Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 3 ספיריט 2006 

נורית AT נדלקה לי 3 פעמים (כל פעם ביום אחר) בעת ההתנעה של הרכב ואז כשאני מכניס לd הרכב לא זז...

כשאני מכבה את הסוויץ ומתניע שוב הנורית נעלמת והרכב נוסע כרגיל

זה קרה בהפרשים של כמה ימים ובכל פעם שזה קרה המנוע היה קר אחרי מספר שעות לא מבוטל ללא נסיעה...

חברה תעזרו לי בבקשה...

מישהו מכיר את התופעה?

מה זה יכול להיות

 

פורסם

אתה צריך להתחבר עם סורק ולבדוק אם נרשמה תקלה.
בנוסף - בדוק מפלס שמן גיר.

אל תחכה שזה יחמיר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תודה, בדקו לי שמן, יש מספיק שמן גיר.

אבל אין לי סורק, איפה משיגים סורק זול באיזור אשדוד?

אשמח לשמוע עוד תגובות

פורסם

השאלה היא מה איכות השמן- ייתכן ושרוף והמשך נסיעה ללא החלפה חלקית לפחות של שמן ומסנן  יגרום לגיר להחליק-כל זה נאמר בהנחה,שעד עכשיו לא נעשה נזק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 7 שעות, colauti 9 כתב:

השאלה היא מה איכות השמן- ייתכן ושרוף והמשך נסיעה ללא החלפה חלקית לפחות של שמן ומסנן  יגרום לגיר להחליק-כל זה נאמר בהנחה,שעד עכשיו לא נעשה נזק.

לא שרוף גבר בדק לי מישהו מוסכניק לשעבר הריח אפילו הכל...

 

 

 

 

לפני כשעה, ב.מ.שרותי רכב כתב:

נשמע על פניו - כמו תקלה במחשב גיר . 

 

TCM . 

 

לפי קוד התקלה אפשר להתקדם .

 

תודה אחי חשוב אני חוזר על השאלה מישהו יודע מאיפה משיגים סורק תקלות? באיזור אשדוד?

אשמח לשמוע עוד חוות דעת או מישהו שחווה מקרה דומה

×
×
  • תוכן חדש...