Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

לאחר מפגש ברברס עם וו גרירה הפגוש האחורי יצא מעט מהמקום

 

יש למישהו אולי הערכה לעלות תיקון בסיסי (שלא יכנסו מים ואולי ליישר מעט את הפח)

 

תודה10d1782ffd0795d39eed4bfb5fc428ec.jpg

 

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

 

 

פורסם

לא הייתי מבצע צביעה מלאה כי המכה היא שטחית למרות כיפוף. עדיף ליישר את המקום על ידי משיכה ( פני לפחח)

פוליש על המקום הפגוע, רוב הסיכויים שהרוב ירד. במידה ונשארו שריטות שחזרו לצבע (לא רואה את זה) לבצע צביעה מקומית עם מכחול.

עלות לא צריכה לעבור את 400 ש"ח לפי מה שאני מצליח לראות.

 

פורסם

תודה רבה. בעיקר מעוניין ליישר את הפגוש שלא תהיה חדירת מים.

אולי יש לך המלצה על פחח באזור רמת גן - בני ברק?


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
 

פורסם

תודה רפי!

ראיתי היום את הפגיעה ונראה שאין כיפוף בפח אלא רק החלק התחתון של הפגוש (הפלסטיק השחור יצא. מהמקום)

לא בטוח אם לנסות לפרק ולחבר לבד או עדיף מקצוען...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום monolitud

לפני 5 שנים תאורת בעיה שהיתה לך ברנו בניק- נרות esp והרכב לא סוחב. כתבת שזה היה צינור שהתנתק. זוכר אולי איזה צינור? תודה, אסף

×
×
  • תוכן חדש...