Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אי לי סרטון שאני מבצע בו בדיקת תקינות, אשתדל להוסיף בסקירה הבאה.

 

אופן הביצוע:

מחברים את המצלמה למתח, נותנים לה כמה דקות לעבוד ואז מוצאים את כבל המתח מהכניסת הmicro usb שבמצלמה.

חוזרים על הפעולה מספר פעמים ואז מחברים למחשב.

אם הקבצים עובשים ותקינים סימן שהמצלמה עובדת כראוי.

 

לגבי האחריות, בדרך כלל אני לא מאמין באחריות מהסינים.

אם המצלמה מתחילה לעשות בעיות בחודשיים הראשונים אז אפשר להגיע איתם לפשרה אבל יותר מזה לדעתי בעייתי.

 

יצא לי לרכוש מגירבסט שעון חכם שמת לאחר יומיים.

העלתי סרטון ליוטיוב ושלחתי לשירות לקוחות.

הגעתי איתם להסכמה לקבל את הסכום ששילמתי בכסף וירטואלי של האתר+ תוספת של עוגמת נפש.

 

לגבי הgps, קיים gps הוא מתחבר למצלמה ונרכש בנפרד.

הוא נותן לך מהירות נסיעה ומציג מיקום במפה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי העדכון גרסה, צפיתי בסרטון שלך, אינפורמטיבי וברור כרגיל, קבל סחתיין!

 

רק שאלה אחת. גם בתיאור של הסרטון וגם באתר רשום לבצע את העדכון עם כרטיס 32 ג"ב.

זה חובה או שכרטיס אחר גם יעבוד? נגיד 64 ג"ב או 8 ג"ב למשל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
לדעתי לא אמורה להיות בעיה כל עוד כל כרטיס זיכרון מפורמט לfat32

צדקת.

 

משום מה דרך המחשב אני לא יכול לפרמט את הכרטיס לFAT32 אלא לNTFS או EXFAT. הכרטיס כבר היה על FAT32 (כנראה מהפירמוט שעשיתי לו דרך המצלמה עוד אתמול) אז החלטתי לא לפרמט ופשוט למחוק את התוכן שלו עצמאית ללא פירמוט.

 

עשיתי את התהליך כפי שמפורט בקובץ ההוראות שמצורף עם קבצי ההתקנה מהאתר של VIOFO, והכל עבד כמו שצריך, עם שימוש בכרטיס 64 ג"ב.

 

אז אלכס, שוב תודה על ההסברים והסרטונים, אלוף!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
צדקת.

 

משום מה דרך המחשב אני לא יכול לפרמט את הכרטיס לFAT32 אלא לNTFS או EXFAT. הכרטיס כבר היה על FAT32 (כנראה מהפירמוט שעשיתי לו דרך המצלמה עוד אתמול) אז החלטתי לא לפרמט ופשוט למחוק את התוכן שלו עצמאית ללא פירמוט.

 

עשיתי את התהליך כפי שמפורט בקובץ ההוראות שמצורף עם קבצי ההתקנה מהאתר של VIOFO, והכל עבד כמו שצריך, עם שימוש בכרטיס 64 ג"ב.

 

אז אלכס, שוב תודה על ההסברים והסרטונים, אלוף!

בכיף, שמח שעזרתי :)

 

במקרה שאני מעוניין לבצע שמירת לסרטון, איך אני מונע מהמצלמה לדרוס את הקובץ?

לחיצה על המקש האמצעי העגול.

פורסם

תודה אלכס.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם
שווה לבדוק לגבי הvico mf1 שהוצעו כאן.

 

הן עדיפות על ה118/9 ובנוסף יש קנייה מהארץ

כאחד שלא מבין בתחום אני ישמח לדעת מה החברה הזאת נותנות יותר ממצלמה שעולה 70$.

הדגם הזה עולה חדש כ700 שקל בחנויות מתמחות.

לנהג אגד שביקש ממני המלצה למצלמה טובה שווה להשקיע בה?

פורסם
רב תודות.

את ה64 צריך לפרמט לfat 32.

ההוראות של היצרן היו להשתמש בכרטיס זיכרון 32gb.

לדעתי לא אמורה להיות בעיה כל עוד כל כרטיס זיכרון מפורמט לfat32

 

אני קניתי כרטיס של סמסונג מGEARBEST

של 32GB

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=478183&d=1481621771

זה התמונה שצילמתי של הכרטיס שהגיע,

 

האם גם אני צריך לבצע פירמוט לFAT32? ואם כן איך עושים זאת?

Seat Ibiza FR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...