Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים צריך עזרה 

רכב קאיה פורטה 2017 טורבו דיזל מנוע 1.6 

תקלה מנוע במחשב egr 

הרכב מגמם בנסיעה שנותנים קיק (לחיצה רצופה בגז) הרכב ניתקע על סלד קבוע 2500 3000 ולא רוצה להאיץ אין טורבו

 

סרקתי במחשב מופיע egr  

אני מחר יסרוק שוב אני רוצה לצלם לי את התקלות שמופיע שיהיה לי 

 

הבנתי שצריך לבדוק ולנקות את 

 

השסתום 

סלונאויד

מתח חשמלי במערכת

ףמעברי צנרת מהערכת הפליטה או יניקה

ניקוי ביץ המצערת

ניקוח חיישן 

 

מה עוד פיספסתי

תודה  רבה

פורסם

תעלה את קוד התקלה המדוייק שמופיע במחשב, יתכן שהegr תקוע בכלל לכלוך שהצטבר על השסתום שלו, ותיתכן תקלה חשמלית בשסתום עצמו או בחיוט אליו. בשביל להתמקד יותר חשוב לראות את קוד התקלה

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 5 שעות, elior3010 כתב:

חברים מה השם של החלק הזה מד שמאל של הסעפת יניקה רכיב חשמלי שמחובר לסעפת יניקה אמרו לי  שהתקלקל 

Capture+_2020-10-09-10-42-49.png

לא רואים כל כך טוב אבל הגיוני מאוד שזה מפעיל סעפת יניקה. 

Intake runner manifold 

מופיע הרבה פעם עם קוד p2015 נפוץ בקיה. 

על החלק רשום לך מקט מקורי. 

 

×
×
  • תוכן חדש...