Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מישו במקרה יודע היכן ניתן להשיג מתקן כזה (הגיע במקור עם כל DVR-027, אך מתאים גם למוביוס), כאן בארץ הקויידש?

 

[ATTACH=CONFIG]408487[/ATTACH]

 

מודה לכל המסייעים.

יש לי כזה מהמוביוס שלי, אם תרצה אתה מוזמן לקחת או שאני אשלח לך.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מבעס לשמוע כמעט קניתי את שלי שם, החלטתי לעשות אנד דן די נו, וגרב בסט ניצח.

אני דווקא מבסוט מהמצלמה שקיבלתי.

איכות הבנייה טובה, עשוייה מפלסטיק.

כנראה שנפלת על אחת מזוייפת.

איך הקופסא של המצלמה נראת?

יש לה חיבור hdmi?

כמה שילמת על התענוג?

יש חיבור HDMI, על הקופסה רשום HD BLACKBOX ומתחת CARDVR. שילמתי כ 44$.

הנה לינק לקטע שצולם איתה:

פורסם
טוב, הגיעה ה G1W-C מבאנגגוד - במילה אחת, אכזבה!

 

נתחיל מהיתרונות:

- הגיעה ארוזה היטב.

- רוב המצלמה ממתכת ולא מפלסטיק (כמו למשל ב G1WH).

 

חסרונות:

- איכות תמונה גרועה מאוד, בכלל לא קרובה לרמה של ה G1WH.

- המצלמה לא נכבית בסגירת סוויץ', ושום ניסיון שלי לגרום לכיבוי אוטומטי לא צלח.

- זווית צילום נראית צרה מאוד, גם אופקית וגם רוחבית - לתחושתי ההבדל מאוד משמעותי לעומת אחותה בעלת הסוללה.

- משלוח ארוך מאוד.

 

המסקנה שלי היא שככל הנראה לא מדובר במצלמה "מקורית" אלא בזיוף לא איכותי במיוחד.

חד משמעית, העצה שלי היא לא לקנות מצלמה זו מבאנג-גוד.

שלחתי להם מייל עם טענותיי, כעת אני ממתין לתגובתם לנושא.

במידת הצורך אפרק את המצלמה על מנת לבדוק האם היא בעלת החומרה המוצהרת בדף המכירה.

 

בהמשך אעלה גם קטע שצילמתי היום עם המצלמה להתרשמותכם.

 

למי שיש מצלמה כזאת - כמה זמן היא יכולה לצלם ללא מקור מתח?

אמרתי לכם מספר פעמים ,זה עניין של מזל ,חבל לזרוק 200 ש״ח לפח כשאפשר בעוד 120 ש״ח ללכת על vico sf2.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם (נערך)
יש חיבור HDMI, על הקופסה רשום HD BLACKBOX ומתחת CARDVR. שילמתי כ 44$.

הנה לינק לקטע שצולם איתה:

 

אולי צריך רק כיוון פוקוס לעדשה? קורה לפעמים שהעדשה צריכה כיוון.

 

אני קניתי מצלמה אחרת מbanggood, מקורית והכל טוב ויפה, עדיין חיה ובועטת. אני די מאמין להם שהם עובדים עם ספקים אמינים.

 

אבל מצד שני, יכול להיות שהם התחילו לעבוד עם ספק לא אמין ועכשיו אחרי תלונות מלקוחות, הם יחקרו את העניין ויפסיקו לעבוד עם אותו ספק.

אני מספר את זה נוכח העובדה שראיתי שהם הודו במשהו דומה לגבי מוצר אחר:

סוללת גיבוי - power bank 10400mAh של חברה מוכרת "שיומי".

נציג האתר כתב שלאחרונה הם הפסיקו לעבוד עם ספק מסויים כי הם שמו לב שמכרו להם זיופים (ועדיין באיכות טובה).

הם החליפו ספק והנציג אפילו פתח את המעטפת של המוצר מהספק החדש ע"מ לחשוף את הסוללות שבפנים והראה שהמוצרים החדשים מקוריים לגמרי.

 

עריכה:

מצאתי את הדף שבו נציג האתר... כל מה שכתבתי למעלה:

http://www.banggood.com/forum-topic-24070.html

והסרטון:

 

ככה שאני דיי מאמין להם.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
יש חיבור HDMI, על הקופסה רשום HD BLACKBOX ומתחת CARDVR. שילמתי כ 44$.

הנה לינק לקטע שצולם איתה:

גם אצלי זה מה שכתוב על הקופסא, היא בצבע כתום.

יש מצב נפלתה על אחת לא תקינה+ עם בעיה בפוקוס.

פורסם

לגבי האמינות של באנגגוד, מבחינתי הם לא הוכיחו את עצמם נכון לעכשיו. כעת נמתין לראות כיצד הם מתכוונים לפעול מכאן.

 

לא ניראה לי שמדובר רק בעדשה לא מכוונת, שימו לב לכך שהצילום אינו חלק (לא ניראה כמו 30FPS).

צירוף של כל ה"שונויות" והתקלות מובילות אותה למסקנה שמדובר במצלמה מזויפת.

פורסם
טוב,

קראתי כאן אני חושב 80% מהעמודים בפוסט ואני צריך התייעצות קטנה ברשותכם.

בעקרון, אני מאוד מתלבט בין מצלמת רכב לבין מצלמת אקסטרים כמו SJ4000 שתהיה מותקנת כדרך קבע ברכב ובעת הצורך (צילום במים למשל)

להוציא להשתמש ולהחזיר.

הדבר הזה מקובל? כי אני רואה מעט מאוד שמזמינים כאלה מצלמות ומשתמשים בהן באמת לצורך מצלמת רכב.

שנית, במידה ואלך על מצלמת רכב רגילה, אשמח לקבל קישור ממקור אמין למוביוס, תודה רבה!

*עניין התקציב לא רלוונטי כרגע.

למה לא מקובל ?

אני עובד ככה קרוב לשנה, היא עובדת מעולה גם בתוך הרכב.

פורסם

אני מאוד ממליץ על ה sj4000, מתפקדת מעולה כמצלמת רכב עד כה, אין סיבה לא להשתמש בה כמצלמת רכב, שכן יש לה אפילו מוד של צילום ברכב שבו המצלמה נדלקת בעת קבלת מתח ונכבית מספר שניות לאחר שאין מתח.

Miata ND2

 

פורסם

^

מצטרף לקודמיי, למרות שבמקרה שלי מדובר ב-SJ1000, שנראית כך:

 

SJ1000-Car-Cam-00.jpg

 

 

אם כבר דווקא במצב CAR DVR יש לה בעייה כי התושבת שהם מצרפים לחבילה דפוקה (בתכנון)- יש מלא רעידות, ובלתי אפשרי לצפות ככה בסרטונים. כנראה שהם חשבו שרוב האנשים ישתמשו בה כאקסטרים בלבד. אבל זה ניתן לפיתרון ע"י שפצור קל שהעלה איזה רוסי לרשת, וכך עשיתי. זה אפילו מקטין את כל הקונסטרוקציה שרואים בתמונה הנ"ל, ואני מצמיד את התושבת לשמשה הרבה יותר גבוה מבתמונה הנ"ל, מאחורי החלק הימני של המראה, וכך היא גם לא מפריעה לי בנהיגה.

 

דווקא יש כמה יתרונות להשתמש במצלמת "אקסטרים" ל-CAR DVR:

 

- אני מעביר אותה בין שני רכבים, וזה הרבה יותר קל ומהיר מבחינתי מאשר מצלמה קבועה. היות וממילא אין לי כוונה להשאיר מצלמה ברכב (לא חסר ילדים מפגרים שישברו שמשה בשביל מצלמה של 40$), מתאים לי שהיא מתפרקת במהירות. לפעמים אני אפילו משאיר את התושבת מחוברת לשמשה ומוציא ממנה את המצלמה לאכסון בתא כפפות (במקומות "בטוחים").

 

- יש לה סוללה שמספיקה עד 50 דקות (לפחות אצלי זה ככה), אז לא תמיד צריך לחבר אותה למקור מתח. מדליק ונוסע.

פורסם

תודה לכל מי שהגיב לי,

אם כך, כנראה שאני אלך על מצלמת אקסטרים.

יש המון דגמים ואני קצת מתבלבל מה כדאי, Sj1000,Sj4000,Sj5000 או בכלל גו פרו.

תנו דעתכם, ובנוסף אשמח לשמוע על הפתרון של הבחור שהעלה לבעיית הרעידות.

ומה צריך להזמין בנוסף למצלמה ולכרטיס הזכרון?

אשמח לקבל קישורים ממקורות אמינים, תודה!

פורסם
תודה לכל מי שהגיב לי,

אם כך, כנראה שאני אלך על מצלמת אקסטרים.

יש המון דגמים ואני קצת מתבלבל מה כדאי, Sj1000,Sj4000,Sj5000 או בכלל גו פרו.

תנו דעתכם, ובנוסף אשמח לשמוע על הפתרון של הבחור שהעלה לבעיית הרעידות.

ומה צריך להזמין בנוסף למצלמה ולכרטיס הזכרון?

אשמח לקבל קישורים ממקורות אמינים, תודה!

גופרו לא שווה את הכסף, יש את התחליפים הנהדרים של SJCAM.

SJ4000 מוכרת ובשוק די הרבה זמן כדי לדעת שהיא טובה.

SJ5000, יש המון זיופים ואנשים חושבים שזאת אותה חברה, אז לא. עדיף לא להתקרב בינתיים.

תסתכל על המצלמה הזאת שהיא SJ4000 רק מוקטנת:

http://www.banggood.com/SJcam-M10-Cube-Car-Mini-Full-HD-Waterproof-Action-Sport-Camera-p-954164.html

 

כן, אני קניתי מהאתר הזה, לא ספציפית מהדף הזה, אבל את המצלמה הזאת עם העדשה הרחבה.

פורסם (נערך)
יש באתר הזה ביקורת של לקוח שקנה VICO SF2 , תתרשם :

http://geekzone.co.il/showthread.php?t=2960

 

 

ביקורת של לקוח ? זו הטעיה לכתוב דבר כזה. ואני מתאפק לא לומר דברים קשים יותר.

הכל שם נוטף טקסטים פירסומיים, זו אחת ה"סקירות" הכי פירסומיות שראיתי. אובייקטיביות לא מצאתי שם בגרוש. זה נראה יותר כמו פירסומת סמוייה במסווה של "סקירה".

 

 

"יתרונות

:



1. בין המצלמות הטובות בעולם בקטגורייה זו."

 

מה - בטח - ייתרון ברור !!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



הטקסט שם הוא טקסט פירסומי נטו ! לכתוב שלקוח כתב את זה זו הטעייה.

אני מאד לא אוהב את זה. אתה עובר אצלי מאד מאד לא אמין.



 

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
...

תנו דעתכם, ובנוסף אשמח לשמוע על הפתרון של הבחור שהעלה לבעיית הרעידות.

...

כרגע אני לא מוצא את זה, אבל קודם כל תקנה את המצלמה, ואז נראה- זה היה פתרון ל-SJ1000, לא יודע אם יתאים ל-4000/5000.

פורסם
גופרו לא שווה את הכסף, יש את התחליפים הנהדרים של SJCAM.

SJ4000 מוכרת ובשוק די הרבה זמן כדי לדעת שהיא טובה.

SJ5000, יש המון זיופים ואנשים חושבים שזאת אותה חברה, אז לא. עדיף לא להתקרב בינתיים.

תסתכל על המצלמה הזאת שהיא SJ4000 רק מוקטנת:

http://www.banggood.com/SJcam-M10-Cube-Car-Mini-Full-HD-Waterproof-Action-Sport-Camera-p-954164.html

 

 

כן, אני קניתי מהאתר הזה, לא ספציפית מהדף הזה, אבל את המצלמה הזאת עם העדשה הרחבה.

 

תודה על התגובה.

למה אם אפשר לשאול כדאי לקנות את המצלמה המוקטנת?

כי הרגילות די שונות...

האם מעבר להזמנה המצלמה צריך לקנות דברים שמעבר? (התקנים, כבלי מתח)

תודה לך...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...