Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אלכס,

 

בנוגע לעדכון ה- FIRMWARE של ה- A119, לא נראה שיש שם תיקון לבאגים קריטיים.

בד"כ אם אין בעיה קריטית, או תוספת שאני ממש זקוק לה והמכשיר עובד טוב, אז אני מעדיף לחכות ולא לעדכן.

 

להלן רשימת השינויים שנכנסו בעדכון v1.1:

 

A119_Firmware_Changelog.PNG

 

 

מקור: http://www.viofo.com/content/6-a119-dash-camera-firmware-update

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם
תתחדש!

אני הדבקתי על ריבוע הרשת וגם רבים עושים את זה.

אני לא חושב שתהיה בעיה בהסרה.

מסירים את המדבקה עם חוט ולא במשיכה.

ותודה שרכשת מהקישור שלי!

 

ד''א, כולנו נשמח לשמוע מהו צבע המדבקה אצליך, לאחר הסרת הניילון האדום.

כמו כן, תבדוק האם על כיסוי העדשה ישנו חריץ בחלק העליון ובחלק התחתון.

 

תודה מראש!

 

צבע המדבקה הינו שחור, ניתן גם לראות את אחד החריצים הקטנים.

20161104_101441.jpg

פורסם

סקירה למצלמה mini 0903 של nanoQ:

 

למי שאין כוח לקרוא, השורה התחתונה; מדובר במצלמה מעולה, אך יש עוד מקום לעבודה על גרסת התוכנה שלה.

 

איכות הצילום - טובה מאוד ביום, טובה בלילה.

רואים לוחיות רישוי בצורה ברורה, ברוב הפעמים אפילו בלילה. הצילום המתקבל יוצא חד ורווי בפרטים.

לטעמי הגדרות הצילום הבסיסיות נותנות תוצאה בהירה מידי, לכן אם גם אתם תרגישו כך, תוכלו לשנות זאת בקלות

דרך הגדרות הצילום.

 

התפריט - קל ואינטואיטיבי, כך שהאדם הסביר לא אמור להסתבך איתו.

 

GPS - בחלק מהזמן הוא עובד, בחלק מהזמן הוא לא "נדרך" ונרשמת מהירות 0.

לרוב, תוך כ 5 דקות הוא מתחיל לרשום נתונים, לעיתים עובד מיד ולעיתים לא נדרך לאורך רוב הנסיעה.

אני די סבור שזה עניין של גרסת התוכנה המעודכנת.

בגרסת התוכנה האחרונה יש ביט רייט מוגדל (מה שמסייע לאיכות הצילום הטובה), אבל כנראה שהם "רצו מהר מדי"

להוציא את הגרסה הזאת בשביל להציג איכות צילום משופרת, וקצת פספסו במקומות אחרים.

 

על כרטיס הזיכרון שלכם תצרב אוטומטית תוכנה תואמת ל GPS, דרכה ניתן לצפות בסרטונים בתצורת GPS - שם תראו

(במקביל לצפייה בסרטון) את המפה עם מלוא המסלול, עם המהירות שלכם וכו'.

המיקום שלכם במפה מתקדם יחד עם ההתקדמות של הרכב בסרטון.

 

תמיכה - לחברת nano dash cam יש אתר מסודר (http://nanodashcam.com) בו הם מציגים עידכונים אחת לתקופה,

כך שלהערכתי גם הבעיות הקטנות ייפתרו בעדכון הבא.

 

המחיר - הגיוני יחסית לתמורה (יש קופון מתחת לסרטון שמוריד את המחיר, כך שגם אין בעיות של מיסים למיניהם).

 

התקנה - קלה מאוד, נדבק עם מדבקת 3M לשמשה (בערכה שתי מדבקות).

אם תרצו להוריד את המצלמה מהשמשה מסיבה כלשהי, היא מתנתקת בלחיצת כפתור ונשלפת בנוחות.

בהחזרה למקום היא מתקבעת באופן מלא בקלות בקליק. רכיב ה GPS הוא חלק מהזרוע,

הזנת החשמל (לאן שמתחבר הכבל) היא לזרוע עצמה, כך שבהורדת המצלמה מהזרוע אין שום צורך להתעסק בחיווט וכו'.

בנוסף, ניתן להתקין את המצלמה על תושבת נוספת (שמצורפת בערכה) שמתחברת לזרוע של GOPRO (וכל מצלמות האקסטרים),

במקרה זה המצלמה תעבוד ללא GPS (זאת אפשרות נוחה למקרה ותרצו לקחת את המצלמה איתכם לחו"ל למשל או לרכב שכור).

 

המצלמה קטנה מאוד וכמעט ולא נראית מבחוץ.

 

איכות בניה - כבר מהאריזה (שמגיעה בדומה לאריזה של סמארטפון) יש תחושה של יצרן רציני שמשקיע מחשבה

גם בפרטים הקטנים ולא דוחף את המוצר שלו בקרטון גנרי.

המצלמה מרגישה בנויה בצורה טובה, בלי חלקים רופפים, עם כפתורי סיליקון.

 

לסיכום - מדובר במצלמה טובה מאוד שנותנת תמורה טובה למחיר, ולמרות זאת מצופה מהיצרן להשקיע

ולהוציא עדכון לתוכנה שיפתור את הבעיות הקטנות שקצת מקלקלות את החוויה.

 

תוכלו להתרשם מאיכות הצילום בסרטון המצרף (מומלץ להגדיל למסך מלא ולהעביר ל 1080P):

יש קישור לרכישה + קופון מתחת לסרטון.

פורסם

מעדכן שחבר שהזמין יחד איתי לפני כחודש מגירבסט - קיבל אתמול A119 עם מדבקה שחורה.

 

שלי כבר בבית הדואר המרכזי בעיר ותגיע עוד כמה ימים לסניף ליד הבית. מקווה שגם שלי מדבקה שחורה.

פורסם

תודה על הסקירה למיני.

לגבי תושבת הgps, היא מרגישה עמידה?

 

 

אלכס,בגרסת הGPS של הA119 אפשרי לכבות את התצוגה של המהירות?

 

כן, ניתן לכבות את המהירות או את נתוני הgps או את שניהם ביחד.

אם תצפה בסרטון בתוכנה יעודית, אתה תוכל לראות את נתוני הgps גם אם אין אותם בחותמת הסרטון.

 

רציתי לצרף תמונה של האפשרויות, אך אני לא מצליח כרגע.

פורסם

התושבת מרגישה עמידה. כן ציפיתי לכך שה GPS יפעל כמעט כל הזמן (לפחות מתי שאני לא בחניונים תת קרקעיים וכו'), מה שלצערי לא תמיד קורה.

אני מקווה שבעדכון הקרוב זה ייפתר.

פורסם

יש האומרים שאיכות הצילום במיני יותר טובה, אני לא רואה את זה.

יכול להיות שכן.

אני פחות מתחבר למיני בגלל שהיא יותר בולטת.

כמו כן, ישנם הרבה משתמשים שמדווחים שלמיני יש בעיית פוקוס בהתחממות.

גם לa119 היו כמה דיווחים לגבי חוסר פוקוס בפינה השמלאית קיצונית.

 

לדעתי, הבעיה לא נוראית כמו במיני.

 

רק אם שתי המצלמות היו בידי, הייתי יכול לקבוע איזו מהן יותר טובה בעיני.

פורסם
איך ה mini 0903 ביחס ל a119?

לגבי מה שציין אלכס על חוסר פוקוס - אני לא נתקלתי.

יותר מכך, כציון לשבח אציין את זה שאין לה פינות מטושטשות וכו' כמו בחלק מהמצלמות, אלא כל התמונה חדה.

האם היא טובה יותר או פחות? אין לכך תשובה חד משמעית - תצפה בדוגמאות צילום ותבחר מה עדיף לך.

פורסם

התחלתי לחשוב על עוד 118C לשמשה האחורית.

כשאני נכנס ל-GB אני רואה 2 גרסאות של 118C. מה קורה פה?

 

אגב, במידה וזה אכן יצא לפועל, מאיפה משיגים כבל USB באורך מתאים?

 

לכידה.JPG

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

הזולה יותר היא לא של היצרן viofo, היא לא מומלצת.

 

כמו כן, יש מצב שיצא דגם מחודש בעוד כשבועיים.

שמו יהיה a118c2, תחכה לעידכונים.

 

לגבי הכבל, איביי.

תחפש כבל ללא העברת נתונים.

 

הכבל שמגיע עם המצלמה הוא טוב וארוך מספיק, לדעתי חבל לרכוש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...