Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תפסתי את ה A119V2 על חם היום - היא פשוט לא נדלקה עם הרכב

ואין סיכוי שהבעיה במתח למצלמה כי ברגע שלחצתי על הכפתור הדלקה היא נדלקה ישר

:|

זה אומר כל תחילת נסיעה לזכור לבדוק אם היא נדלקת או לא

 

קרה לי בעבר עם G1W-CB שאפשר לומר שיצאה מסנכרון בהדלקה וכיבוי, כשהייתי מתניע הייתי צריך להוציא ולחבר את הכבל למצלמה שוב בשביל שתדלק.

פעם פעמיים וזה הסתדר

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נשמע מוכר מה שאתה מספר, בעבר חבר פורום תיאר (איפשהו הרחק הרחק בעמודים אחורה) בעיה דומה עם ה-wifi שלה והפתרון באמת היה לכבות את האינטרנט הסלולרי.

לי אישית לא יצא להיתקל בבעיות איתה בתקופה שהייתה אצלי עד שהעברתי אותה לרכב אחר.

 

כך או כך Viofo כן דואגים לעדכן גרסה במידה ומתגלת איזשהי תקלה שניתן לפתור. שווה לבדוק אם למצלמה יש גרסה עדכנית.

https://support.viofo.com/support/solutions/folders/19000140970

 

מסתבר שאני לא לבד :wink: אמנם עכשיו " הכל טוב" אבל כדאי לשים לב למה שנכתב למשל כאן -

https://viofo-a129-duo-dash-cam-review.blogspot.com/2019/02/wifi-connection.html

A129 WiFi Dashcam control isn't required but convenient for Lens angle adjustments, adjusting settings and retrieving crash footage on scene otherwise never enable WiFi while Driving for the following reasons:

- it throttles video Bitrate from 16-20 Mbps down to 8 Mbps in dual camera mode which degrades image detail.

- it uses more power generating more internal heat which isn't wanted on hot summer days.

- WiFi connectivity is always troublesome especially with other Access Points nearby.

 

הפתרון :

temporarily disable cellphone Data Plan Service,

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

היי,

 

ממעקב יום יומי אחר השרשור עולה כי

viofo a129 due

היא הדו כיוונית המומלצת, השאלה האם ניתן להשיגה בארץ?מחיר?רכישה קבוצתית?

להזמין בימים אלו שקוראים כל יום על עיכובים מטורפים ועל כאלו שבכלל לא קיבלו את החבילות מחול קצת מפחיד למי שרוצה להתקין גם בטווח זמן קרוב.

במידה ואין להשיג בארץ, השאלה איזה מצלמות ברמה שלה עם קבל ניתן לקנות בארץ?

 

תודה

פורסם

אין להשיג בארץ Viofo וגם לא הייתי ממליץ לך לרכוש בארץ מצלמה מכיוון שמשווקים כאן סחורה באיכות ירודה במחיר של מוצר "פרימיום".

השילוב של איכות ותמורה למחיר יגיע רק מאתרי מסחר בחו"ל.

 

לוקח בדר"כ 3 שבועות גג למוצר מBanggood להגיע, אם חיכית עד עכשיו עם ההתקנה אז לא עוד שבועיים-שלוש לא יזיקו.

אתה יכול לשלם עם Paypal באתר והחבילה שלך מבוטחת מפני אובדן. קיימת האפשרות להוסיף עוד 2.5$ ביטוח מס ובמידה ותאלץ לשלם מס בדואר -

האתר יחזיר לך את מלוא התשלום על המס.

 

לדעתי זאת העסקה המשתלמת ביותר כיום למצלמה

יש לך גם קופון BGVIOFO11 שמוזיל 30.5$

https://www.banggood.com/custlink/GGmvQP5AUY

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום.. יש לי מצלמה MAI70 הדגם הרגיל בגרסה גלובלית. אמורה להיות אפשרות של פקודות קוליות ומשום מה זה לא עובד.

חיפשתי על זה קצת מידע ברשת וראיתי שהאפליקציה צריכה להיות סגורה בעת השימוש בפקודות, אבל זה עדיין לא עוזר.

חשבתי אולי לעדכן גרסה למצלמה אבל לא יודע איך לעשות את זה. מישהו כאן יודע?

פורסם

דרך האפליקציה צריכה להיות אפשרות של הפעלה\כיבוי של פקודות קוליות.

נסה לעשות factory reset דרך האפליקציה וזה צריך לפתור את הבעיה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

מחקר מעמיק על הקובץ firmware של המצלמה הביא את המסקנות הבאות:

יש דגל (flag) שאומר למצלמה לא לעלות אוט' בפעם הבאה

הרבה דברים מרימים את הדגל הזה, נועד להגן על המצלמה מהפסקות מתח לא רצויות

לדוגמה מתח לא יציב בהנעה של הרכב ירים את הדגל הזה

פורסם
דרך האפליקציה צריכה להיות אפשרות של הפעלה\כיבוי של פקודות קוליות.

נסה לעשות factory reset דרך האפליקציה וזה צריך לפתור את הבעיה.

 

אנסה את זה ואעדכן. תודה רבה.

פורסם (נערך)

לא הייתה אפשרות של

factory reset

אבל כן הייתה אפשרות של restore default settings (שאני מניח שזה בערך אותו דבר) בכל מקרה - זה עזר.

עכשיו הפקודות הקוליות עובדות. תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי sos100
פורסם

בחלק מהסרטונים שלי ישנה השתקפות הדשבורד בחלום, מה שגורם לתמונה מעט לא חדה בצילום החוצה. האם פילטר מקטב יעלים את זה?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
קיימת תושבת ייעודית למצלמה

http://s.click.aliexpress.com/e/2pHIp4o0

ראיתי ברשת שיש תושבת יעודית לאחורי המראה המרכזית, עבור המצלמה.

בשמש הישראלית, זה לא עדיף על תושבות ואקום למיניהן?

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם
ראיתי ברשת שיש תושבת יעודית לאחורי המראה המרכזית, עבור המצלמה.

בשמש הישראלית, זה לא עדיף על תושבות ואקום למיניהן?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

אין תשובה חד משמעית, זה ממש תלוי באיכות של התושבת וואקום ובמיקום של המראה.

אצלי למשל תושבת וואקום שעלתה 3 דולר מאליאקספרס מחזיקה כבר שנתיים בלי שהתנתנקה פעם אחת ולא משאירה כלל דבק על השמשה.

 

לגבי אותו מתקן על המראה - צריך לוודא שהנקודות השחורות שמונעות סינוור באזור המראה לא יפריעו לצילום.

זה גם עשוי להסתיר ולהפריע לשדה הראיה מבעד לשמשה.

כל אחד והעדפתו..

 

חברים עזרתכם במציאת מיקום פיוז לאאוטלנדר 2020 חדשה , שהמצלמה תדלק בהתנעה ותכבה בכיבוי?

תודה.

אם יש לך ספר רכב צלם את העמוד שבו מופיע פירוט הפיוזים בתא הנוסעים.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...