Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם


מה הסיבה שאתה שואל לגבי רכב מ 2019?
ישנו מסחור בשמן או בכוונתך לרכוש לבד שמן ולהביא אותו לטיפול במוסך, כי אינך מעוניין בשמן שהם ממלאים ( של "פז" )?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 11 דקות, vladclar כתב:


מה הסיבה שאתה שואל לגבי רכב מ 2019?
ישנו מסחור בשמן או בכוונתך לרכוש לבד שמן ולהביא אותו לטיפול במוסך, כי אינך מעוניין בשמן שהם ממלאים ( של "פז" )?
 

לרכוש ולהביא

פורסם

אני מצרף תמונה מתוך ספר הרכב שלך.
לפי מה שרשום בו, קיים מגוון צמיגויות לדגם שלך. לפי דעתי כאן בארץ משתמשים בשמן 5w-30 של פז בדרגת SL.

נכנסתי לאתר של Motul וחיפשתי לפי דגם המנוע של פריוס פלוס.
אלה השמנים שמתאימים לפי יצרן השמן
https://www.motul.com/fr/en/lubricants/recommendations/a723bc805221431800c1c927e3e4074d?mileage=low&model_id=26df39244f66d185
שמן 5w-30 סינטטי מלא בתקן API SN מסדרה הגבוהה 8100 נמכר בכל חנות חלפים וגם בהום סנטר סביב 120-140₪ ל 5 ליטרים.


נכנסתי לאתר של Eurol וגם שם חיפשתי לפי דגם המנוע שלך .
גם כאן המליצו על שמן 5w-30 סינטטי מלא SN.
זה השמן:
https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-eurol-fluence-dxs-5w30-5l

אתה רק צריך לוודא במוסך או משירות לקוחות מה צמיגות השמן שהם ממלאים עכשיו. כי יש לפעמים שינויים בהוראות לגבי דגמים מסויימים . כיבולת השמן ברכב שלך 4.2 ליטרים. ככה שצריך לקנות מיכל 5 ל'.d38b2655f72e2345b86338e20ec0e361.jpg

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

שלח מייל ליבואן או שתדבר עם מוסך מורשה.

לא פעם היבואן דורש שמן אחר מהמומלץ ע"י היצרן.

 

מה שחשוב זה התקן מעבר לצמיגות 5-30 או 0-20, יש כל מיני אותיותשל תקנים כמו GF-5/4, C3, A3-B3,A5-B5 וכו.

 

תבדוק טוב את העניין. 

שוב, זה רכב חדש וכדאי לא לשחק. במידה ויש תקלה היבואן לוקח דגימת שמן לבדיקה.

עריכה אחרונה על ידי vogel
פורסם
לפני 10 שעות, vladclar כתב:


מה הסיבה שאתה שואל לגבי רכב מ 2019?
ישנו מסחור בשמן או בכוונתך לרכוש לבד שמן ולהביא אותו לטיפול במוסך, כי אינך מעוניין בשמן שהם ממלאים ( של "פז" )?
 

לרכוש ולהביא

תודה רבה על התשובות המפורטות! 

פורסם

80-100₪, , אבל לא זה הנושא המרכזי.
אתה ממלא שמן מיצרן שמנים עולמי ובתקן הנדרש, ולא סומך על המוסך שממלא את אותו השמן לכל הרכבים ומכל השנתונים, כי זה מה שיש כרגע במוסך בצובר אשר נקנה מ "פז".
היו כאן לא מעט דיונים על שמנים מקומיים ( פז, סונול ).
אני לא קובע שהם גרועים, אבל לא מוצא לנכון לשלם על שמן מקומי בתקן SL מחיר כפול מאשר על Eurol. בתקן SN.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...