקוס סטיישן ידני , לא מנוע 2.0 (יש כמה ST סטיישן אבל בספק מאוד רב אם ייכנסו בתקציב). 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרת שיוט ומערכת סבירה, שניהם מורגשים ביומיום (למרות שבהינתן הנדירות של הספורט, בוודאי לא הייתי נתקע על זה). וגם ג'אנטים סבירים זה נחמד.


המערכת של סוני לא מרשימה יותר מדי ומקשה מאוד שרוצים לשדרג למולטימדיה. לטעמי חסרון.

לגבי בקרת השיוט. נחמד אם יש לך איפה להתשמש בה. בד״כ אין.

לגבי הגאנטים. צמיגים יקרים יותר ונוחות פחותה.

בגדול, ההבדלים בין הטרנד ל״ספורט״ זניחים ואכן כיוון שהספורט נדירה יותר ומי שמוכר הרבה פעמים נוטה להמציא מחיר מאוד מוגזם - אפשר בהחלט ללכת על הטרנד. הפשרה אפסית.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ה-C4 בחירה מוצלחת, אני מאמין שהמחירים המפורסמים והמחירים בפועל יהיו שונים לחלוטין. היא נוחה, מרווחת ולגמרי עונה על "נעימה".

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח רנו סניק מודל 2012, מנוע בנזין 2000 סמק אטמוספרי וגיר רציף זהים לאלה שנמצאים בקשקאי מאותם שנים, נמכרות במחירים מצחיקים של סביבות 20K, רכב מאוד נעים לנסיעה,גבוה, 5 דלתות עם המון מקום בפנים, ניתן גם ממש לפרק מהרכב את המושבים האחוריים ללא בעייה ואז בכלל יש מקום,  מחזיק שניים כאלה לי ולצודקת כבר 5 שנים, מבחינת אמינות לא נתקלתי בבעיות מאוד מיוחדות, לא הניע פעם והצריך ניקוי מצערת, באחד החלפתי תושבות מנוע וגיר , עלה כמה מאות ובשני בולמים קדמיים, הבולמים עלו סביבות 900 ועבודה עוד כמה מאות, אני לא מטפל במוסכי היבואן שהם די יקרים וחלקים כמו פילטרים ותושבות מזמין באינטרנט מחנות שנמצאת בפולין, המושבים בו מאוד נוחים שלי זה מאוד חשוב ושדה הראיה שולט וטוב שזה חשוב לנהגים הצעירים שבמשפחה, חסרון הוא שצריכת הדלק יחסית גבוהה במיוחד אם נוסעים בעיר, סביבות 10.2-10.8 ליטר ל 100 קמ, תלוי כמה נוסעים מחוץ לעיר, אכן הגיר הרציף יכול להתקלקל אבל בכל רכב אם יתקלקל לך הגיר/טורבו/מצמדים/מוח גיר/מנוע  זה סיפור יקר אבל מאחר וגם ככה הרכב נמכר במחיר שחיטה זה מגלם את פוטנציאל התקלה, ככה אני רואה את זה, עברתי מרכבים יפאנים וקוריאנים לרכב הזה ולא חזרתי אחורה, בהתחלה היה לי כמה שנים את הדור הקודם ובו טיפלתי במוסכי היבואן ושם זה באמת מייקר את התחזוקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, Mike808 כתב:

לדעתי ה-C4 בחירה מוצלחת, אני מאמין שהמחירים המפורסמים והמחירים בפועל יהיו שונים לחלוטין. היא נוחה, מרווחת ולגמרי עונה על "נעימה".

 

 

אולי אתה צודק. הן יושבות בלוח ללא תזוזה, יכול להיות שבאמת מה שיעשה הבדל זה בדיקה פיזית של הרכב כדי שהמוכר יראה שיש רצינות ואז יהיה פתוח להצעה שנראת תחילה רחוקה מהמחיר שקבע ביד 2.

 

לפני 20 שעות, FixTrics כתב:

קח רנו סניק מודל 2012, מנוע בנזין 2000 סמק אטמוספרי וגיר רציף זהים לאלה שנמצאים בקשקאי מאותם שנים, נמכרות במחירים מצחיקים של סביבות 20K, רכב מאוד נעים לנסיעה,גבוה, 5 דלתות עם המון מקום בפנים, ניתן גם ממש לפרק מהרכב את המושבים האחוריים ללא בעייה ואז בכלל יש מקום,  מחזיק שניים כאלה לי ולצודקת כבר 5 שנים, מבחינת אמינות לא נתקלתי בבעיות מאוד מיוחדות, לא הניע פעם והצריך ניקוי מצערת, באחד החלפתי תושבות מנוע וגיר , עלה כמה מאות ובשני בולמים קדמיים, הבולמים עלו סביבות 900 ועבודה עוד כמה מאות, אני לא מטפל במוסכי היבואן שהם די יקרים וחלקים כמו פילטרים ותושבות מזמין באינטרנט מחנות שנמצאת בפולין, המושבים בו מאוד נוחים שלי זה מאוד חשוב ושדה הראיה שולט וטוב שזה חשוב לנהגים הצעירים שבמשפחה, חסרון הוא שצריכת הדלק יחסית גבוהה במיוחד אם נוסעים בעיר, סביבות 10.2-10.8 ליטר ל 100 קמ, תלוי כמה נוסעים מחוץ לעיר, אכן הגיר הרציף יכול להתקלקל אבל בכל רכב אם יתקלקל לך הגיר/טורבו/מצמדים/מוח גיר/מנוע  זה סיפור יקר אבל מאחר וגם ככה הרכב נמכר במחיר שחיטה זה מגלם את פוטנציאל התקלה, ככה אני רואה את זה, עברתי מרכבים יפאנים וקוריאנים לרכב הזה ולא חזרתי אחורה, בהתחלה היה לי כמה שנים את הדור הקודם ובו טיפלתי במוסכי היבואן ושם זה באמת מייקר את התחזוקה.

 

אומנם פרקטי מאוד אבל אוברקיל מבחינתי. אני עדיין לא בשל למיניוואן 😉

גם הגיר הרציף, כמו שהזכרתי קודם, הוא די גורם פוסל. אי אפשר לבדוק את המצבו ולא ברור לי עדיין האם בר שיפוץ ובמידה ומשופץ מה אמינות השיפוץ.

שקלתי קולאוס בשלב מסויים והגיר הוריד אותי ממנו.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...